hallo
nou Gemma hier is de foto van Bryan.
en trouwens ik heb echt respect voor jou een tweeling borstvoeding geven .
pfffffff ik heb hele zware momenten gehad en ook vaak gedacht ik stop zeker toen ie 12 tot 15 keer kwam.
maar ja hij was ook prematuur en ik moest genezen van mijn keizersnee die met spoed was uit gevoerd en ookdat ie nog 3 weken in het ziekenhuis lag maakte het er niet makelijker op maar nu ik ben zo trots op mijn zoon.en op me zelf dat ik toch door heb gezet.
als je wil kunnen we elkaar wel een keer live ontmoeten we wonen bij elkaar om de hoek .
zie je soms met de kinderwagen voor bij komen.
groetjes kathy
Jeetje, is bovenstaande foto hetzelfde kindje als je avatar?
Wat een mooi knulletje :inlove:
hoi roos
nee de foto in de avater is Dylan :vlinder: zijn broertje maar die is overleden in mijn buik op 23-02-07.
dit is Bryan van 05-09-09
maar als je naar de foto’s kijkt in mijn avater en de andere zie je echt dat het broers zijn we zeiden het ook tegen elkaar,toen ie net geboren was als 2 druppels water.
deze twee zijn van Bryan :inlove: :inlove: 1 dag oud en bijna 4 maanden.
:kaars: Voor kleine Dylan. Hij lijkt inderdaad op zijn broertje :inlove:
:dance: :inlove: Vandaag een half jaar!!! :inlove: :dance:
Nooit gedacht dat het me/ons zou lukken, maar ben super blij en super trots! :inlove:
Meiden, jullie ook gefeliciteerd met jullie mijlpaal!
En idd, respect voor de tandemvoedsters! :thumbup:
Kathy, wat een mooi(e) ventje(s)! Je kunt idd goed zien dat het broers zijn!
Ik was dit topic helemaal kwijt een tijdje.
Nu alweer 3 maanden aan het voeden, spruw is bijna weg (na 3 kuurtjes :? ), dus nu hopelijk weer door zonder spruw.
De rest ook allemaal gefeliciteerd met de mijlpalen! En inderdaad petje af om een tweeling te voeden!
Heb weer super mijlpalen voorbij zien komen.
Dames heerlijk :dance: :dance:
Hier morgen me 15 maanden mijlpaal.
Nooit gedacht dit ooit te halen.
Applaus voor jullie allemaal
Elke dag of elke voeding is dr weer eentje bij.
Hier 30 weken vandaag :dance: waarvan nu 1 week met 1 tandje :mrgreen:
onze mijlpalen liggen dicht bij elkaar!
Hier ook sinds een week met tandjes (twee tandjes :mrgreen: )
Ik geniet er nog elke dag van!
@ Hannah
Das idd grappig!
Vorige week zondag kwam het puntje door…en vandaag kan mevrouw van rug naar buik rollen. Ze had het wel al een paar keer eerder gedaan maar het laatste stukje met arm lukt niet. En nu vandaag dus al 4x incl arm…ben zo trots!
Ik geniet ook nog elke voeding van het borstvoeding geven. Had eerst als doel 3 maanden…toen 6 en nu wil ik toch wel heel graag minimaal een jaar geven…
Cariska, wat lieffff… mooie foto zo met zn 2 onder de deken… vond dat altijd heerlijk zo… op bed…
Kathy… Brian is cute… :inlove:
Hannah, nog geen last van zijn tandjes? :mrgreen:
Gefeliciteerd allemaal dames… :-*
@faizaa wrote:
Vandaag 4 jaar… meiske gaat morgen naar school… nieuwe fase in haar/ons leven… Dus het is mooi geweest dacht ik zo… Heb wel nog foto’s gemaakt, plaats er 2 in spoiler want ze is wel een reuzenbaby aan de borst natuurlijk he… :mrgreen:
Helemaal gemist! Bijzonder mooi, is ook zo’n lekker kroelmoment nog even he? Zo lekker dicht bij elkaar…heerlijk:inlove:
Ik hoop ook zo lang mogelijk door te mogen gaan…
We zijn 3 Bo’s verder, gedoe met kloven, tepelhoedjes, koolbladeren etc.
Maar Ruben krijgt nu 3 maanden BV ! Op naar het volgende kwartaal :dance:
Dankjewel Heleen… :-* heb jij niet nog een mooie BV foto… :inlove: van jouw mooi poppeke ML aan de borst…
Heb jij je 2 oudsten ook BV gegeven?
LK… balen van de moeizame start meis, maar je eerste mijlpaal heb je binnen… hoera!!! enne voor het doorzetten… die eerste maanden kunnen zo zwaar zijn…
Maar straks is het alleen maar makkelijk :thumbup:
1 jaar vandaag :inlove: :inlove:
Jeetje Maxim, zwanger van een drieling en nog een kind aan de borst?
Gefeliciteerd met deze mijlpaal!
Hoop dat je me niet te brutaal vindt maar hoe ga je dat straks doen?
@faizaa wrote:
Cariska, wat lieffff… mooie foto zo met zn 2 onder de deken… vond dat altijd heerlijk zo… op bed…
Dank je!!!
Vandaag 2 maanden… :thumbup: :inlove:
Nog 6-7 voedingen meestal :roll: