borstvoedings-mijlpalen deel 3!

@Maxim wrote:

Ik ben gestopt met de bv sinds vorige wk met 13 maanden. :inlove:

Caesar wilde zelf niet meer, huilen en gillen als ik de borst tevoorschijn haalde.

Hij heeft me weer heel hard gebeten en nu ben ik er klaar mee.

Even een paar weekjes rust en dan mag ik weer. 8)

Wauw 13 maanden mooie mijlpaal…en straks 3 mannetjes voeden.

Jeetje hoe ga je doen.

Knap werk meiden!

Hier ook nog steeds rare blikken of opmerkingen dat ik de borst nog geef.

Met name van mijn schoonouders!!! ggrrrr :doh: Maargoed van hun trek ik me al helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niks aan! Ik voedt dus ook niet in hun buurt…!

Morgen 8 maanden.

En eigenlijk helemaal geen rare blikken.

Ik ben er trots op (niet het juiste woord misschien) maar vind het verder niet ‘bijzonder’ en dat straal je dan misschien ook uit.

knap hoor :clap: :clap:

roos; ik deel je mening…ook ik vind borstvoeding de normaalste zaak van de wereld. Ik ben er trots op dat ik het mijn meisje mag geven, maar ik vind het bijzonder dat het een natuurlijke werking is tussen moeder en kind, maar voor de rest doe ik gewoon normaal…hihi…

Mijn ouders en broers/zussen vinden het wel apart…je kind is zo groot al, dat hoeft toch niet aan de borst?? :eh:

ik vind het pas raar trouwens dat ik nu het makkelijk gaat zou gaan stoppen met de borstvoeding om vervolgens kunstvoeding te gaan kopen…dat is toch een rare situatie?? Ik bedoel kan het gratis en voor niets krijgen en het is beter…waarom dan kopen… :think: ach ja…zo zie je maar hoe verschillend mensen er over denken. Tis maar goed dat je zelf mag beslissen :slight_smile:

ik vind het pas raar trouwens dat ik nu het makkelijk gaat zou gaan stoppen met de borstvoeding om vervolgens kunstvoeding te gaan kopen..dat is toch een rare situatie?? Ik bedoel kan het gratis en voor niets krijgen en het is beter...waarom dan kopen..

En deze mening deel ik weer met jou :D
Bovendien een kindje van 8 maanden vind ik helemaal nog niet groot.

Super mijlpalen, en 8 mnd groot ow ow laat ze dan maar niet horen dat ik ik nog bv geef :angel: Jammer dat me man nooit echt achter me heeft gestaan voor me gevoel en nu ook weer elke keer zeurt wanneer stop je nou :evil:

@Roos wrote:

Morgen 8 maanden.

En eigenlijk helemaal geen rare blikken.

Ik ben er trots op (niet het juiste woord misschien) maar vind het verder niet ‘bijzonder’ en dat straal je dan misschien ook uit.

Roos, ik vind 't ook niet meer dan normaal om nu nog BV te geven, helemaal omdat het zó makkelijk gaat.

Doe er verder ook niet moeilijk over en geef Arbër altijd en overal te drinken ( :doh: hoewel ik van de week op 't CB wel ‘toestemming’ vroeg :oops: ) dus denk ook niet dat ik iets uitstraal van ‘kijk mij nou’.

't Is ook meer tijdens gesprekken dat 't naar voren komt. Ook met (kleine) kindjes trouwens, die willen Arbër dan de fles geven :inlove: en snappen 't niet (zo goed) als ik zeg dat dat niet kan :wink:

@Roos wrote:

ik vind het pas raar trouwens dat ik nu het makkelijk gaat zou gaan stoppen met de borstvoeding om vervolgens kunstvoeding te gaan kopen…dat is toch een rare situatie?? Ik bedoel kan het gratis en voor niets krijgen en het is beter…waarom dan kopen…

En deze mening deel ik weer met jou :smiley:

Bovendien een kindje van 8 maanden vind ik helemaal nog niet groot.

:thumbup: met allebei eens!

Oke, ons ventje krijgt dan wel pap met Nutrilon, dus kopen we eens per maand voor hem zo’n bus. Maar dat voelt toch vreemd… (helemaal als ik tegelijkertijd zoogcompressen op de toonbank neerleg :lol: :lol: )

En kindjes van 8 maanden zijn nog altijd baby’s, dus gewoon nog heerlijk klein.

Morgen 10 maanden! Heerlijk zo’n ‘grote’ baby aan de borst!! :inlove:

Genoeg rare blikken :roll: . Of opmerkingen zoals, ‘tsja dat ze dat in afrika doen, daar hebben ze niks beters.’ :lol: Ik kan er nu wel om lachen. Maar paar maanden geleden vond ik dat echt zo irritant!

tegenwoordig vooral nieuwsgierige blikken. Mensen die er niet bij stil staan dat je zo lang kan voeden, en die toch nu toch wel gaan denken dat ik misschien een rede heb voor het geven van bv. En zich er ondertussen maar bij neer hebben gelegd dat ik nou eenmaal tot minimaal een jaar bv wil geven. Merk dat die mensen nu toch wel nieuwsgierig ernaar worden.

Dus of ze zijn oprecht geinterreseerd in mijn redenen om bv te geven… of ze vinden me een freakshow, en vinden dat grappig om te horen ofzo :lol: anyways… ik ga er vrolijk mee door :inlove:

'tsja dat ze dat in afrika doen, daar hebben ze niks beters.'

Ook hier is er niets 'beters' :wink:

Jiska! Ik miste je al :wink:

BV foto’s

Heel mooi!

Moooi!! Ik heb geen foto van de allereerste keren, wel van de eerste keer thuis, maar die moet ik even opsnorren van een andere pc. Ik heb wel deze van de 15 maanden-mijlpaal:

Wauw! Wat een mooie foto’s allemaal!

9 maanden vandaag :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: volledig borstvoeding en geen ander drinken…

vanaf nu gaan we ook maar ander soort drinken wennen, zoals diksap en water enzo :slight_smile:

Stoppen met borstvoeding eh eh…ech niet :snooty: :mrgreen:

Gefeliciteerd met alle mijlpalen :clap: :inlove:

Hier vandaag 6 maanden :dance: :inlove: :dance:

Super weer zeg, gefeliciteerd dames!!! :dance:

Gister vergeten…maar ik heb de 11 maanden mijlpaal bereikt…op naar 1 jaar. :dance: :dance:

Yay goed bezig!!

Bijna acht maanden.

Maar vandaag ben ik gestopt :frowning: :frowning: , met veel pijn in het hart…

Hij heeft een heftige KMA allergie en ik trek het “dieeten” in combi met drukke baan en kolven ect niet meer…

Vaarwel mooie periode… :frowning: :frowning:

Dames geniet ervan.