borstvoedings-mijlpalen deel 3!

aaahhh hannah… :hug:

Maar 8 maanden is fantastisch hoor!! superknap!!! Zeker met KMA erbij!!!

Hier bijna 2 maanden :dance: en we stoppen nog niet :dance: Hij drinkt zelfs weer lekker live bij mama af en toe ( vooral tussen 18-22 uur houd meneer van borsthangen :? ) en vannacht sloeg meneer in ene een nachtvoeding over ( de laatste voeding + nachtvoeding is kunstvoeding ) dus misschien gaan we weer terug naar 1 kunstvoeding per dag :pray:

Dynasty wat een schitterde foto’s

1982 ook jullie samen een ontzettend mooie foto van jullie 15 maanden mijlpaal samen.

Mlk 2 maanden, chantal 6 maanden, roos 8 maanden, kloos 9 maanden, roos 8 maanden, mell 10 maanden, pupke 11 maanden , Super dames :clap: :clap: :clap:

Hannah jeetje kan me voorstellen dat je het diëten niet meer trekt 8 maanden is een super resultaat waar je trots op mag wezen! :clap: :clap: :hug:

Hannah, niet verdrietig zijn :hug:

Je kan heel trots terug kijken op een geweldige mooi ervaring en een mijlpaal van 8 maanden!! Super gedaaan!!!
:hug: :-*

morgen 2 weken!!! hihi je moet ergens beginnen he :wink:

@marijke79 wrote:

:thumbup:

@marijke79 wrote:

Inderdaad dat er maar vele mogen bij komen

Lees hier hele lange termijn mijlpalen, maar ik ben best een beetje trots. Mijn meisje is morgen 1 maand en ze doet het super op de bv. Mijn zoontje was een heel ander verhaal en vooral heel frustrerend voor beide geweest.

Nu alleen voor mij, het Genoeg stimlans voor alsnog om door te gaan.

@juudje wrote:

Lees hier hele lange termijn mijlpalen, maar ik ben best een beetje trots. Mijn meisje is morgen 1 maand en ze doet het super op de bv. Mijn zoontje was een heel ander verhaal en vooral heel frustrerend voor beide geweest.

Nu alleen voor mij, het Genoeg stimlans voor alsnog om door te gaan.

En daar mag je zeker trots op zijn! Geniet ervan dat het nu wel lekker loopt!

Iedereen gefeliciteerd met de mooie mijlpalen!

Hier gisteren alweer 5 maanden :dance:

Gefeliciteerd met alle prachtige mijlpalen!!!

Wij hebben vandaag het eerste jaar volgemaakt :inlove:

Op naar het volgende jaar :wink:

Beebiebeer, gefeliciteerd met je mooie mannnetje en je prachtige mijlpaal!

Andere dames ook!! Allemaal zo goed, van lang tot kort :).

Juudje super 1 maaand, hoop dat jullie er nog heel lang van mogen genieten.

alyt 5 maanden, op naar het half jaar :dance:

beebiebeer gefeliciteerd met Olaf zijn eerste verjaardag.

Dat jullie er nog maar lang samen mogen van genieten!

Mijn laatste BV week gaat in… :frowning:

Ik heb besloten om de 8 maanden vol te maken en dan te stoppen. Jesse wil niet meer ‘live’ drinken en het kloven levert heel weinig meer op.

Ik denk dat de 8 maanden nét gaat lukken met de BV die nog in de vriezer zit en de BV die ik nog klof.

Ik ben zelf zeer tevreden dat ik mijn mannetje 8 maanden heb mogen voeden :inlove:

Mijn streven was 6 maanden en heb het maar mooi 2 maanden langer volgehouden! Van mij had het nog wel langer mogen duren, maar helaas denkt Jesse daar anders over… Zal het wel missen…

@Memmie wrote:

Ik heb besloten om de 8 maanden vol te maken en dan te stoppen. Jesse wil niet meer ‘live’ drinken en het kloven levert heel weinig meer op.

Ik denk dat de 8 maanden nét gaat lukken met de BV die nog in de vriezer zit en de BV die ik nog klof.

Ik ben zelf zeer tevreden dat ik mijn mannetje 8 maanden heb mogen voeden :inlove:

Mijn streven was 6 maanden en heb het maar mooi 2 maanden langer volgehouden! Van mij had het nog wel langer mogen duren, maar helaas denkt Jesse daar anders over… Zal het wel missen…

8 maanden is zeker een hele mooi mijlpaal.

Herkenbaar gevoel, de oudste wilde ook eerder stoppen met de borstvoeding dan ik…vond het erg frusterend ook al hadden we 10 maanden bijna gehaald.

Sterkte maar 8 maanden is SUPER!

Toch 8 maanden memmie, super!

En dan ook nog door te kolven de laatste tijd (?), ik vind het knap!

(en ik weet niet of ik dat vol zou houden, ik denk het niet…)

Hier ook al de 5 maanden voorbij :dance:

@Wen! wrote:

Hier ook al de 5 maanden voorbij :dance:

:clap: :dance: :clap: :dance: op naar de 6 maanden

@Yona wrote:

@Memmie wrote:

8 maanden is zeker een hele mooi mijlpaal.

Herkenbaar gevoel, de oudste wilde ook eerder stoppen met de borstvoeding dan ik…vond het erg frusterend ook al hadden we 10 maanden bijna gehaald.

Sterkte maar 8 maanden is SUPER!

Nou zeker hartstikke knap hoor :clap: :clap: :clap:

En een :hug: ik weet zo goed hoe he voelt :frowning:

:-*

Alle andere mamma’s ook een :clap: met jullie mijlpalen.

Mijn mijlpaal, vandaag krijgt Desmée precies 7 maanden mammamelk :inlove: :inlove: :inlove:

:thumbup: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :thumbup: