borstvoedings-mijlpalen deel 3!

@mamma van sharondenise wrote:

Alle andere mamma’s ook een :clap: met jullie mijlpalen.

Mijn mijlpaal, vandaag krijgt Desmée precies 7 maanden mammamelk :inlove: :inlove: :inlove:

super 7 mooie maanden :clap: :clap: :clap:

hier ben ik sinds vorige week maandag gestopt, met veel pijn in mijn hart. Maar tanisha sabbelde alleen maar en dronk niets… dus tjah… dan moet je wel. Mis het stiekem wel … maar goed.

Later met nummer 2 gaan we er gewoon weer voor!

Cariska ach jeetje was je meisje er eerder klaar mee dan jij :hug:

Maar zo lange tijd voeden mag je koesteren in je hart…hoop dat dit je nogmaals mag mee maken.

cariska; jammer dat je meissie niet meer wil drinken, maar je hebt wel een hele mooie lange tijd volgehouden hoor! En dat is heel veel waard :clap: :clap:

mamavansharondenise; super 7 maanden :dance:

memmie; wat jammer dat je mannetje niet meer wilt :frowning: maar je mag trots zijn dat je zeker 8 maanden hebt kunnen voeden, dat is toch super!! :hug: :clap: :-

yona; :dance: 5 maanden, super meis :dance:

wen; ook 5 maanden voorbij, super :dance:

beebiebeer; wow 1 jaar!! Wat een mijlpaal, dubbel gefeliciteerd :dance: :-

alyt; ook al 5 maanden, super :dance:

@de rest ook super dat jullie het allemaal volhouden! Bv geven is leuk en intens, maar kan ook vermoeiend zijn en veel energie kosten…Hoever je ook komt, je mag trots zijn op wat je haalt en je geeft je kind een hele goede basis mee…toppie :clap: :dance: :-* :inlove:

Kloos ik denk niet dat je mijn mijlpaal hebt hoor, voed geen 5 maanden.

Mijn jongste is al ruim 1 jaar :wink:

Volgende week wel bijna 17 maanden :dance:

oef :oops: :oops: sorry…niet goed gelezen :o :shifty:

bijna 17 maanden is helemaal super zeg!! :dance: :dance: :thumbup: :inlove: :inlove:

7 Maanden bv voor de tweeling! :dance: :dance:

:inlove:

@Cariska wrote:

hier ben ik sinds vorige week maandag gestopt, met veel pijn in mijn hart. Maar tanisha sabbelde alleen maar en dronk niets… dus tjah… dan moet je wel. Mis het stiekem wel … maar goed.

Hey meis, toch weer moeilijk dan hè dat het stopt…

Hier ook sinds 3 weken nu denk ik ongeveer niet meer. Het is wel heel geleidelijk gegaan en S. wou niet meer; als ik aanbood dan boog ze haar hoofd af, dus nou ja klaar dan toch…

en idd wie weet met de tweede mag/kan je weer!

Hopelijk zit het er voor mij ook nog eens een keer in

Wauw mooie tweelingfoto`s :inlove: :inlove:

@Clari wrote:

@Cariska wrote:

Hey meis, toch weer moeilijk dan hè dat het stopt…

Hier ook sinds 3 weken nu denk ik ongeveer niet meer. Het is wel heel geleidelijk gegaan en S. wou niet meer; als ik aanbood dan boog ze haar hoofd af, dus nou ja klaar dan toch…

en idd wie weet met de tweede mag/kan je weer!

Hopelijk zit het er voor mij ook nog eens een keer in

thanks voor je berichtje!! Lief!!! :-*

Vandaag 4 maanden! :inlove:

Wat een prachtige foto’s van de tweeling…

Iedereen gefeliciteerd met de mijlpalen, en Gemmama, wat een schitterende foto’s :inlove: :inlove:

Gemma, wat een gave foto’s zeg.

Ik ga binnenkort ook eens proberen een kiekje te maken.

Maar ons meisje is tegenwoordig erg snel afgeleid tijdens het drinken… :roll:

Wat een prachtige fotos van de tweeling :inlove: . Wat een glimmende oogjes! Vergroten en ophangen!!!

Wauw! Wat een mooie BV foto’s van de 2 mannetjes :inlove: :inlove:

Ik zal ook nog eens proberen om nog wat mooie afscheidsfoto’s te maken. Hopelijk gaat dat nog lukken :pray: Als Tycho op bed ligt en het is verder stil in huis, dan wil Jesse heel soms nog wel ff drinken.

Maandag is Jesse 8 maanden en dan is het afgelopen… :cry: (weet zeker, dat als Jesse zelf nog aan de borst zou willen drinken het nog goed zou gaan, maar helaas… hij wil niet meer…)

Meiden, ga zo door! :clap: :thumbup:

wat een prachtige fotos van de 2ling!!! :inlove: :inlove:

Vandaag mijn spekkie naar het CB geweest

Geboortegewicht was 4180 en nou weegt ie 5010… lekkere spekkies kweken op mama’s melk :inlove:

Vandaag DE (stop) dag… :cry: Moet zeggen dat het me de hele dag bezig houdt…

Kan en mag je eigenlijk cold-turkey stoppen met BV???

Ik had steeds na een dag (kolfde alleen nog 's avonds) geen last van stuwing oid.

Memmie :hug:

Vanochtend toch weer aangelegd :oops:

Zooooo heerlijk, liggend in het grote bed :inlove: .

Hoef je er niet uit voor de fles…

Misschien houd ik de vroege ochtend voeding er eerst wel in zolang er nog wat in zit en Jesse is daar tevreden mee… :shifty: