borstvoedings-mijlpalen deel 3!

Als hij het wil, waarom niet? Lekker doorgaan hoor! :thumbup:

hier gister 10 weken :dance: op naar de 3 maanden… ( ik ga voor kleine babystapjes, dit is al meer dan Elise kreeg dus… )

Vandaag 17 maanden, wordt wel langzamer handminder.

Voed haar nog op 3 mometen aan maar meestal pakt ze er maar 1 of 2.

Ach zolang het zo nog ff mag gaan doen we het beide graag

morgen alweer 5 maanden :dance:

Heerlijk al die mijlpalen…blijven genieten meiden!

Hier gisteren alweer 13 maanden…en ook al drinkt ze amper (of heel erg snel :think: ) het is toch altijd ons moment samen :thumbup:

Ze kent ook al precies de routing, als ze kon zou ze zelf alles doen…nu wordt ze alleen maar boos als ik niet snel genoeg de andere kant aanbiedt…pfff

hier ook alweer een jaar! nooit gedacht dat ik zo lang BV zou geven en we gaan er gewoon mee door!!!

:clap: :clap: :clap:

Vandaag 10 weken! Het heeft wat moeite gekost in het begin (3 weken lang eerst bv, daarna gekolfde voeding, daarna KV en daarna kolven), maar het is uiteindelijk gelukt! Ik geef nu volledig BV en ben zo blij dat ik heb doorgezet!

@RainbowR1 wrote:

Vandaag 10 weken! Het heeft wat moeite gekost in het begin (3 weken lang eerst bv, daarna gekolfde voeding, daarna KV en daarna kolven), maar het is uiteindelijk gelukt! Ik geef nu volledig BV en ben zo blij dat ik heb doorgezet!

:thumbup: :clap: :clap: knap hoor!

Rainbow, super!!

:inlove: 9 maanden vandaag!

Hier ook 8 maanden gehaald(alleen s’ochtends) :mrgreen:

Mooie mijlpalen allemaal :clap: :clap:

Afgelopen weekend 16 maanden!!

Wat gaan we allemaal goed!!

@negentientweeëntachtig wrote:

Super!..en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Jeetje we gaan goed meiden!

Hier 9 maanden en 3 dagen :oops:

En ik geef sinds een week nog maar 3 borstvoedingen op een dag 7 - 13-19 uur en verder eet madame gewoon wat de pot schaft en drinkt ze uit een beker. Ben zo trots dat ze het zo goed doet! En heerlijk dat ik nu iets meer vrijheid heb :slight_smile:

En dan voor de nacht kolf ik nog een keer anders redden mijn borsten het niet om 12 uur lang niet geleegd te worden…

@negentientweeëntachtig wrote:

Gefeliciteerd :-* (banner)

Hier nu 8 mnd een 11 dagen. Sinds 5 weken drinkt M. nog 2 keer live ('s morgens en 's avonds) en 's middags krijgt hij een bekertje melk uit de vriezer. (en afgelopen zondag voor het eerst, waarschijnlijk door het laten vallen van de voeding tussen de middag, voor het eerst weer ongesteld geworden :inlove: )

@ICL wrote:

Hier nu 8 mnd een 11 dagen. Sinds 5 weken drinkt M. nog 2 keer live ('s morgens en 's avonds) en 's middags krijgt hij een bekertje melk uit de vriezer. (en afgelopen zondag voor het eerst, waarschijnlijk door het laten vallen van de voeding tussen de middag, voor het eerst weer ongesteld geworden :inlove: )

Super goed! :dance:

En je spoiler…hoop het voor jullie!