Thanks ladies! :-*
ICL, hoop dat je spoiler het gewenste resultaat heeft!!
ICL, SPANNEND! Mijn duimen draaien voor je! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Hier alweer 7 maandjes bv vandaag :dance: :dance:
Nog steeds drinkt Indy 5x per dag gaat echt super!! op naar de volgende maanden :inlove: :inlove:
10 maanden alweer :shock: :dance: :dance: :inlove: :inlove: wat vliegt de tijd zeg! Ik had me voorgenomen tot een jaar en dan echt er mee te stoppen, maareh…denk niet dat ik dat wil :shifty: :mrgreen:
icl; goed zeg en wat spannend! Hoop dat je wens snel uit komt!
@de rest; goed bezig!! Vooral doorgaan :mrgreen: :mrgreen:
Vandaag 2 weken :mrgreen:
Dat is niets vergeleken met jullie mijlpalen maar voor mij al een hele prestatie omdat het bij Mats niet wilde lukken. Aukje zit al 220 gram boven haar geboortegewicht! :dance: :dance:
Matsjo wat goed joh :dance: de eerste weken zijn meestal het moeilijkst daarna gaat het vanzelf vind ik . Hier wou het met de 1e ook niet en bij Indy gaat het als een tierelier :inlove:
En alweer 220 gram boven haar geboorte gewicht :shock: goed joh!! Dat was hier pas na 3,5 week, slagroom heb je :inlove:
Gefeliciteerd mama’s :inlove:
Matsjo… juist die eerste mijlpalen zijn t mooist hoor… :inlove:
Enne, ICL… duim duim duim…
Mooie foto’s ook gezien trouwens… zwijmellllll… :inlove:
Super Matsjo! En precies wat de anderen al zeggen, die eerste mijlpalen zijn het meest bewonderenswaardig :-*
Kloos en Chantal natuurlijk ook super!
6 maanden voorbij :dance:
@ Kloos
Ikke wil ook nog niet stoppen hoor…moet er nog niet aan denken!
@ Matsjo
Idd na de eerste weken gaat het bijna vanzelf…en 2 weken is al hartstikke goed!
Bij mij de eerst4,5 maand dan niet maar nu dus 4,5 maand wel
Hallo,
ik ben nieuw op het forum, hoewel ik als zwangere wel één en ander meelas.
Maar ik heb me nu aangemeld, omdat ik zooooo trots ben op ons kleine meisje.
Ze drinkt al 5 weken borstvoeding, vanaf haar allereerste slok met een perfecte techniek!
Het begin was moeilijk, mijn tepels érg pijnlijk. Maar ik had goede begeleiding in het ziekenhuis en we zijn erdoor gekomen.
Nu krijgt ze voeding op verzoek (soms ook op mijn verzoek) en heeft ze zichzelf van 7 op 6 voedingen gezet.
Zoooooo trots.
Yay Fleurtje
Matsjo, dat dacht ik toen ook, en kijk, ineens al 6 maanden!
Fijn dat je meisje het zo goed doet!
Alle anderen ook, mooie mijlpalen weer :thumbup:
En hier dus morgen 6 maanden, dat was ook mijn doel, ben dus erg blij dat we dat gehaald hebben, maar we gaan nog mooi even door :inlove:
Super al die mijlpalen…
Hier drinkt de kleine meid nog amper, heeft er geen tijd meer voor op haar manier, soms 2 slokken links en 3 rechts…ik ben er nog niet aan toe om te stoppen…maar ze heeft liever een boterham en een beker melk
Ik kijk het nog een week aan…en anders is het gewoon afgelopen, mijn doel was 6 maanden…en dat hebben we ruimschoots gehaald!
vanaf nu is het echt voorbij! Ze kreeg al een maand of 2 niet meer bij mij (wilde ze zelf niet) maar had nog een vriezer vol liggen.
En nu … is die ook leeg
Dus met pijn in het hart vandaag het laatste flesje gegeven…
@Cariska wrote:
vanaf nu is het echt voorbij! Ze kreeg al een maand of 2 niet meer bij mij (wilde ze zelf niet) maar had nog een vriezer vol liggen.
En nu … is die ook leeg
Dus met pijn in het hart vandaag het laatste flesje gegeven…
Ik herken het gevoel wel een beetje, heb hier het idee dat het eigenlijk ook al voorbij is…maar super dat ze 15 maanden jouw melk heeft gedronken en daarop groot is geworden! :thumbup:
Wen, Fleurtje… Alyt… gefeliciteerd…
Cariska… :hug: laat het trotse gevoel overheersen… want wat een top basis heb je haar gegeven… :inlove:
Mandala… hier ook… ik ben aan de pil en mijn productie is afgenomen… er komt nog minimaal iets uit… mijn zoon vraagt wel elke ochtend maar is er ook snel weer klaar mee… ik wil het rekken tot de 23e mei… :mrgreen: dan is ie jarig… dan is het moment voor mij om afscheid te nemen van de BV periode… :thumbup:
Cariska, Maar wel koesteren deze mooie tijd van BV :inlove:
Mandala, ow ik deel je gevoel, ik geef al geruime tijd 1x per dag een ontbijtje aan 1 zijde maar ik ben nu gewond dollen en drinken moet je niet doen op deze leeftijd :doh: Ik denk dat ik nog 1 mooie foto maak en dan denk ik dat ik het ook ga laten… Maarja… misschien ben ik ook zo wel 3 mnd verder ik weet t niet… :think: Vind zo erg om te stoppen, die band dat ene momentje samen… :think: Nooit gedacht trouwens dat ik zolang uberhaupt bv zou geven.
Fay wat een bijz mijlpalen :inlove:
Veertje oh zeker wel maken die foto… heb ik ook gedaan bij laatste BV van de oudste… ik koester die foto echt…
Jij geeft dus ook nog, bijzonder he… :-* :thumbup: