borstvoedings-mijlpalen deel 3!

Nooit gedacht da zou lukken, en is zo een niet handige tijd om foto te maken en dan moet ook eerst manlief wakker krijgen :lol: wat is jou langste mijlpaal? best lang toch als ik me niet vergis :think: :-*

Uh nou…we zijn vandaag dus gewoon vergeten dat ze bij mij zou drinken…toen ze wakker werd al een boterham en een beker gewone melk van papa gehad, daarna is ze lekker gaan spelen etc en om half 11 weer haar bed in gegaan…en ze gaf ook niet aan dat ze zou willen.

Vanavond tijdens het eten bedacht ik me ineens (met wat tintelende (.)(.) ) dat ze gewoon nog niet bij me had gedronken…dus na heel kort overleg met lief besloten dat het goed is zo…wel jammer, want het was toch wel ons moment samen voor de drukke dag begon… :frowning:

@veertje wrote:

Nooit gedacht da zou lukken, en is zo een niet handige tijd om foto te maken en dan moet ook eerst manlief wakker krijgen :lol: wat is jou langste mijlpaal? best lang toch als ik me niet vergis :think: :-*

Gewoon niet vergeten en binnenkort doen… :inlove:

Mijn langste met de oudste 4 jaar…

De jongste word 3 volgende maand, dan ben ik er ook echt helemaal klaar mee… :lol:

@Mandala wrote:

Uh nou…we zijn vandaag dus gewoon vergeten dat ze bij mij zou drinken…toen ze wakker werd al een boterham en een beker gewone melk van papa gehad, daarna is ze lekker gaan spelen etc en om half 11 weer haar bed in gegaan…en ze gaf ook niet aan dat ze zou willen.

Vanavond tijdens het eten bedacht ik me ineens (met wat tintelende (.)(.) ) dat ze gewoon nog niet bij me had gedronken…dus na heel kort overleg met lief besloten dat het goed is zo…wel jammer, want het was toch wel ons moment samen voor de drukke dag begon… :frowning:

Ohhhh leg haar nog een keer aan, en maak die foto… :inlove:

Ik bedenk me net dat ik al 2 ochtenden niet heb gegeven…

Morgenvroeg weer… :angel:

Voor de foto nog 1 keer mandala? :-* Een tijd om trots op te zijn!!!

Wow Fay wat een tijd, krijg je niet veel reacties, dat heb ik nu nmlk al…

F*ck de reacties… :mrgreen:

respect :angel: :lol:

Haha zo is het Faizaa, :stuck_out_tongue: die reacties

Overigens krijg ik haast nooit negatieve reacties, wel mensen die vragen of het nog wel zin heeft of zo. Nou die wil ik best beantwoorden.

:clap: :clap: :clap: voor alle mijlpalen!

Je moest eens weten wat ik naar me hoofd geslingerd krijg, ik brneg het ook maar heel verstandig niet meer ter sprake :oops: Gewoon lekker ons momentje in de ochtend bij mama in bed en ik vind het wel prima :inlove:

Applaus voor iedereen :clap: :clap:

Van mij ook een :clap: :clap: voor alle mijlpalen.

Mandala, nog wel een foto maken hoor!

Ik ben helemaal vergeten om te vertellen dat wij 1 jaar hebben gehaald!! :dance: :dance:

Nu dus al 1 jaar en 12 dagen en het gaat makkelijker dan ooit.

Ik heb een hele tijd gehad dat ze nauwelijks tijd had om te drinken. Alleen liggend rustig op bed zonder gestoord te worden wilde nog lukken, nou dat is er nu helemaal vanaf.

Nu zeg ik gewoon “wil je drinken?” en dan snapt ze het :clap: en dan komt ze lekker drinken.

's Ochtends kruipt ze uit bed (ze slaapt bij ons in een co-sleeper) om lekker te spelen. Na even gespeeld te hebben kruipt ze er weer bij en begint aan mijn shirt te trekken. Zodra ze mijn borst ziet begint ze keihard te lachen en duikt er letterlijk bovenop. :lol:

Zo kan ze nog makkelijk een kwartiertje heerlijk liggen knuffelen en drinken :inlove: .

Zo grappig om te zien dat ze nu helemaal blij en gek gaat doen zodra er een (.) in beeld is :lol: , zo anders dan zo’n kleintje aan de borst, maar een dreumes aan de borst is toch ook wel heel grappig.

Ze drinkt nog wel 4-5 keer op een dag dus voorlopig is het einde hier nog niet in zicht.

1 jaar 1 maand en 1 dag BV gegeven :smiley: :inlove: :inlove: :inlove:

Vanwege d’r ziekte geven we ook KV speciaal voor kindjes met leverfalen, maar ze krijgt 2 a 3x per dag nog BV, 's morgens en 's avonds en af en toe 's middags.

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

die mijlpalen, klein of groot, blijven geweldig he :inlove:

Hier 6 maanden nu, en mijn kadootje:

spruw :evil:

8 maanden :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance:

Alle andere mamma’s ook feli met de mijlpalen :clap: :clap: :clap:

Ik ga nog steeds voor het jaar vol, maar klinkt het raar dat ik het een beetje zit af te tellen :oops:

Ik heb er soms zo de balen van, nu natuurlijk al bijna 2,5 jaar een kind aan de tiet.

Maar gelukkig vindt ik het ook heel vaak nog wel leuk hoor!!

Overmorgen precies 3 maanden!

@Pupke: Ook al is die van mij pas 3 maanden, ook hier verschijnt een grote grijns wanneer ik mijn borst tevoorschijn haal!

Oké, echt lekker loopt het nog niet altijd maar Aukje krijgt toch vandaag precies een maand volledig bv! :dance:

@Matsjo wrote:

Oké, echt lekker loopt het nog niet altijd maar Aukje krijgt toch vandaag precies een maand volledig bv! :dance:
:dance: :dance:

Top mijlpalen weer! Applausje :clap: voor iedereen met kleine of grote mijlpalen, iederen mijlpaal is er 1 :thumbup:

Mandala heb je nog een foto gemaakt?

Ik wil ook zo graag weer een keer een foto maken…maar dat gaat niet lukken, helaas!

Mijn dochter is zo snel afgeleid. Ik voed tegenwoordig liggend op bed en nog ziet ze van alles, mijn mond, mijn neus, mijn tanden, mijn haar, mijn bh grrrrrr Ze hoeft maar iets te horen laat los en gaat omzich heen kijken. Ook komt er geregeld een voet voorbij…dr eigen voet en gaat dan vervolgens in haar mond :think: Ze heeft al nooit stil kunnen liggen tijden het voeden, ze was altijd druk. Maar zoals het nu gaat …om gek van te worden!

@lydia wrote:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

die mijlpalen, klein of groot, blijven geweldig he :inlove:

Hier 6 maanden nu, en mijn kadootje:

spruw :evil:

Lekker kadootje :?

Vandaag 9 maanden :inlove:

Balen van de spruw Lydia :hug: . Heb je al wel iets om het te behandelen??

@mamma van sharondenise wrote:

8 maanden :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance:

Alle andere mamma’s ook feli met de mijlpalen :clap: :clap: :clap:

Ik ga nog steeds voor het jaar vol, maar klinkt het raar dat ik het een beetje zit af te tellen :oops:

Ik heb er soms zo de balen van, nu natuurlijk al bijna 2,5 jaar een kind aan de tiet.

Maar gelukkig vindt ik het ook heel vaak nog wel leuk hoor!!

Herkenbaar… :hug: :-*

Dubbel gevoel he…

Ik wil ermee stoppen in mei… dan heb ik ook 4,5 jaar een kind aan de borst… waarvan 3 jaar lang, 2 kinderen… heel leuk allemaal… en ben er ook trots op… maar ben er wel klaar mee…

Toch, als ie s’ochtends op bed klimt… in mijn borst ‘knijpt’ en zegt: mama, tieta is vol he… zwijmel ik… :inlove:

Leeds… hoe is t met de spruw…

Verder een :clap: :clap: :clap: :clap: voor alle mijlpalen…