borstvoedings-mijlpalen deel 3!

waarvan 3 jaar lang, 2 kinderen

Petje af hoor :thumbup:

De 24ste van deze maand geef ik 10 maanden bv. Opgeteld bij de 14 maanden van mijn oudste is dat bij elkaar exact 2 jaar. Dat streven had ik en is dus nu bijna behaald. Daarna mag het wat mij betreft zo langzamerhand wel aflopen.
Net als de kleine van Marjolein heeft die van mij ook nog maar weinig oog voor 'ons momentje' en vindt hij juist vanalles om ons heen interessanter.
Ik laat de natuur zijn gang maar gaan maar ik vermoed dat het niet erg lang meer zal duren voor hij er de brui aan geeft. Ik kan dat dan, in tegenstelling tot de vorige keer, prima accepteren ( denk ik :shifty: )

Het blijft raar he… ik ben blij dat ik kan stoppen… dat mijn borsten de kans krijgen te herstellen… aan de andere kant voel ik me egoistisch (stom eigenlijk) denk ik, hij is maar 1 keer zo klein… :shifty: En omdat mama dr boobs terug wilt, moet menneke stoppen… En de oudste heeft ook een jaar langer gehad dan, voelt ook… tja… stom…

Emo blijft t he… dat borstvoedings gedoe… :mrgreen:

Nou als er toch iemand zonder enige schaamte of schuldgevoel kan zeggen; “Ik kap ermee”, dan ben jij het toch wel Faizaa :lol:

Je hebt je strepen wel verdiend :thumbup:

… en dan heb ik het niet over striae natuurlijk :lol:

Lief van je hoor… ik weet t ook wel, alleen… laatste beebje he… (alhoewel… beebje) nooit meer een kindje aan de borst… zucht…

23 mei… en dan, stop… na een jaar weer mooie volle meloenen… :lol: :inlove:

@Roos wrote:

… en dan heb ik het niet over striae natuurlijk :lol:

zonnebankje doet wonderen… :mrgreen: :inlove:

Zijn die van jou nog mooi vol dan??

Wat doe ik verkeerd?? :shifty:

Maar ik begrijp je hoor. Zeker na de eerste was ik ook verdrietig toen hij echt niet meer wilde. Misschien ben ik dat straks ook wel weer als nummer 2 (en wellicht ook de laatste) ermee stopt.

Als hij nu nog echt lekker zou drinken zou ik het ook moeilijker vinden maar het is nu zowat en ‘strijd’ om hem aan de borst te houden.

Sterkte voor de 23ste.

Nee die van mij zijn echt heel slap nu… gewoon best sneu om naar te kijken… ik weet wel dat na een jaar, anderhalf jaar een hoop van t vetweefsel terug is… het zal nooit meer zijn als vroegah… hoeft ook niet, maar ik wil geen tennisbal in pantykousje idee als borsten… gewoon… beetje volume terug… komt goed… ik heb het gezien… bij anderen… :mrgreen: dus komt goed… :lol: :thumbup:

Vervelend he, als t niet meer echt soepel loopt… zo half half aan de borst… :hug:

6 Maanden! Wel al twee weken geleden met groenten begonnen omdat ze zo hongerig was 's nachts, maar daarnaast ook nog steeds 6 voedingen op een dag.

Fai, jij hebt je strepen inderdaad zeker verdiend. Knap hoor, om het zo lang vol te houden.

Bij Ralf wilde ik heel graag dat hij zelf zou besluiten om te stoppen, dit deed hij wel bij de voedingen overdag en 's avonds, maar de ochtendvoeding dus niet, en toen ik zwanger was van Esmee kwam er bijna niks meer uit, waardoor hij ging bijten, allebei frustie, dus toen zelf maar besloten dat hij niet meer kreeg. Vond ik een heel raar gevoel, maar achteraf gezien vind ik het niet erg meer.

Gefeliciteerd Femke… hoe gaat het eten?

Enne, 6 maanden… fijne mijlpaal he… :inlove:

Zou zoveel makkelijker zijn, als ze zelf zouden stoppen…

Maar ach, sommige zijn wel erg addicted he… :mrgreen:

:-* :-* :-* :-*

Dames :dance: :clap:

Fai; ik denk aan een pb van je en moet ineens heel hard lachen :lol:

Hhahahahahaha… over pantykousjes en tennisballen zeker?

en Whats happen als je een bepaalde houding aan de wasbak heb wat je er dan mee kan, eigenlijk moeten we der om huilen maar vooruit hahaha nog een jaar leed vermaak en dromen van vroeger en uitkijken naar vroeguh!! :wink:

Go Ladies! Hier bijna 17 maanden!

En Veertje en Faizaa :silenced: :mrgreen:

@faizaa wrote:

Gefeliciteerd Femke… hoe gaat het eten?

Ze vreet als een gek, alles gaat erin, en alles gaat ook op. Ze was er dus echt aan toe.

Wahahahaa Veertje… ik weiger dat te geloven… na een jaar, anderhalf jaar komen de mooie borsten gewoon weer terug… Maar hihi… nu is t idd triest… :mrgreen:

Negentiennogwat… zow :inlove: :o 17 maanden… lekkerrrr…

Femke… heerlijkkkk als ze zo lekker eten he… :inlove: :thumbup:

Komt allemaal goed Faizaa, en zo niet dan toch :stuck_out_tongue:

Jeuj, vandaag 17 maanden! :inlove:

10 maanden en 1 dag :dance:

Wat een mooie mijlpalen! :dance: :clap: :thumbup:

Ik las iets over tennisballen in pantykousjes :lol: Misschien zijn steunkousjes een beter idee?

Ik ben blij eindelijk eens borsten te hebben joh!! Voorheen moest je goed zoeken :oops:

Daar blijft straks natuurlijk niks meer van over natuurlijk :thumbdown:

Ach ja… wat God niet geeft, geeft Hunkemoller zullen we maar zeggen. :mrgreen:

Maar goed, ik kwam hier voor de mijlpalen natuurlijk…

Vandaag 6 weken!! :dance:

Yay, go Matsjo en Marjolein!