borstvoedings-mijlpalen deel 3!

:dance: 10 maanden!

En geloof dat, als ik mijn lammetje zo zie, er voorlopig nog niet mee opgehouden wordt :inlove:

Wat een superfoto :inlove: zoekt weer naar smelt smiley

10 mnd :thumbup: :thumbup: :dance: :dance:

:clap: Mooie mijlpalen dames!!!

Hier nu 18 maanden en een week :smiley:

Das ook een applaus waard :dance: :clap: :thumbup:

Mooie mijlpalen!

Die foto van het lammetje :inlove: :inlove: :inlove:

Wat een mijlpalen hier zeg!

Femke krijgt het vandaag 7 maanden.

mooie foto jiska!! :inlove:

Morgen 1 jaar!!! :inlove:

Vandaag mijn streven behaald, 10 maanden.

Opgeteld bij de 14 maanden van mijn oudste heb ik in totaal nu 2 jaar bv gegeven. Dat wilde ik minimaal bereiken :smiley:

Maar we gaan nog even door…

wauh meiden!

GO GIRLS!!!

@ Mell

Fijne verjaardag morgen van je kleine meid die 1 wordt!

@ Jiska

Wat een sweet :inlove: foto!

GO GIRLS!!!!

En (little) boys. :D

Ohhh wat een mooie foto Jiska… wat ligt hij (zij?) lekkerrrr… lieve houding…

Gefeliciteerd met de mooie mijlpalen weer dames… :inlove: :dance: :-*

@faizaa wrote:

Ohhh wat een mooie foto Jiska… wat ligt hij (zij?) lekkerrrr… lieve houding…

:mrgreen: hij! ( :silenced: met schattige Roosjes aan z'n voeten met een mooi roze bloemetje :silenced: nog van zuslief)

Maf kind, zo vindt ie het heerlijk drinken :roll: :inlove:

kan nog net…nog 1 maand en dan is mn meisje al weer 1 :shock: echt, waar is de tijd gebleven :shock:

ben wel super blij en dankbaar dat de borstvoeding zo lekker gaat…mevrouw wil geen pap en andere zuivelproducten dus ik ben benieuwd wanneer ze gaat stoppen…

1 jaar vol maken vind ik super, maar daarna wil ik toch wel wat minder gaan geven…(geef nu zeker wel 6x per dag, als t niet meer is…en ook nog eens 2x in de nacht)

voor de rest ben ik super trots op mn meissie hoor :inlove: :inlove:

@Roos wrote:

GO GIRLS!!!

En (little) boys. :D

IK BEDOELDE DE MOEDERS :)

Wat een mijlpalen!!! :dance: :dance:

8 maanden vandaag :inlove:

Ben helemaal trots op mezelf, had nooit verwacht dat het zo goed zou gaan :dance:

Geef nu tussen de 6 a 8 voedingen per dag en hoop dat mn meisje er nog heel lang zin in heeft.

zie net dat het de 27e is, gister dus 8 maand haha tijd gaat hard

Morgen 7 maanden!

@alyt wrote:

Morgen 7 maanden!

Super zeg! Complimenten aan alle mama’s die het toch maar zo lang doen en volhouden!

Hier heeft mijn meisje er na 1e paasdag niet meer om gevraagd…en dus is het gewoon definitief over…ik heb er vrede mee, ze heeft het 1 jaar 1 maand en 1 dag om mijn melk gedaan…nu geniet ze van alle ‘grote mensen’-hapjes…

@Mandala wrote:

@alyt wrote:
Morgen 7 maanden!

Super zeg! Complimenten aan alle mama’s die het toch maar zo lang doen en volhouden!

Hier heeft mijn meisje er na 1e paasdag niet meer om gevraagd…en dus is het gewoon definitief over…ik heb er vrede mee, ze heeft het 1 jaar 1 maand en 1 dag om mijn melk gedaan…nu geniet ze van alle ‘grote mensen’-hapjes…

Super prestatie toch?!

Mijn dochter heeft nog nooit om een voeding gevraagd…ze krijgt gewoon :wink: En dat is nu dus nog maar 3x. Maar de middag en avond voeding stelt nog maar heeeeel weinig voor…maar die houden we er gewoon nog even in. Voor het naar bed gaan even tieteren en dan lekker slapen :smiley: