borstvoedings-mijlpalen deel 3!

@marjolein98 wrote:

@Mandala wrote:
@alyt wrote:
Morgen 7 maanden!

Super zeg! Complimenten aan alle mama’s die het toch maar zo lang doen en volhouden!

Hier heeft mijn meisje er na 1e paasdag niet meer om gevraagd…en dus is het gewoon definitief over…ik heb er vrede mee, ze heeft het 1 jaar 1 maand en 1 dag om mijn melk gedaan…nu geniet ze van alle ‘grote mensen’-hapjes…

Super prestatie toch?!

Mijn dochter heeft nog nooit om een voeding gevraagd…ze krijgt gewoon :wink: En dat is nu dus nog maar 3x. Maar de middag en avond voeding stelt nog maar heeeeel weinig voor…maar die houden we er gewoon nog even in. Voor het naar bed gaan even tieteren en dan lekker slapen :smiley:

Lekker genieten van het ‘tieteren’…over is over…en hier komt het nooit meer terug helaas…ik ben inmiddels 41 (oeps) en samen met mijn lief lopen hier 4 meiden rond…maar missen doe ik het wel: het moment van mij en mijn mupke…gelukkig is ze echt een kroelertje en komt vaak naar me toe, draait zich om, haar billen tegen me aan…en maar duwen omdat ze graag bij me op schoot wil zitten :inlove:

Al die maanden en maanden dat jullie al voeden. Respect daarvoor!! Fijn voor jullie

Mijn dochter en ik hebben gisteren de tien weken gehaald. Al tien weken heerlijk borstvoeding zonder zorgen. :inlove:

Als we aan de tien maanden zitten, laat ik het jullie weten. :smiley:

Wat een prachtige mijlpalen allemaal :thumbup: Knap gedaan dames en kinders :dance:

Wij zitten alweer over de 14 maanden bedacht ik me net :inlove:

Bij Sanne 11 maanden mogen geven en toen moest ik stoppen omdat het lichamelijk voor mij niet meer verantwoord was.

Nu met Lara zit ik alweer aan de 3 maanden en ik hoop dat ik nog heel lang mag geven ( nog wel een jaartje of zo :mrgreen: ). Ik ben enorm trots dat ik mijn meisje als kool zie groeien en ontwikkellen en dat op mijn melk :inlove: :inlove:

9 maanden vandaag :dance: :dance: :dance:

Poppetje was vrijdag 68,5 cm en 8300 gr.

Allemaal op mammamelk :inlove: .

Cb vroeg of ze ook extra drinken kreeg, nee natuurlijk niet waarom?

Ze adviseerde om het wel te doen, maar ik ben eigenwijs en weet toch wel dat ze voldoende vocht binnenkrijgt. Als het straks 30 graden is wordt het een ander verhaal, maar nu gewoon op verzoek aanleggen lijkt me wel voldoende toch?

Oh en natuurlijk alle andere mamma’s ook gefeliciteerd met jullie mijlpalen :clap: :clap: :clap: .

Groot of klein, dat maakt niet uit.

Onze beebjes worden groot op onze melk, wil je het nog mooier hebben :inlove: :inlove:

:-*

Go ladies!!

@mamma van sharondenise wrote:

Ze adviseerde om het wel te doen, maar ik ben eigenwijs en weet toch wel dat ze voldoende vocht binnenkrijgt. Als het straks 30 graden is wordt het een ander verhaal, maar nu gewoon op verzoek aanleggen lijkt me wel voldoende toch?

Lijkt me wel hoor, als ze op verzoek krijgt is dat toch prima!

En gefeliciteerd met je 9 maanden!

@alyt wrote:

@mamma van sharondenise wrote:

Lijkt me wel hoor, als ze op verzoek krijgt is dat toch prima!

En gefeliciteerd met je 9 maanden!

Gefeliciteerd!

Het CB vraagt dat omdat het op een gegeven moment ook belangrijk wordt dat je kindje leert drinken op een andere manier…nl richting uit een gewone beker…voldoende vocht zal ze zeker binnenkrijgen… :thumbup:

Jaaaaaa 15 maanden :dance: :inlove: :dance:

Morgen 6 maanden :dance:

Vandaag precies 4 maanden! :dance: Goh wat gaat dat hard zeg!

Wat een mijlpalen hier weer… netjes hoor!

Ik zit inmiddels op 7,5 maand.

Nu nog vier voedingen, want ze krijgt er ook fruit, groente en brood bij.

Ze krijgt trouwens ook water/diksap/thee (lees: af en toe een paar slokjes)

Jeuj, bijna 18 maanden!

Mijn lief was van de week op het consultatiebureau, en ze hadden het over slapen. Dat K als papa hem in bed legt lekker gaat slapen, maar dat dat bij mij dus niet werkt, dan is het drama. Verpleegkundige “Misschien ben jij consequenter dan mama?” “Nee,” zei lief, “Mijn vrouw is waarschijnlijk consequenter dan ik, maar ze geeft nog borstvoeding, dus dat is gewoon een innige band.” Zegt ze verpleegkundige “Jullie weten toch dat dat niet meer hoeft?” :silenced: :wall:

Goed dat ik er niet bij was :naughty: .

"Jullie weten toch dat dat niet meer hoeft?"

:shock:

Heel veel dikke zoenen voor jullie prachtige mijlpalen… :-* :-* :-*

@negentientweeëntachtig wrote:

“Jullie weten toch dat dat niet meer hoeft?” : .

Nou jaaaa :shock:

Bij mij zei de arts dat ze het heel knap vind dat ik het zo lang volhoud.

Rare lui op sommige cb’s :naughty:

De rest egfeliciteerd met alle mooie mijlpalen :inlove:

CB people :doh: :doh:

Helaas denk ik dat ik mn laatste mijlpaal heb geplaats 15 maanden :inlove:

Helaas vertelde me meisje vanmorgen, Bah Klaar, nou duidelijkere taal is er niet :cry: Maar is wel mooi geweest ook maar zo nu vandaag deze morgen, das toch even schrikken :cry:

Gedeelde smart is misschien halve smart Veertje, ook mijn ventje is ermee opgehouden deze week.

Het sukkelde eigenlijk al een beetje en nu was hij afgelopen week ziek en toen weigerde gewoon.

Ik heb het hem nog 4 dagen aangeboden maar hij keek er niet eens naar.

Ik vind het goed zo, beide knullen hebben bv gehad todat ze er zelf genoeg van hadden. Bij de eerste was dat 14 maanden en de tweede bijna 11.

Succes dames met jullie mijlpalen. Geniet ervan!

Ik voed alweer 3 maanden :dance: , en vanaf de geboorte tot nu is mijn meisje al 3250gr en 10 cm gegroeid :shock: :inlove: … Mamapowerrrrr!!!