Hihihi… he bah… nou duidelijker kan niet he Veertje… :lol: :hug: :-*
Ook een foto van die dikzak Af?
Ik zondag alweer 3 jaar… hij vraagt nog elke dag… en heb een megaaa zwak voor die jongen en hoewel ik eigenlijk van plan was te stoppen komende zondag… weet ik niet of ik er goed aan doe… volgens mij ben ik :oops: er nog niet klaar voor… en hij vind t nog zoooo lekker… :oops:
Ik dacht dat je kortgeleden al gestopt was Faizaa :mrgreen:
Met de oudste ja… (december)
De jongste daar was ik echt echt echt klaaaaaaaaaar mee…
Maar nu weet ik het dus nog niet… :shifty:
Geloof dat ik nog doorga…
RESPECT voor de mijlpalen dames! :thumbup:
Hier morgen 10 weken. Het zijn niet de 10 makkelijkste weken maar ik probeer het vol te blijven houden. Ben iig al trots op wat we tot nu toe bereikt hebben.
@Affie wrote:
Ik voed alweer 3 maanden :dance: , en vanaf de geboorte tot nu is mijn meisje al 3250gr en 10 cm gegroeid :shock: :inlove: … Mamapowerrrrr!!!
jeetje :shock: hoezo mamapower wat ontzettend goed zeg
Indy is nu bijna 9 maand en is in totaal maar 3650 gram en 17,5 cm gegroeit in deze tijd vanaf dr geboorte haha wat een verschil zeg.
Maar volgende week hier weer een mijlpaal :dance: :dance:
Geef nu 4x per dag bv, 3 weken geleden nog 6 voedingen maar heb er 2 afgebouwd en nu eet ze meer bijvoeding. Nu is het alleen nog 's ochtends, bij de lunch, 's middags maar een paar slokjes ze is te druk met alles en begin van de avond (laatste voeding is een papfles)
matsjo toppie!
Faizaa al 3 jaar wat gaaf zeg :dance: zolang jij er niet klaar voor bent lekker doorgaan zou ik zeggen dan :lol:
Zooo affie, das zeker mamapowerrrrr :mrgreen:
Nou vandaag dan echt de 18 maanden bereikt! Ben trots op mijn kleine ventje :).
Hier is het morgen alweer 15 weken dat ik mijn twee knullen voorzie van mijn melk.
Helaas niet live (aan het begin wel gedaan…maar door de refluxen van beide was dat één groot drama)…maar wel alleen maar bv.
Vanochtend heb ik het zelfs voor elkaar gekregen om 650cc te kolven (in een kolfbeurt dus ruim 300 per borst :shock: )
wow boba 300 cc per borst… :shock: :shock: :shock: :shock:
hier ruim 7 maanden en Meike 16 cm en 3520 gram gegroeid
@groenelimo wrote:
wow boba 300 cc per borst… :shock: :shock: :shock: :shock:
hier ruim 7 maanden en Meike 16 cm en 3520 gram gegroeid
dit is ook wel zo’n beetje m’n record hoor, meestal haal ik er zo’n 175-200 cc uit per borst per kolfbeurt.
en de knullen drinken nu per fles zo’n 160 cc…
Maar de ochtendkolfbeurt is vaak wel 250 cc per borst soms iets meer.
:dance: 11 maanden vandaag!
:think: kreeg alleen afgelopen week wel opeens 2x op 1 dag commentaar: zoonlief is vergeten wat slapen is en dus riep iemand: jaaaa maar hij krijgt nog BV… toen die-en-die dat nog kreeg, sliep ie ook niet door. Vanaf 't moment dat ze brood enzo gingen geven, sliep ie direct door joh!
:doh: :doh: :doh: 't arme kind krijgt al vanaf een maand of 4 bijvoeding, en hij eet niet maar hij vreet… :wall: :wall: :wall:
en: huh, waarom geef je 'm nou tomaat enzo, hij krijgt toch nog steeds BV? Goh, lust ie ook chipjes ( :shifty: :oops: uhm ja… zo heeeeeeeeel af en toe…), maar je geeft 'm toch BV?
:think: alsof een beebje van bijna een jaar genoeg heeft aan alleen BV en dus absoluut niets anders nodig heeft…
@Affie wrote:
Ik voed alweer 3 maanden :dance: , en vanaf de geboorte tot nu is mijn meisje al 3250gr en 10 cm gegroeid :shock: :inlove: … Mamapowerrrrr!!!
Hier even ter vergelijking:
Toen en nu :inlove:
Jiska
Sommige mensen zijn zo :wall:
Hier vrijdag weer een super positieve reactie…dat was lang geleden.
We waren op een bruiloft en ik vertelde dat mijn dochter bij mijn ouders sliep voor het eerst en dat ik s ochtends om 7 uur daar weer op de stoep moest staan voor de borstvoeding…ze zei: wat zeg je? Ik ja ik moet daar morgen om 7 uur zijn. Geef je nog steeds bv? Ja. Jeetje wat goed zeg dat is echt super knap en dat hoor je bijna nooit.
En het aller leukste : Dat is toch echt super goed voor haar?! Ehhh ja :inlove: zei ik vol trots :mrgreen:
Meiden wat een mooie mijlpalen weer!
Jammer voor de meiden van wie de kindjes niet meer willen. Hier ook een dip gehad met Marlynn maar nu drinkt ze weer goed…inmiddels nog maar 2x per dag. Voor de rest eet ze en krijgt ze roosvice/diksap en melk enzo.
Even voor iedereen hierzo :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: jullie zijn TOPPIE!
Affie dat kun je zeker wel Mamapowerrrrr noemen!
Mar, hier ook wel reacties als: jeetje zeg, geef je nu nog steeds BV??? Wat goed dat je dat zolang vol houdt zeg…
Terwijl 't hier zooo makkelijk gaat, dat ik totaal niet in termen als ‘volhouden’ denk :think:
:inlove: Nika!!
herkenbaar allemaal! Hier ook nog steeds bv en mn ouders hebben echt zoiets van…dat is toch niet nodig :? naja…gelukkig weet ik beter!
en Nika is heerlijk gegroeid zeg :inlove: :inlove: Emi was de eerste 3 maanden ook hard gegroeid…niet zo hard als jouw meisje hoor…daarna zakt het wat af…
Ja klopt hoor was bij Lenn ook zo, al groeide die in verhouding iets minder snel dan Nika :mrgreen: …
Jeetje wat leuk die 2 foto’s voor en na, geweldig!
Wat heeft moeder natuur ons toch een mooi geschenk gegeven.
Mijn zoontje wil echt niet meer. Heb het zo nu en dan toch nog aangeboden maar het lijkt wel of hij niet eens meer weet dat hij ooit voeding uit mijn borsten heeft gehad.
Het is dus goed zo.
Ik heb gelukkig nauwelijks nare reacties gehad over het borstvoeden, eigenlijk altijd alleen maar positief.
Over degene die wel eens ‘vreemd’ reageerden (vaak jonge meiden zonder kinderen) kon ik alleen maar denken: ze weten niet beter…
@faizaa wrote:
Hihihi… he bah… nou duidelijker kan niet he Veertje… :lol: :hug: :-*
Ook een foto van die dikzak Af?
Ik zondag alweer 3 jaar… hij vraagt nog elke dag… en heb een megaaa zwak voor die jongen en hoewel ik eigenlijk van plan was te stoppen komende zondag… weet ik niet of ik er goed aan doe… volgens mij ben ik :oops: er nog niet klaar voor… en hij vind t nog zoooo lekker… :oops:
Ow na 2 dgn weigeren, kwam ze heel lief zoeken om midden in de nacht, das wat minder maar we hebben ons "momentje " weer!!
Hihi fai, en ben je gestopt? Ik wil wel aan de ene kant voor het uitzicht op een jaar later, maarruh aan de andere kant geniet ze er nog zo van…
Dus ik twijfel nog even verder
Hihi… Veertje… wat ontzettend cute… was je niet ongesteld die dgn? dan smaakt je melk ook anders he… sommige kindjes kunnen dan ineens weigeren…
Nee niet gestopt… terwijl ik er eigenlijk wel klaar mee ben maar ook ‘bang’ dat momentje te verliezen… ik denk dat ik het BV geven meer nodig heb dan mijn zoon… :shifty:
Ik wacht het even af…stoppen kan altijd nog…