hier hebben we de eerste 4 weken in de pot :inlove: en ook deze mama is super trots.
Caspian is begonnen met 4040 gr. en 52 cm
en na 4 weken mamaslagroom zitten we op 5080 en 58 cm !!!
das 1040 gr en 6 cm in 4 weken!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
9 maanden vandaag :dance: :inlove: :dance:
m’n ‘eerste’ mijlpaal, vandaag 3 maanden borstvoeding!! :inlove:
Klein beetje feeststemming hier in huis.
Boba, Veertje, Veuegje, Chantal en Fleurtje: SUPER MIJLPALEN!!! heerlijk dat die kids het zo goed doen op jullie melk/slagroom!
Hier is het gewoon echt over…ze heeft na pasen niks meer aangegeven, sjort alleen aan mijn shirt als ze zich wil vasthouden :mrgreen: Mijn boobs produceren nog wel druppeltjes melk…weet dat ik dat na oudste eigenlijk al die jaren een beetje heb gehouden…
Boba Fleur Veugje Chantal :dance: :dance: Super!!
@faizaa wrote:
Hihi… Veertje… wat ontzettend cute… was je niet ongesteld die dgn? dan smaakt je melk ook anders he… sommige kindjes kunnen dan ineens weigeren…
Nee niet gestopt… terwijl ik er eigenlijk wel klaar mee ben maar ook ‘bang’ dat momentje te verliezen… ik denk dat ik het BV geven meer nodig heb dan mijn zoon… :shifty:
Ik wacht het even af…stoppen kan altijd nog…
:mrgreen: Precies :mrgreen:
Stoppen kan altijd nog, we gaan nog even moooiere mijlpalen neerzetten :inlove:
1 jaar :shock: :inlove: :inlove: :dance: :dance:
JEEEJ GEFELICITEERD :dance:
22 Maanden, wie had dat gedacht. Plan was 6 maanden geheel BV daarna tot 1 jaar 's ochtends en 's avonds. Maar hij wil niet stoppen en ik vind het eigenlijk wel best zo :inlove: . We zitten nu op drie keer per dag , en gelukkig “zeurt” hij tussendoor er niet meer om.
Afgelopen woensdag alweer 3 maanden :dance: :dance: :dance:
Door BO nu wat mindere productie maar hopelijk blijft het gewoon op gang
Wauw! Echt supergoed allemaal!
Gefeliciteerd allemaal met de mooie mijlpalen!
Hier vandaag 8 maanden :dance:
Vandaag vier maanden! Best trots op mezelf.
Alle anderen gefeliciteerd.
Yeah Juudje goed bezig meis!
Gisteren 15 maanden :inlove:
Wat een super mijlpalen weer!!!
Hier ook nog steeds :inlove:
Wauw ladies, echt goed bezig. Hier ook, al heb ik het idee dat er weinig meer uit komt. Misschien toch door mijn zwangerschap? Maar hij wil nog steeds wel, en wordt niet boos, dus prima :thumbup:
Meiden, gefeliciteerd met al jullie mijlpalen :dance: :dance: :thumbup:
Mijn mijlpaal is vandaag 10 maanden :dance:
@negentientweeëntachtig wrote:
Wauw ladies, echt goed bezig. Hier ook, al heb ik het idee dat er weinig meer uit komt. Misschien toch door mijn zwangerschap? Maar hij wil nog steeds wel, en wordt niet boos, dus prima :thumbup:
Bij mij kwam er op een gegeven moment ook niks meer uit omdat ik zwanger was van de tweede. Ralf werd daar erg gefrustreerd over en ging bijten, dus toen ben ik maar gestopt.
Ondanks dat ik nogal sceptisch was voordat ik eraan begon
ik dacht dat wordt helemaal niks :oops:
heeft Marijne er toch gewoon 4 maanden bv op zitten :inlove:
En nou maar hopen dat de productie op peil blijft nu ik weer ben gaan werken…
Van sommige mijlpalen kan ik alleen maar heeeeel nederig worden: hartstikke goed meiden!