We gaan volgende week op vakantie en daarna ga ik afbouwen.
Hoop wel dat het lukt om dan de ochtend- en avondvoeding zelf te blijven gevenâŠ
Femke, hier ook op vier voedingen.
Ik hoop hier iig het jaar te halen, maar merk de laatste tijd dat hij niet zo heel veel meer drinkt. Hij wordt ook boos (en gaat dan slaan :eh: ) als de melk niet snel genoeg komt naar zijn zin :shifty: ⊠en hij zit me dan te knijpen tijdens het drinken :roll: (zit soms onder de blauwe plekken op vnl. mân rechter arm en rechter borst :wall: ). Vanmorgen na de voeding bij zân boterham nog een bekertje melk gegeven van ongeveer 170 cc⊠en die ging helemaal leeg :o :think:
We gaan volgende week op vakantie en daarna ga ik afbouwen.
Hoop wel dat het lukt om dan de ochtend- en avondvoeding zelf te blijven gevenâŠ
Femke, hier ook op vier voedingen.
Ik hoop hier iig het jaar te halen, maar merk de laatste tijd dat hij niet zo heel veel meer drinkt. Hij wordt ook boos (en gaat dan slaan :eh: ) als de melk niet snel genoeg komt naar zijn zin :shifty: ⊠en hij zit me dan te knijpen tijdens het drinken :roll: (zit soms onder de blauwe plekken op vnl. mân rechter arm en rechter borst :wall: ). Vanmorgen na de voeding bij zân boterham nog een bekertje melk gegeven van ongeveer 170 cc⊠en die ging helemaal leeg :o :think:
@SproetjeâŠochtend- en avond telt nog steeds gewoon als bv geven hoor! Overdag lekker andere dingen geven, en 's ochtends en 's avonds samen kroelenâŠhier de laatste maanden ook alleen maar 's ochtends bvâŠ
@ICL: lief schatje is Martijn kan ook tijdelijk zijn, dat ie daarna weer helemaal happy is met jouw melk!
@ Femke fataal: gaat ook super!
Alle mijlpalen zijn geweldig! Hier dus al 3 maanden gestopt, maar als ze er nu bij is als ik me omkleed, wil ze nog wel eens grijpen en âverlekkerdâ kijkenâŠmaar meer dan dat ook niet: ze geniet van gewone melk en boterhammenâŠen het is goed zoâŠ
ICL heel herkenbaar Indy doet dat dus ook die knijpt (leuk met die kleine vingertjes/nageltjes net even een klein velletje pakken he haha) me gaat bijten en draait rondjes op mn schoot terwijl ze mn borst vast heeft als het niet snel genoeg toeschiet echt niet fijn :naughty:
Hier wil ik de middagvoeding ook laten vallen en dat ik dan alleen 's ochtends en 's avonds geef.
Maar geef jij nu gewone melk aan hem trouwens? want ik zit even te denken wat ik moet doen de middag gewone melk erbij doen of Fv.
Ik geef hem nu (helaas :roll: ) Nutrilon. De eerste maanden nadat ik was gaan afbouwen, gaf ik hem BV uit de vriezer (daâs nu dus helaas op ). Ik heb wel eens ergens gelezen dat je volle melk, in een bepaalde hoeveelheid verdund met water (maar geen idee wat de verhoudingen zijn vĂÂłĂÂłr een jaar) kan geven, maar dit is bij M.artijn sowieso niet verstandig omdat hij problemen heeft met zijn nieren (koemelk schijnt nl. belastender te zijn voor de nieren)
Oooh ja, hij drink nu alleen nog 's ochtends en 's avonds bij mij.
@ICL: lief schatje is Martijn kan ook tijdelijk zijn, dat ie daarna weer helemaal happy is met jouw melk!
Meestal drinkt hij tussen mân menstruatie en eisprong âgoedâ en na mân eisprong slecht⊠Nu drinkt hij echter al een paar weken aaneengesloten slecht⊠En M.artijn heeft het âtemperamentâ van zân vader :silenced: âŠ
Alle mijlpalen zijn geweldig! Hier dus al 3 maanden gestopt, maar als ze er nu bij is als ik me omkleed, wil ze nog wel eens grijpen en âverlekkerdâ kijkenâŠmaar meer dan dat ook niet: ze geniet van gewone melk en boterhammenâŠen het is goed zoâŠ
Meestal drinkt hij tussen mân menstruatie en eisprong âgoedâ en na mân eisprong slecht⊠Nu drinkt hij echter al een paar weken aaneengesloten slecht⊠En M.artijn heeft het âtemperamentâ van zân vader :silenced: âŠ
En toch zul je het missen⊠:hug: :hug:
Mis het ook welâŠecht even de opstart samen, voordat het drukke gezin gaat draaienâŠmaar ik heb overdag heel veel tijd met haar alleen, en ze is een echte knuffelkont, kust me helemaal te pletterâŠdus ik geniet :inlove:
Hoera Hoera Marlynn is vandaag 1 jaar, dat wil ook zeggen vandaag 1 jaar Borstvoeding :inlove:! En ook ik ben super trots opmezelf en Marlynn natuurlijk :inlove: !