:dance: 1 jaar vandaag!
:? en ook noodgedwongen begonnen met afbouwen; zoonlief heeft z’n buikvirus aan mij doorgegeven en ik heb nu ieder slokje vocht voor mezelf nodig :oops: heb 'm wel een aantal keer aangelegd hoor, maar hij heeft toch echt 2 of 3 flessen Nutrilon gehad, voor 't eerst… heeft 't zelf ook hard nodig, hij is nog steeds niet hersteld.
Zodra we allebei weer beter zijn, pakken we de BV weer op :thumbup:
Gefeliciteerd met zoonlief Jiska! Wat goed dat je ook zover bent gekomen met de bv. Hopelijk kan je het straks weer goed oppakken :thumbup:
Gefeliciteerd jiska!! 1 jaar :dance: Super!!
Hier vandaag 14 maanden :inlove: Sinds 2 dagen weigert dochterlief alle ‘tietie’ zoals ze het zelf noemt. behalve ind e ochtend!! Benieuwd hoelang ze nog wil…
xx
~dubbel~
10 maanden alweer vandaag :dance: :dance:
Goed Chantal! Loopt als een trein eigenlijk he, als je zo terugkijkt. Hier en daar een strubbeling, maar dan ineens is ze al weer 10 maanden en kan je trots zeggen: op mijn lekkere mamamelk al weer zo groot geworden! :dance:
een week en een dag :dance:
(je moet ergens beginnen he )…
Ah wat een prachtige foto :inlove:
@Beebie wrote:
Goed Chantal! Loopt als een trein eigenlijk he, als je zo terugkijkt. Hier en daar een strubbeling, maar dan ineens is ze al weer 10 maanden en kan je trots zeggen: op mijn lekkere mamamelk al weer zo groot geworden! :dance:
:-* :-*
Babylover :inlove: :inlove:
9 maanden :dance:
Vandaag 50 weken .
Afgelopen donderdag weer één voeding afgebouwd (overigens zonder stuwing e/o tinteling… heb dat eigenlijk ook nooit echt gehad :o ).
Morgen over 2 weken, geef ik zeer waarschijnlijk (tenzij ik toch zwanger blijk te zijn 8) ) de laatste keer BV aan mijn kleine man, die dan alweer één jaar wordt . Ik heb er moeite mee… maar de wens voor nog een kindje blijft ook … :shifty:
mooie mijlpalen dames
Wauh meisjes super :inlove:
Ben trots op jullie allemaal! En elke mijlpaal is er 1!
Vandaag 1 jaar, 1 week en 1 dag :inlove: ook wel weer een mijlpaal toch?
babylover
Mooie foto
9 maanden, en het gaat nog steeds prima!
Top dames :dance: :thumbup:
Wij zitten vandaag op de 16 maanden en om het te vieren heeft meneer een scheurtje in mijn tepel gebeten…Auw :evil:
Maar verder is ie wel lief hoor :mrgreen:
Beebiebeer, AAAAAUUUUUUUUUUUUWWWWWWWWWWWW, bijzondere manier om het te vieren.
Ooo Beebiebeer, dat is niet fijn :naughty:
De andere dames! Fijn zeg, gefeliciteerd!
Hier gaat het langzaam minder worden. Meneer verliest zijn interesse, maar nog wel iedere dag een verdwaalde keer.
Hier alweer 4 1/2 maand deze week! :dance: :dance: :dance:
Ik plaats hier een eenmalige mijlpaal, omdat ik trots ben dat ik het zo lang heb volgehouden.
Fenna is gister 1 geworden en vanaf vandaag bouw ik de BV af. Haar laatste avondvoeding heb ik gisteravond gegeven en over een paar dagen stop ik ook met de ochtendvoeding.
Vooraf had ik gehoopt het een halfjaar vol te houden en dat ging zo goed dat ik doorgegaan ben. Nu ze 1 is vind ik het mooi geweest. Ik vind het nog steeds heel fijn om te doen, maar 's-nachts wil ze eigenlijk al heel lang doorslapen.
Nu ik het zo opschrijf baal ik wel, maar het is goed zo.
Hopelijk gaat het met een 2e kindje weer zo goed.