VAndaag mijn enerlaatste mijlpaal.
11 maanden!!!
Nog 1 maandje en dan is mijn kleine meisje alweer 1 jaar.
Heb mij dit keer echt 1 jaar de tijd gegeven niet langer.
Het wordt tijd dat mamma ook eens aan haar zelf gaat denken.
maar jeetje ik zal nog wel en traantje laten, de allerlaatse keer een beeb aan de borst
:-*
Gister 6 maanden :inlove:
Morgen mijn allerlaatste mijlpaal… 1 jaar . Dan ook nog maar een paar mooie foto’s door hub laten maken
laatste mijlpaal 17 maanden :inlove:
8 maanden voorbij
:dance: Vandaag 10 maanden :dance: , maar mevrouw wil zelf eigenlijk niet meer, nog maar amper een slokje aan één kant in de ochtend, verder wil ze niet meer sinds ze ca. 8,5 maand is .
Op 2 dagen na alweer 5 maanden :inlove: en we stoppen nog laaaaaaaang niet!
kan ook niet, want Nika weigert tot nu toe alles wat anders is dan de borst :roll:
Wow wat een mijlpalen weer zeg, gaaf!
Hier vandaag psies 3 maanden, en nog lang niet klaar :inlove:
ladies!
Wauw…wat een super mijlpalen alweer!
Zoals het er nu uitziet mag in maart volgend jaar ook weer :inlove:
Mijn laatste mijlpaal:
Vandaag heeft mijn ventje één jaar BV gehad. Morgen begint hij de dag met een bekertje koemelk :shifty:
Heb je er vrede mee?
ICL…stop je er dan helemaal mee of vervang je bepaalde voedingen…?
@veertje wrote:
Heb je er vrede mee?
Nou ja, vrede ermee is een groot woord, maar het is voor een goed doel… nl. mijn eigen gezondheid (dan kan ik even weer bepaalde medicijnen tijdelijk gebruiken… en kan ik hopelijk ook weer wat beter met m´n pijn om gaan :shifty: ) en hopelijk komt m’n cyclus dan weer goed op regel en zal het zwanger worden wat makkelijker gaan (en een zwangerschap heeft dan ook weer als neven effect dat m’n pijnklachten minder worden )
@Mandala wrote:
ICL…stop je er dan helemaal mee of vervang je bepaalde voedingen…?
Ik heb de afgelopen 1,5 week nog maar één keer per dag gevoed… had dus al wat afgebouwd en nu dus helemaal gestopt
Ok, begrijpelijk meer dan dat!!
Ik mis t wel ons momentje
20 maanden vandaag :dance:
Het is wel tanende, dus denk dat die laatste ‘voeding’ in de ochtend er over een tijdje ook niet meer is, maar hij heeft zelf geregeld tot dit ene momentje en hoewel hij weinig meer drinkt… is het wel nog super gezellig de dag beginnen :inlove:
@mamaMarije wrote:
20 maanden vandaag :dance:
Het is wel tanende, dus denk dat die laatste ‘voeding’ in de ochtend er over een tijdje ook niet meer is, maar hij heeft zelf geregeld tot dit ene momentje en hoewel hij weinig meer drinkt… is het wel nog super gezellig de dag beginnen :inlove:
Geniet dan nog maar even lekker van dat gezellige momentje samen :inlove:
Mooie mijlpaal!!
Ze wordt steeds meer een boedha heh Affie :inlove: :thumbup: .
Hahah echt he? :inlove: