Geweldige mijlpalen! :dance: :thumbup:
Affie, wat een lekker meisje is het toch! :inlove:
Hier alweer ruim 4 maanden. Enneā¦ hoezo slagroom?
Check die dijen! :shock: :inlove:
@marloes vip wrote:
@mamaMarije wrote:20 maanden vandaag :dance:Hij gaat dus niet zijn broer achterna met ruim twee jaar? Hoe vind jij het dat het bijna afgelopen is?
Het is wel tanende, dus denk dat die laatste āvoedingā in de ochtend er over een tijdje ook niet meer is, maar hij heeft zelf geregeld tot dit ene momentje en hoewel hij weinig meer drinktā¦ is het wel nog super gezellig de dag beginnen :inlove:
Hij gaat idd die 2 jaar + 3 maand niet halen zoals het nu lijkt.
Maar zoals het altijd is gegaan heb ik daar wel vrede mee hoor :thumbup: Heb nu bij nummer 3 eigenlijk geen rare dingen als enorme dips gehad etc etc. Wel 2x spruw, maar daar zijn we allaaaaang overheenā¦ en verder het afbouwen heeft hij zelf gedaan, dus prima.
Die ene voeding doen we voorlopig nog hoor :thumbup:
Wat heb ik een heeeeeerlijke baby spekkies gezien :inlove: :inlove: :inlove:
morgen alweer 9 maanden, wat gaat de tijd toch snelā¦ :inlove:
1 hele maand :dance:
@mamaMarije wrote:
@babylover wrote:1 hele maand :dance:
1 down, more to go :dance:
Gaat alles goed?
ja het gaat erg lekker met de borstvoedingā¦ De vorige keer heb ik het 10 maanden gegeven en ga nu voor de 2 jaar :mrgreen: ā¦ (iig dat zeg ik tegen alle mensen die vragen hoelang ik het ga blijven doen,hihihihi)ā¦
Dus nog 23 maanden te gaan :dance:
Super allemaal dames!!!
Hier een paar dagen geleden me 21 maanden mijlpaal.
Vorige week heeft ze ineens besloten om te gaan minderen van 3 naar 1 voeding.
Bied het haar nog wel aan maar schud dan neeā¦heerlijk kleine ondeugd
Nu hoop ik nog ff de ochtend voeding erin te mogen houden.
Vandaag 20 maanden, maar het is echt een aflopende zaak helaas. Mannetje drinkt niet langer dan een minuut en alleen voor het slapengaan bij ons in bed. Ach, we hebben het superlang volgehouden!
@ GroeneLimo; Fantastich
@ Babylover; Wow :inlove: en op naar meer mijlpalen :dance:
@ Yona; Wow 21 mnd 3 voedingen :dance:
@ 1982: Mooiepijlpaal hoor :dance: , ondanks dat afloopt!
Ik mis het mijlpalen neerzetten wel :oops:
We waren even op vakantie, maar we hebben de 9 maanden gehaald, en we gaan hopelijk nog lang niet stoppen!
:dance:
15 maanden :dance: (bijna)
2 a 3 voedingen per dag. Maar als t aan liv lag dronk ze heel de dag door :inlove:
:inlove: :dance: 13 hele maanden vandaag! En in die 13 maanden maar 1 dipdag gehad, op zān verjaardag toen ik ziek was. Verder gaat 't zo probleemloos :inlove:
Enige ānadeelā is alleen het aantal voedingen per dag :? hij zit nog steeds op 4-6x per etmaal (waaronder 1-3 per nacht), terwijl ie verder ook genoeg andere dingen drinkt. Hoop toch stiekem dat dat binnenkort wat minder wordt; ideaal lijkt me alleen de ochtend- en avondvoeding nogā¦
:dance: :dance:
Oh Patricia prachtig zeg!!!
Hier vandaag de laatste voeding gedaanā¦
Hij is nu precies 3 jaar en 2 maandenā¦ :mrgreen:
Na het werk meteen gaan zitten en mijn man een paar fotoās laten makenā¦
Zal ze straks nog wel plaatsen, in spoilerā¦ :mrgreen:
De rest ook allemaal gefeliciteerd met de mooie grote kleine mijlpalenā¦ :-*
Ow jaloers gewoon fotoās van je laatste moment :inlove:
Prachtige mijlpaal en believe me na een jaar moet het goed komen! Der zijn al mini tekenen bewijs hier na 2 weken :o :mrgreen:
Vandaag 4 maanden De eerste 4 dagen inclusief bijvoeding met een spuitje i.v.m. dysmatuur kindje en we graag haar na een paar dagen mee naar huis zouden krijgen.
Maar sinds haar thuiskomt helemaal op mamaās melk :inlove:
Ben er zo trots op. En ik vind het zo bijzonder om te kunnen doen!
Ik hoop het zo Veertjeā¦ ben nu ook weer aan de pilā¦ zal ook wel helpenā¦ en laat nu dat vet maar terugkomen in de borstenā¦ :dance:
Kneep er straks nog inā¦ wilde even die druppels in zijn mondje zien gaanā¦ :oops: kwam nog een goede straal uit johā¦ :o
Meggieā¦ oh top meisā¦ wat super van jouā¦ en je meiskeā¦ :inlove:
Laatste borstvoedingā¦ fotoāsā¦ in spoilerā¦ waarschuwing, grote ābabyāā¦ wie het niet kan waarderen, niet kijkenā¦
Fotoās staan in spoilerā¦ met dank aan Ninanienā¦ :-*
Edit Ninanien: Modierescue-actie geslaagd 8)