borstvoedings-mijlpalen deel 3!

Je liet me geen keus :wink: :wink: en laat ik nou zo fucking emo zijn haha dan kan ik dit toch nie verdragen joh :naughty:

:wink: :-*

Ik heb 2 modies gepb-t… hopenlijk staan ze snel in spoiler… :angel:

2 maar zou ze gewoon alle 5 doen!

Hihi nou en anders is het dikke pech he 8)

:-*

Ik ga een 3e pb-en… :lol:

Ik zit je te dollen, je benty vrij om je bv momenten te delen!!

Natuurlijk zal het verschillende reacties oproepen maar is een SF :inlove:

En je hebt je best gedaan en discussie horen ergens anders, No worries meer dan je best kun je niet doen :-*

Ninanien gespot :wink:

derde modie meldt zich :mrgreen:

Ik vind het overigens helemaal niet nodig om ze in een spoiler te plaatsen hoor!! maar ja die eigenwijze limburgse vrouwen ook tssssss.

Fai gaat het even zelf proberen en als het niet lukt dan ben ik paraat 8)

@Ninanien wrote:

derde modie meldt zich :mrgreen:

Ik vind het overigens helemaal niet nodig om ze in een spoiler te plaatsen hoor!! maar ja die eigenwijze limburgse vrouwen ook tssssss.

MEE EENS

Fai gaat het even zelf proberen en als het niet lukt dan ben ik paraat 8)

Vol verwachting klopt mijn hart :slight_smile: Ben benieuwd naar de foto. Hier morgen ook maar weer eens een foto maken :slight_smile:

Hier tweede modie die er niks van bakt en even afwacht of het Fai lukt en anders Nynke haar hulp roept… :angel:

Nynke fixt het allemaal… :mrgreen:

Als het goed is… staan ze in spoiler… :inlove:

:inlove:

T was bijna net zo zwaar als een bevalling :lol: :mrgreen: :angel:

Maar dan HEB je ook wat… :mrgreen: :-*

Thanx Nien… :thumbup:

Graag gedaan meis! :-*

Enne…ik vind het prachtige foto’s!!! :inlove:

:-*

Bij die laatste foto krijg ik dus een hele dikke keel he :?

Ik herinner me nog zo goed de laatste foto’s met je dochter, en nu deze. Wat een bijzondere mijlpaal dit, en wat een ontroerende foto’s. Prachtig.

Enne…is dit echt jouw dagelijkse kleding, of heb je je speciaal mooi gemaakt voor dit foto-moment???

dit is mijn dagelijkse kleding… ik ben een enorme tuttebel wat dat betreft… :oops: :inlove: vrije tijd, of werk… loop altijd zo… soms wat meer casual maar altijd ‘van top tot teen gekleed’ :mrgreen:

Vanmorgen vroeg hij er nog naar, 1x maar… ik zei nee jongen, het is genoeg geweest… de borsten zijn nu weer van mama… ok dan zei hij… :mrgreen: :thumbup: :lol:

Prachtige foto’s Faizaa!

Fai!!Lekkerding!! :inlove: , ik had ze al gezien op hyves, maar wat een mooie foto’s, helemaal die laatste :inlove: :inlove: :inlove: Was iets met 'Dank je wel mama? '… :inlove: Gossie, hoop het over paar maanden (heel wat maanden) ook te kunnen… :inlove: :inlove:

En wat een mooie foto’s Faizaa!!!

Ik kan alleen maar hopen over 3 jaar ook zo’n mooie foto’s te kunnen maken.

Wij zitten bijna (nog twee dagen) op 5 maanden borstvoeding.