Ik weet het, ik had al gezien dat onze dochters dezelfde geboortedatum hebben! :mrgreen:
Fijn dat jullie deze mijlpaal ook bereikt hebben! Op naar de zes.
Ik weet het, ik had al gezien dat onze dochters dezelfde geboortedatum hebben! :mrgreen:
Fijn dat jullie deze mijlpaal ook bereikt hebben! Op naar de zes.
Fai… ja blijft heel bijzonder idd… zeker gezien zijn start toen… en als ik niet met bijvoeding begonnen was vorige week had ie het nog prima gevonden denk ik zo… maar ja…
Oh Chantal bijna het jaar rond!! Gefeliciteerd met de 11 maanden… top…
Dank je :-*
Nooit verwacht dat het zo goed zou gaan en dat ik een jaar vol zou houden, maar ben zo trots dat het bijna is gelukt! Daarna zien we wel hoelang mn meisje nog wil, maar tot nu toe is de boobverslaafd :lol: ze valt ze nog regelmatig ineens aan haha
Hier hebben we ook weer de mijlpaal van 6 maanden bereikt. Ik hoop dat ik het ook net als Chantal zeker tot 11 maanden kan gaan volhouden, maar liever langer.
Ik heb zelfs op mijn nieuwe werk al geregeld dat ik daar tussen de middag mag kolven, dus ik hoef over een maand niet af te bouwen :dance: .
Fai, wat een geweldig mooie foto’s heb je geplaatst :inlove: Vooral die eerste, met dat lieve handje zo op je borst, fantastisch!
En wat heb jij prachtig mooi lang haar zeg, tjonge… deze mamma, die is ‘gezegend’ met oersaai boerenhondenhaar (wat ik nog steeds wel aan het sparen ben voor de Stichting Haarwensen ), slikt jaloezie weg :silenced: :shifty:
Chantal… hahhaa dat aanvallen ken ik… gretig kunnen ze dan zijn he… leuk!
Yvonne Z… dankjewel… ben ook erg blij met mijn haar… :shifty: :oops:
Welkom… weer een ‘last van je schouders’ he… fijn dat werk zo meedenkt… top… :thumbup:
Alyt… gefeliciteerd… op naar het jaar? :inlove:
Mijn zoon blijft nog naar de borst vragen… soms vind ik dat moeilijk… maar ik heb niet meer de behoefte om hem aan te leggen… heb verder ook geen stuwing gehad of zo… het loopt soepel… ben nu nog aan het wachten op die geweldig mooie volle borsten die zouden terugkomen… :lol: :inlove:
wat een kanjer! Je hebt het enorm super goed gedaan! :thumbup: en jij ook :inlove: zwijmel
aaaah hier mijn kleine aap :inlove: alweer 3 maandjes aan de borst :inlove: Groeit als een tierelier! hij zit nu alweer in maatje 68/74 :shock: Viva my boobies Muahahaha!