Barbara het zijn prachtige foto’s en Caspian is gewoon een supermoppie :inlove:
Heerlijke foto’s :inlove:
Wij zaten gisteren op de 17 maanden, maar door de zs heb ik bijna geen melk meer
Ik zit nu een beetje in dubio of ik zolang mogelijk door ga met bijna droog drinken om in maart te kunnen gaan tandemvoeden. Of om mijn lijf even rust te geven tot de volgende beeb :think:
Wat is jullie ervaring hiermee als ik vragen mag? Het voeden is ook erg gevoelig nu, maar daar kan ik me wel overheen zetten…
Beebiebeer… gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik heb mijn dochter ook droog laten drinken, ik kreeg een ontzettende dip vanaf ongeveer 20 weken… er zijn dagen geweest dat de oudste niks heeft gedronken maar ik ben elke dag gewoon, zonder dwang, blijven aanbieden… dronk ze, was het goed… dronk ze niet, ook ok… stiekem vond ik het wel erg, want ik wilde graag dat de oudste nog haar melk binnen kreeg… en eventueel na de bevalling tandem voeden… al die tijd heeft mijn oudste droog gedronken, zij was echt gek op de borst…
Maar ik wilde perse tandem voeden en de oudste was ‘pas’ 8 maanden toen ik weer zwanger was… ik wilde haar graag nog wat langer geven dan die 8 maanden… het is uiteindelijk 4 jaar geworden :lol: waarvan 3 jaar tandem… achteraf gezien ook heel goed te doen met ontzettend veel voordelen aan dat tandem voeden… nauwelijks last van stuwing en wat er was, werd handig weggedronken door de oudste…
Ik kan me dat gevoel van: je lichaam rust geven tot de volgende ook weer heel goed voorstellen… dus er valt iets te zeggen voor beide keuzes natuurlijk… alleen jij kan dat bepalen… succes… :-*
Over 1,5 uur is het alweer precies 5 maanden geleden dat Aukje voor het eerst bij me dronk :inlove:
Gefeliciteerd meiske… :-* emo momentje he… :inlove:
Gister alweer 7 maanden :inlove:
Op mn werk mag ik alleen tot 9 maanden kolven in de baas zijn tijd. Even kijken hoe we dat gaan oplossen… :think:
@faizaa wrote:
Gefeliciteerd meiske… :-* emo momentje he… :inlove:
Best wel! En helemaal omdat de eerste 4 maanden met Aukje vreselijk zwaar waren. Van de 24 uur op een dag huilde ze er 23 denk ik :?
Dus extra trots dat we het nog kunnen samen! :mrgreen:
Morgen al weer 5 weken :mrgreen:
De zes maanden zijn binnen! :dance: :inlove: :thumbup:
@Affie wrote:
De zes maanden zijn binnen! :dance: :inlove: :thumbup:
Affie ik vind het echt super voor je! Ben echt zo blij voor je dat het allemaal gelukt is :thumbup:
10 maanden :dance: :dance: :dance:
Wat goed allemaal meiden! :dance: :inlove:
Hier vandaag precies 2 maanden :inlove:
En hopelijk gaan we nog lang door, bij de oudste op 1 maand na, 1,5 jaar BV gegeven en hij is vanzelf af gaan bouwen en gestopt :thumbup:
Bij de eerste mijlpaal mag wel bv spam toch? :inlove:
En zo zie ik er nu uit op mama’s melk!
Kon niet kiezen tussen de foto’s :oops: :inlove:
@Matsjo wrote:
@faizaa wrote:Gefeliciteerd meiske… :-* emo momentje he… :inlove:
Best wel! En helemaal omdat de eerste 4 maanden met Aukje vreselijk zwaar waren. Van de 24 uur op een dag huilde ze er 23 denk ik :?
Dus extra trots dat we het nog kunnen samen! :mrgreen:
Weet ik nog… je hebt t niet makkelijk gehad… daarom mag je met recht extra trots zijn… hoppa veer in je **… :inlove: :- :thumbup:
Amaya… zwijmelllll weg… wat een mooie foto’s… en spekkie zeg… leuk om te zien… helemaal alleen op jouw melk he… :dance: :inlove:
Rainbow, kan je niks met pauzes regelen?
Af… is ze alweer een half jaar? :shock: :inlove: kleine schoonheid gaat aan de hapjes nu… spannend… 8)
Hier vraagt de kleine grote man nog steeds naar de borst… zegt ie: mama er zit echt wel nog melk in hoor… ik voel het… :lol:
@aapie wrote:
Morgen al weer 5 weken :mrgreen:
Lekkerrrrr :thumbup: Hoe gaat het ermee? Loopt het een beetje soepel? Ik vond die eerste weken altijd het zwaarst… :-*
@Femke Fataal wrote:
10 maanden :dance: :dance: :dance:
HOERA… :inlove: :thumbup: En nu, op naar het jaar? :inlove: :-*
@faizaa wrote:
@aapie wrote:Morgen al weer 5 weken :mrgreen:
Lekkerrrrr :thumbup: Hoe gaat het ermee? Loopt het een beetje soepel? Ik vond die eerste weken altijd het zwaarst… :-*
De bv gaat hardstikke goed Het is meer dat Dean nog helemaal geen ritme heeft en dat maakt het soms met een peuter in huis wel eens lastig. Maar zoals het nu loopt hoop ik het nog minimaal 5 maanden vol te houden.
@aapie wrote:
@faizaa wrote:@aapie wrote:Morgen al weer 5 weken :mrgreen:
De bv gaat hardstikke goed Het is meer dat Dean nog helemaal geen ritme heeft en dat maakt het soms met een peuter in huis wel eens lastig. Maar zoals het nu loopt hoop ik het nog minimaal 5 maanden vol te houden.
Ja dat is niet altijd makkelijk… je moet er gewoon nog een ritme in vinden en Dean is nog zo klein… ik vond dat ook lastig… Hoop dat ie snel wat structuur heeft, en je die 6 maanden vol kan maken… dat zou echt super zijn… :inlove:
@faizaa wrote:
@aapie wrote:@faizaa wrote:@aapie wrote:Morgen al weer 5 weken :mrgreen:
Ja dat is niet altijd makkelijk… je moet er gewoon nog een ritme in vinden en Dean is nog zo klein… ik vond dat ook lastig… Hoop dat ie snel wat structuur heeft, en je die 6 maanden vol kan maken… dat zou echt super zijn… :inlove:
Dank je wel Gaat vast helemaal goedkomen hoor!!! Ik doe er iig alles aan om het vol te houden.
Succes… en af en toe een mooie foto spammen he… :inlove: