borstvoedings-mijlpalen deel 3!

Komt helemaal goed :wink:

@faizaa wrote:

@Femke Fataal wrote:
10 maanden :dance: :dance: :dance:

HOERA… :inlove: :thumbup: En nu, op naar het jaar? :inlove: :-*

Natuurlijk! Het werkt verslavend. Ik ben er nu al bang voor dat Esmee eerder wil stoppen met BV als ik. Ze ligt nu al helemaal te draaien als ze aan de borst bij mij in bed ligt, vanmorgen ging ze echt tijdens het drinken zonder los te laten van haar zij naar haar buik rollen, en naar haar rug, en terug naar haar buik, enz enz :inlove: :inlove: :inlove:

Gister ook 10 maanden :inlove: :inlove: :inlove:

Femke Meike maakt ook de gekste bewegingen onder t drinken, gaat zelfs staan :inlove: :inlove: :inlove: maar zodra ze die (.) laat ze alles nog liggen :inlove: :inlove: :inlove:

Femke, groenelimo… hahahaha herkenbaar hahaha… je tepels hebben wat te verduren he… :lol: :lol: :lol:

Gefeliciteerd groenelimo… bijna een jaar vol… :inlove:

@faizaa wrote:

Femke, groenelimo… hahahaha herkenbaar hahaha… je tepels hebben wat te verduren he… :lol: :lol: :lol:

Gefeliciteerd groenelimo… bijna een jaar vol… :inlove:

vooral die korstjes… ze krabt en knijpt en het ziet er niet uit.

Zag net op mijn banner dat ze al 10 maanden is dus ik moest ook even hier.

Hoi mede oktobermoeders 8)

:dance: en 14 maanden vandaag :o

:oops: maar als ik heel heel eerlijk ben, vind ik 't nu toch wel tijd worden om af te bouwen… dus ipv nu 4-5x per dag naar max. 2x per dag… alleen denkt zoonlief daar heeeeel anders over :?

:inlove: :inlove: :inlove: Vandaag 1 jaar :inlove: :inlove: :inlove:

Proficiat allemaal met jullie mijlpalen.

Ik heb er ook eentje vandaag: precies Een Half Jaar!!! :smiley:

Ons meisje is alweer 6 maanden oud, wauw. En 6 maanden volledige borstvoeding gehad. Het was een heerlijke tijd, nu zien hoe het zal lopen met de bijvoeding. Maar bv blijft hopelijk nog lang de hoofdvoeding, op naar het jaar!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

6 maanden vandaag :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Top dames een jaar en een half jaar :clap: :dance:

Enne foto van deze jubilea? :angel: :inlove:

Sorry Amaya,

van dochterlief zul je hier geen foto vinden, ik ben erg terughoudend met foto’s van mijn kindje op het internet.

wat goed allemaal!

Oooh wat goed allemaal zeg!!!

Ik hoop ook over 4,5 maand te kunnen zeggen dat ik al een half jaar met plezier bv geef.

:thumbup: :dance: :inlove: Top mijlpalen allemaal :dance:

Hier morgen 11 maand :shock:

Had ik dus echt echt niet verwacht, maar het gaat echt super :inlove:

wauw wat een mijlpalen meiden! :clap: :clap: :clap:

Mag ik ook? :inlove:

Toen dana de leeftijd had die elin vandaag heeft (8 mnd en 2 dgn), kreeg dana de laatste borstvoeding :frowning:

Ow met pijn in mijn hart nam ik afscheid, maar voor het goede doel en met resultaat: elin :inlove:

Iedere dag dat ik nu dus voedt is een dag langer dan bij dana.

:dance: :dance: :dance: :dance: , ga zo door!

Ik geef morgen ook alweer 7 maanden en ik hoop dat er nog veel maanden bij mogen komen.

We waren afgelopen week in de dierentuin en daar maakte mijn man een foto toen ze aan het drinken was.

8 weken :slight_smile:

:clap: :clap: :inlove: :inlove:

11 weken :dance: