borstvoedings-mijlpalen deel 3!

Super meiden alle mijlpalen die behaald zijn.

En vooral door gaan.

Mijn dochter heeft besloten dat het na 22,5 maand genoeg was.

Ik kijk terug op een mooie en speciale tijd samen.

Vandaag; precies 1,5 jaar borstvoeding! 't Zal binnenkort wel op zijn ivm de zwangerschap, maar hopelijk gaan we na de bevalling tandemen :pray: :dance:

Toevallig had Rudie haar vanmorgen haar ‘I’m a breastfed babe’-shirtje aangetrokken!

Yona, topprestatie hoor meid :clap: En wat fijn dat je dame er zelf mee is gestopt, mijn oudste deed dat destijds ook en daardoor voelde het voor mij ook goed.

Fairy, 1,5 jaar al :dance: Hopelijk blijft ze toch drinken, niet alle 'kindjes stoppen bij een zwangerschap hoor :wink: En ik zal duimen dat het tandemen gaat lukken straks. Proficiat met je zwangerschap :inlove:

Kreun, steun, zucht…

Over 2 uurtjes hebben we het gehaald: EEN HALF JAAR!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Van die 6 maanden is het misschien 1 week echt vlekkeloos gegaan maar goed… Aukje en ik hebben het toch maar mooi voor elkaar gekregen samen.

Graag zou ik nog heel lang doorgaan maar het kolven op het werk valt zo vreselijk tegen dat ik bang ben dat het binnenkort tocht echt voorbij is.

Maar goed… deze mijlpaal wilde ik zo graag halen!

Netjes Matsjo! :clap: :clap: :clap:

Ondanks veel gedoe toch een half jaar volhouden, super!

1 maand!!

Wat een top mijlpalen allemaal.

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: Voor alle mooie mijlpalen!

Wij hier vandaag 11 maanden.

7 maanden vandaag :shock: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Wat een prachtige mijlpalen allemaal weer :inlove: .

Gefeliciteerd!!

1 maand :dance:

Alweer ruim 8 maanden! Ik vraag me alleen af of ik de 9 maanden haal :frowning: Mijn produktie begint drastisch terug te lopen. De maandag red ik meestal nog wel (omdat ik in het weekend flink loop te kolven om mn produktie op te krikken), maar gedurende de week krijg ik er steeds minder uit op mn werk (ik kolf 2x per dag), waardoor ik gekolfde melk moet mengen met ingevroren melk.

rainbow, nou meid, al haal je de 9 mnd niet, dan heb je toch maar mooi wel de 8 mnd gehaald :-*

Hier nu dan 8 en halve maand, ik ben ook aan het op gaan naar de 9 mnd.

10 maanden voorbij :slight_smile:

Eind nog land niet in zicht!

Wat een mooie mijlpalen allemaal :inlove: :dance:

Wat goed zeg, al die mooie mijlpalen! :clap: :inlove:

En nog even speciaal voor Matsjo :clap: :clap: :clap: :clap: Dat je ondanks dat het zo tegen heeft gezeten toch samen vol hebt gehouden tot de 6 maanden, hopelijk houden jullie het samen nog heel lang vol en gaat het wat makkelijker allemaal :hug: :-*

Rainbow, balen dat het zo terugloopt, kun je niet een x extra kolven op je werk? Al is het maar een kwartiertje ofzo…

Hier vandaag alweer 3 maanden :inlove: :dance: Volgende week naar CB ben benieuwd hoe groot en zwaar hij nu is :inlove:

Ik meld me ook even! 5 maanden alweer! :shock: :o

Dat had ik echt nooit durven dromen (bij oudere dochters ging het voor geen meter). Helemaal happy hier dus! :mrgreen:

11 maanden!! :inlove:

ben echt trots op mezelf :oops:

hier ook alweer 3 maanden…

nog 21 te gaan…

Hier precies 2 maanden vandaag. :inlove: