borstvoedings-mijlpalen deel 3!

Vandaag 6 maanden :dance: :dance: :dance:

Het is ontzettend intensief (met al 6 maanden nachtvoedingen en om de 2 uur aan de borst overdag, veel geclusterd) maar iedere keer als ze eraan hangt en ik haar zie drinken voel ik me zoooo trots!

Er zijn momenten geweest dat ik echt op wilde geven maar mijn moederhart kon het niet verkroppen. Dus doorgezet… en wat ben ik er blij mee!

Ik had graag een foto gemaakt maar tegenwoordig is het zo dat zodra er een camera in de buurt komt ze direct stopt met drinken en de camera interessanter is dan de borst. Dus misschien vanavond als ze half slaapt aan de borst…

Hier vandaag precies 1 jaar!

8 maanden alweer. Ik geniet nog volop.

Rainbow, balen dat de bv achteruit loopt. :hug:

Mooi al die mijlpalen :thumbup:

@alyt wrote:

En hier vandaag :inlove:

En de rest allemaal: :dance:

@lydia wrote:

@alyt wrote:

En hier vandaag :inlove:

:dance: gefeliciteerd!!
( :oops: is ze alweer een jaar??? Tijd vliegt!!)

:oops: en hier ondertussen al ruim 15 maanden… was de mijlpaal gewoon vergeten :oops:

Maar moet ook eerlijk zeggen dat ik 't allang niet meer als ‘mijlpaal’ zie. Het hoort er helemaal bij. Denk dat 't pas weer een ‘mijlpaal’ wordt als meneer besloten heeft dat 1x per dag tanken wel voldoende is :mrgreen:

7 maanden alweer, en nog volop genieten :inlove:

1 week mama’s melk :inlove: :inlove:

:clap: :clap: :clap: voor alle mijlpalen!

eerste mijlpaaltje ,…eerste borstvoedingscafe in cafe zomers in groningen werd vandaag geopend , ben er heen geweest ,…is toch ook een bijzondere mijlpaal he…en t was gezellig :smiley:

@kristalkindje wrote:

eerste mijlpaaltje ,…eerste borstvoedingscafe in cafe zomers in groningen werd vandaag geopend , ben er heen geweest ,…is toch ook een bijzondere mijlpaal he…en t was gezellig :smiley:

daar kreeg ik vandaag een kaartje over van de vk het is dus wel een aanrader. Misschien kom ik ook een keer met Lynn

Bv cafe hebben we hier ook, erg gezellig!

Wanneer is het in Groningen?

iedere dag is die open las ik

http://www.dvhn.nl/nieuws/dvhn-video/article6456794.ece/Borstvoedingscaf%C3%A9-in-Groningen

brasserie zomers is iedere dag open ja, en gaat verder als borstvoedingvriendelijke horecagelegenheid

maar het borstvoedingscafe met de aanwezigheid van lactatiedeskundigen etc is iedere eerste vrijdag van de maand

http://www.borstvoeding.com/nieuwsberichten/bvcafe050-1.html

hier kun je meer lezen en foto s zien

:thumbup: Dank je, klinkt goed!

Nog een paar uurtjes en dan zitten we aan de 3 maanden. Op naar de 6!

@ aapie : fijn dat het zo vlot loopt bij jullie!

Hier ook nog altijd bv, maar met streng dieet want Yanaika heeft waarschijnlijk een of ander allergie. Ze denken koemelk, dus nu niets eten met melk, best lastig. En als het dat niet is moeten we even overschakelen op ha flessenmelk en zal ze getest worden op wat ze precies alergisch is.

Hier toch nog de 9 maanden gehaald! :dance:

We blijven gewoon vrolijk doorgaan totdat Sean 1 is of totdat het niet meer lukt :wink:

Binnenkort moet ik helaas wel 1 voeding laten vallen doordat mijn kolfrecht ten einde is (ik heb het stiekem nog weten te rekken t/m 1 nov). Op de kdv krijgt Sean dan fv. Op zich scheelt mij dat ook een hoop stress van telkens bij moeten kolven omdat ik niet genoeg heb gekolfd.

geweldig rainbow!! doe je goed…ik hoop dat het lukt als je een voeding moet laten vallen, maar ik weet uit ervaring dat zelfs als je alleen nog de laatste voeding als troost blijft geven je nog heeeel lang daarmee kunt doorgaan…succes hoor en geniet :inlove: