Vandaag alweer 10 maanden :dance: hopelijk komen er nog 10 maanden bij :oops: :lol: . Mick drinkt nog 7x per dag (wil niks anders drinken, accepteerd geen fles/tuitbeker oid haha) en we genieten nog enorm!! Op naar de komende maanden :inlove: :inlove:
@chantal!! wrote:
Vandaag alweer 10 maanden :dance: hopelijk komen er nog 10 maanden bij :oops: :lol: . Mick drinkt nog 7x per dag (wil niks anders drinken, accepteerd geen fles/tuitbeker oid haha) en we genieten nog enorm!! Op naar de komende maanden :inlove: :inlove:
:inlove: :thumbup:
Over 2 dagen alweer 4 maand :inlove: :inlove:
Ze drinkt s’morgens en s’avonds nog heerlijk bij mij…En dat laat ik ook nog even zo…gelukkig pakt ze wel de fles…
15 maanden! Dus nog minstens 9 te gaan :inlove:
Al bijna 11 maanden! En ben het nog helemaal niet zat, heerlijk zo’n klein hummeltje nog even bij je s’avonds!
6 maandjes alweer :inlove: :dance:
hier bijna 8,5maand. Maar ik ga het wat afbouwen, mijn meisje komst nog steeds in de nacht dus wil als ik eraan toe ben en ze het toelaat de laatste voeding een fles gaan geven
Maar vooalsnog geef ik al 8,5 maand bv :inlove:
Even een applausje voor jullie allen!
Ik hoop straks ook weer mooie mijlpalen te behalen met de BV
2 jaar (en 3 dagen) en al 3 dagen geen nachtvoedingen meer :dance:
Nooit gedacht dat ik zo lang zou voeden, maar geniet er nog wel van en mijn kleine verslaafde ook :inlove:
Maar ben blij dat hij 's nachts niet meer komt, daar was ik wel klaar mee. Hopelijk houdt hij dat vol.
Vandaag één jaar :inlove: (en zl1 drinkt ook regelmatig weer :roll: :lol: )
ICL, gefeliciteerd met de kleine man! En ook al een jaar BV :thumbup: :inlove:
@ICL wrote:
Vandaag één jaar :inlove: (en zl1 drinkt ook regelmatig weer :roll: :lol: )
ICL, gefeliciteerd met je ventje :-* :-* haha Zl1 heeft de smaak ook weer te pakken hihi :thumbup:
Wauw wat een mooie mijlpalen !!! Nog 8 maanden en dan mag ik ook weer!!! :dance:
Jemig ICL is ie alweer een jaar?? :shock: Gefeliciteerd met je mooie kleine man en jullie mijlpaal! :-*
Hier is het halve jaar in de the pocket. :inlove:
Hier ook alweer ruim een half jaar, gaat snel!
Al weer 8 maanden :inlove: Op naar 1 jaar :mrgreen:
Vandaag anderhalf jaar! Gelukkig drinkt ze sinds een maand flink minder, maar van de nachtvoeding(en) ban ik helaas nog niet af.
Al een maand! ( en twee dagen :mrgreen: )
Hopelijk kan ik het nog een tijdje geven. Maar sommige voedingen zijn wel lastig hoor, als ze zo onrustig is. Maar dan zie ik hier mensen die al maanden bv geven en dat geeft hoop!
Komt helemaal goed babywens (ik vond het eerste stukje beide keren het ‘lastigs’ iig het meest intensief)
Heb ook een mijlpaal vandaag, komtie…
12 weken…tweeling aan de borst :inlove: :inlove:
We proberen ook nu weer het jaar vol te krijgen
Ooh 12 weken samen drinken al, wat knap! Ik vind het een heel tof streven dat je ze ook een jaar wilt geven. Hoelang ben je met Emma doorgegaan?
De eerste 3 maanden vond ik het zwaarst, babywens. Rond 3 maanden besloot Kaya opeens om sneller te gaan drinken en door te slapen, ipv een uur per voeding was ik opeens nog maar een kwartiertje bezig, zo fijn!
Op 1 dag na 16 maanden hier Ik merk wel dat het een stuk achteruit gaat sinds ik niet meer kolfde terwijl ze op het kdv zat, maar vanaf volgende week is ze weer fulltime thuis, dus dan is het weer productiekriktijd
Ze dronk woensdag gewoon maar 2x op 1 dag en ik had geen eens stuwing, dat vond ik toch wat verontrustend… :shifty: