Wij zijn inmiddels de 22 maanden gepasseerd :mrgreen:
Mag ik ook even trots zijn, mijn meisje krijgt nu bijna 7 maand bv :inlove:
Ik ben zo trots op haar en vind het nog steeds heerlijk. Ons momentje samen, die niemand mij af kan pakken. Na alles vind ik het zo mooi dat we de 7 maand ook gaan halen :dance:
Super, Debby, 7 maanden alweer bijna :-*
Wauw!~Prachtige mijlpalen! <3
Wow heel wat mijlpalen hier die we zelf ook hopen te gaan halen hier! :thumbup:
Voor nu zijn er alweer 4 maanden binnen. Jemig alweer 4 maanden. :inlove:
jee wat doen jullie dit goed zeg.
hier ruim 9 maanden, maar twijfel nog wel erg.
Vorige week mijn mijlpaal van 5 maand gemist, dus nu dus 5 maand en een week :inlove: :dance:
3 maanden… :dance:
Hier borst en fles… :inlove:
helppppp, Ik geef 7 okt precies 8 maanden bv en wil nog wel even doorgaan. Maar nu heb ik een pijnlijke borst en moet dus zo na de huisarts, ik ben bang voor een borstontsteking, weet iemand een medicijn die kan bij borstontsteking?
Ehm het is wel een spoed vraag :oops:
ik heb dat ook gehad, zo’n pijnlijke plek. Goed kolven en kind aldoor aan die kant aanleggen, zorgen dat die borst volledig leeg wordt gezogen. Blijven masseren en ook onder een warme douche of wisseldouches. Zolang je geen koorts hebt hoef je nog geen antibiotica, dus houd dat goed id gaten!
Succes!
Als je HA geen verstand heeft van meds die bij BV samen kunnen dan kan hij altijd de apotheek bellen en anders de lactatiekundige. Er is zat dat WEL kan bij BV maar zolang je geen koorts hebt of warme harde rode plekken (kans op abces) dan hoeft het niet direct hoor. :-*
echinaforce helpt ook goed tegen borstonsteking (het voorkomen ervan!).
Als je het voelt aankomen gelijk beginnen en dan zet het meestal niet door.
2 weken :dance: :inlove:
5 maanden :inlove: en wat is het weer genieten! :dance:
totaal offtopic, maar F.loris alweer 5 maanden :shock: die was toch net geboren?
Wat een heerlijke mijlpalen allemaal meiden :inlove:
Hier drinkt de jongste spruit ook nog zo’n 3 voedingen op een dag weg. Super gezellig :inlove:
@fluppie wrote:
totaal offtopic, maar F.loris alweer 5 maanden :shock: die was toch net geboren?
Nee joh das Sepp, die is nog knettervers gni gni. Maar je hebt wel gelijk soms voelt het nog alsof hij eigenlijk pas een maandje oud euh jong zou zijn…geen idee waar de tijd blijft. :shock:
Gezellig Beebiebeer hoop het ook minstens zo lang vol te houden. :thumbup:
@Rhiannon wrote:
@fluppie wrote:totaal offtopic, maar F.loris alweer 5 maanden :shock: die was toch net geboren?
Nee joh das Sepp, die is nog knettervers gni gni. Maar je hebt wel gelijk soms voelt het nog alsof hij eigenlijk pas een maandje oud euh jong zou zijn…geen idee waar de tijd blijft. :shock:
Gezellig Beebiebeer hoop het ook minstens zo lang vol te houden. :thumbup:
:lol: :lol:
:lol: Volgende maand mag ik wel ‘ultiem wildvoeden’ in … Disney Land Parijs! :inlove: stuitert nog even verder want ooooh wat heb ik daar zin in!