Vandaag 2 jaar en 3 maanden. Wat een lange tijd alweer zeg.
:inlove: 1 jaar :inlove:
Op het moment van posten exáct 1 jaar :inlove: :dance:
En we zijn nog lang niet klaar :inlove:
Gefeliciteerd met je meisje en je mijlpaal :inlove:
Donderdag alweer een maand…
Och ik vergeet het gewoon hahaha maar de 7 maanden zijn een feit :inlove: :inlove: nog steeds drinkt Mick 6 a 7 voedingen per dag.
Meneer blieft ook geen bijvoeding hij houdt zn mond stevig dicht en weigert gewoon :lol: en zodra ik hem op pak als hij echt niet wil dan kroelt hij helemaal tegen me aan en gaat op zoek hahaha, hoezo een bv junkie :inlove: :inlove: hij wil niks anders alleen mama’s melk.
Mouse, van harte met deze mooie mijlpaal!
Hier inmiddels 8 weken!!
Dankzij de lactatiekundige nu minder last van spugen en krampjes doordat we hem steeds maar 1 kant geven, zowel voor als na het verschonen. Vannacht heeft hij van 22-6 geslapen! Erg trots op ons mannetje!
en 3 weken!!!
Ik zit vandaag op 7 weken en ben echt apetrots op mezelf! Bij de eerste heb ik maar 3 weken volledig zelf kunnen voeden door complicaties bij de bevalling en nu al 7 hele weken zelf :inlove:
Hier dikke zes maanden! Jeuh! Het gaat nog steeds super, des te beter omdat hij eczeem heeft etc.
Groetjes,
LaBruja
ps 3e wonder, een maand alweer?!!! SUPER! Maar wat gaat dat snel!
Wauw alweer 3 maanden, ik las altijd al dat een tweede zoveel ‘sneller’ gaat…maar het is zoooo waar. :shock:
Hier vandaag toch ook wel weer een mijlpaal… 18 maand vandaag :inlove: .
@mamaMarije wrote:
Hier vandaag toch ook wel weer een mijlpaal… 18 maand vandaag :inlove: .
Top! Jij gaat vast en zeker de 2 jaar halen :mrgreen:
ik realiseerde me daarnet ineens dat ik nu al twee jaar en vijf maanden bezig ben:) …niet dat ze nog vaak drinkt maar toch voor de slaapjes aan en s ochtends vroeg even :mrgreen:
@Meggie wrote:
@mamaMarije wrote:Hier vandaag toch ook wel weer een mijlpaal… 18 maand vandaag :inlove: .
Top! Jij gaat vast en zeker de 2 jaar halen :mrgreen:
Dat zat wel in de ‘planning’ (al heb ik met inmiddels 5,5 jaar bv ook wel geleerd dat een deadline zich niet laat plannen… ben zelf heel benieuwd… nummer 2 en 3 zijn gestopt omdat ik zwanger was en het was na 3 a 4 maanden helemaal over… nu zitten er geen kindjes meer in de planning en ben dan dus ook benieuwd hoe het met deze meneer gaat verlopen, wanneer is het genoeg voor 1 van ons of allebei).
Hier alweer 1 maand! en hij is 800 gram in 4 weken gegroeid :dance: :dance:
:inlove: :inlove: ben alweer 2 maand bezig
Alweer 3 maanden!
Morgen 2 maanden :dance: