zo wel goed zeg dames.
hier nu ruim 6 maandjes :dance: :dance: :dance: :dance:
me mega mijlpaal
Mooie mijlpalen! :thumbup: Ikaa die van jou is ook stoer met je ‘gevecht’ dat eraan vooraf ging. Hoop dat het voor jou ook voelt als een stukje overwinning. :-*
Is het trouwens ook een mijlpaal wanneer je kindje in een maand tijd meer dan 1500 gram aankomt? :mrgreen: Dat het arme kereltje nog niet uit zijn velletje knapt… :o ongelofelijk hoe hij zo snel kan groeien op ‘iets’ dat mijn lijf maakt. :inlove: Verder zijn we nu 1 maand verder maar dat voelt gek genoeg voor mij nog niet als mijlpaal, wil heel graag nog veeeeeel langer doorgaan.
Oehhh 1500 gram, wauw! Ik vond zo veel groeien (deed mijn M ook) wel een mijlpaal (maar de oorzaak van het snelle groeien was niet helemaal fijn).
Rhiannon ja dat klopt ook en jee wat groeit hij goed zeg :inlove:
ik heb ook een stukje geschreven bij de 6 maanden en wil dat ook met jullie delen.
deze mama is trots, trots dat ze al zeker 6 maanden bv geef, er voor heeft gevochten als een leeuwin.
mensen om me heen zeiden, mevrouw, jamil of meid stop ermee, want Dylan lust het misschien niet, hij komt zo niet te boven, hij is te moe enz enz.
voor deze ene keer heb ik naar niemand geluisterd en ging op me moedergevoel af.
had steeds me moedergevoel achteregen moeten laten, nee dit wou ik niet.
dit neem niemand mij af, me trots en moedernatuur.
en zie wat voor pracht kerel er nu licht te slapen, te groeien en zeer zeker niet te vergeten te lachen.
nee mensen om me heen, dit keer hadden jullie het mis.
en zie het resultaat van me me prachtzoon, waar ik elk minuut van hem geniet.
hoelang ik dit nog wil doen, heb ik echt nog geen idee.
ja krijg wat scheven gezicht, ja en???
ik heb ze niet voor niks gekregen en wat dan nog.
nee ik ben trots, trots dat ik het kan, trots dat ik het heb doorgezet, trots dat ik naar me gevoel heb geluisterd, trots dat me zoontje ook zo volhouder is en niet te vergeten, me MEGA TROTS LIG NU HEERLIJK TE SLAPEN.
Ikaa :thumbup: :inlove: Klinkt alsof je eindelijk je roze (blauwe ) wolk hebt gevonden! :-*
Mereltje waardoor groeide Marit te hard dan? Goed groeien is fijn maar als het te hard gaat om verkeerde redenen lijkt me zeker minder fijn. :hug:
alweer 16 maanden bv, zo trots :inlove: :inlove:
een maand, het begin is er! En wat geniet ik er weer van, zo’n klein hummeltje :inlove:
Al weer 3 maanden :inlove:
6 maanden en we gaan nog ff door 8)
Vandaag precies vier maanden meneer groeit als kool!
Ik kan mijn mijlpaal ook vermelden hier.
Op donderdag 7 juni de laatste keer BV gegeven.
Mijn dochter is bijna 17 maanden.
Ik had gevoelsmatig wel door willen gaan.
Ik vind het ook heel moeilijk dat het nu over is.
Maar ik moet ook om mezelf denken.
Ik ben bijna 6 maanden zwanger en kan mijn energie ook heel goed gebruiken.
Bovendien zie ik het niet zitten om te gaan tandemvoeden.
Dus het afbouwen was echt nodig.
Maar ik heb het wel met heel veel plezier, 17 maanden gedaan.
En ik hoop onze volgende frummel ook weer heel lang te kunnen voeden. :inlove:
wat goed 17 maanden
Hier nu 8 weekjes :inlove: hij doet het zo goed afgelopen nacht 6,5 uur tussen de voeding gelaten :thumbup: :inlove:
Volgende week mag ik weer het bureau ben benieuwd wat mijn spekkie weegt :mrgreen:
Wouw toppers zijn jullie.
Echt goed.
Vandaag 20 maanden borstvoeding en mijn verslaafde is nog niet klaar :inlove:
Vandaag 6 maanden :mrgreen:
Op naar de volgende 6 ?
Alweer ruim 5 weken! Nu veel last van darmkrampjes en spugerig, veel huilen, erg zielig, maar ik laat me niet vd borstvoeding afpraten!
Druppels heeft hij al, ik ga woensdag met hem nd osteopaat. Baat het niet dan schaadt het niet.
Hopelijk gaat het snel weer wat beter. Gelukkig slaapt hij 's nachts 5-6 uur achter elkaar! Dus dat geeft mij veel energie. En ik heb weinig gepland staan deze dagen, dus rust! Alleen de weekends zijn drukker, maar ja…beetje afleiding voor mij is ook wel fijn.
Groetjes babyE
@babyenschede wrote:
ik ga woensdag met hem nd osteopaat. Baat het niet dan schaadt het niet.
Juich dat maar niet te hard…
wat een super mijlpalen weer :inlove:
over een week word Lune 1 jaar en krijgt ze 's morgens haar laatste voeding, dus hier nog 1 week genieten van het voeden :inlove:
xtra trots op ons
Hij heeft een tijdje in het ziekenhuis gelegen ivm een longontsteking ondanks dat ie erg ziek was bleef hij goed drinken…mede dankzij de borstvoeding (en infuus antibiotica en zuurstof) is hij beter geworden…
Ben gewoon blij en trots op mijn mannetje :inlove: :inlove:
Jaaaa ik mag weer! Nu 1 dag :mrgreen: