borstvoedings-mijlpalen deel 3!

12 weken :mrgreen:

alleen komt meneer s’nachts gemiddeld 4 keer per nacht :? :cry:

iemand tips?

@Hannah25 wrote:

iemand tips?

Dat is normaal hoor, hoort nu eenmaal bij een baby en kan je niks aan doen. :wink:

@Selena wrote:

@Hannah25 wrote:

iemand tips?

Dat is normaal hoor, hoort nu eenmaal bij een baby en kan je niks aan doen. :wink:

Ik kan je alleen maar gelijk geven. Maar moet zeggen, dat ik het ook graag anders zou zien.

Hannah, mijn tip: niet op de klok kijken, niet tellen, en als het even kan hem bij jullie in de kamer laten slapen. En niet verwachten dat het voorlopig beter wordt (bijna één jaar en nog steeds niet doorslapen, en bij lange niet de enige)

Ja dames heb me er ook maar bij neergelegd dat het zo is. Mijn

Andere twee kids sliepen met acht weken al door. Maat elk kindje is anders.

Maar het is wel pittig met nog een kleuter en peuter in huis, daarnaast ook weer begonnen met werken, ben soms een zombie.

Maar doe het allemaal met liefde

: :inlove:

Zeker pittig Hannah. Sterkte! Maar met liefde komt het zeker goed :inlove:

Vandaag één jaar :dance:

@mereltje85 wrote:

Vandaag één jaar :dance:

Gefeliciteerd Merel!!! Mooie mijlpaal. Op naar de 2 jaar zou ik zeggen :wink:

Mereltje wat goed 1 jaar :inlove:

Vandaag 3 weekjes. Geeeen idee hoe hij groeit maar hij is tevreden na een voeding. Maandag ga ik met hem even naar het weeguurtje

Han lastig voor jou dat hij zo vaak komt voor voeding. Helaas aan toegeven denk ik. Maar wel vermoeiend voor jullie :hug:

Mereltje kewle mijlpaal! :mrgreen: :thumbup:

Karin wauwie is hij al weer bijna een maand! :inlove: En tevreden klinkt heerlijk. :-*

Hier 2 weken, das voor mezelf nog niet zozeer de mijlpaal maar hij is wel al in 1 week tijd 300 gram aangekomen op de BV. :dance: :mrgreen:

Op de eerste plaats vind ik een tevreden mannetje (net als Noah) mijn fijnste beloning maar die grammetjes vond ik ditmaal met een kleine beeb ook wel erg fijn om te horen en zien. :inlove:

Rhi wat groeit hij goed :inlove:

Hier nu 1 maand borstvoeding :inlove: maandag was hij 4060 gram. Geboorte gewicht 3096 gram :inlove: :inlove:

Wauw Karin Noah doet het top! :inlove: :thumbup: Gaat het met jou net zo goed? :-*

Ja hij drinkt goed :mrgreen: maar komt ook vaak hoor heeft zuigbehoefte en wil nog geen speen dus dan leg ik hem maar aan :oops:

Herstel gaat met ups en downs, deze ks valt toch wat meer tegen qua pijn. Heb natuurlijk nu ook 2 rondlopen waarvan 1 toch nog heel veel aandacht vraagt en automatisch doe je dan ook meer.

Ben niet zo juicherig, maar nu toch een kleine jeej!

Mijn meisje krijgt vandaag alweer 3 maanden BV.

Hoera dus :slight_smile:

Ik meld hem nu alvast daar ik morgen vast geen tijd heb… morgen 26 maanden borstvoeding. En wat is het toch handig. Ook als je een peuter hebt hoor. Zeker met dit warme weer een hele fijne dorstlesser.

Jemig Karin rustig aandoen is dan idd een stuk lastiger. En hier ook geen speentje hoor. Ondanks dat iedereen zegt het kan wel mits niet te lang en niet als je zuigbehoefte zou verwarren met honger of dorst. Ik durf het toch niet zeker omdat mijn productie natuurlijk nog niet stabiel is. Hopelijk voor jou pakt Noah toch binnenkort een speentje. :-* (beetje moedermelk erop helpt niet met het accepteren ervan?Floris wil nl zijn vingers wel opeten omdat daar regelmatig wat druppels melk opkomen)

Ollie heerlijk! Alle jihaaa momentjes zijn je zo gegunt. :-*

Jemig Meggie wat gaaaf!! En ja heerlijk dat je nog zo je peuter kunt troosten en de dorst en (mama)honger kunt lessen. :thumbup:

Gelukkig is manlief nu 1,5 week vrij en heb ik wat hulp. Snap je heel goed met de speen hoor 's nachts ligt hij tussen ons in en dan slaap ik prima met de pink in zijn mond :mrgreen: Waarschijnlijk zijn de speen gedeelte te groot en dan kokhalst hij dus over een weekje weer proberen.

Meggie wauw wat goed zeg :inlove:

Ollie, super hoor :inlove:

Dat klinkt iig al goed! Anderhalve week flink hulp thuis. En Noah groeit vanzelf ‘in’ de speen. :thumbup:

Casper wilde er vroeger ook nooit 1 tot hij al flink over de 1 jaar was en bijna begon met duimen. Dan had ik liever een speentje. En die heeft hij helemaal zelf aan de kant gemikt ongeveer een half jaar geleden. :mrgreen:

Je groeit erin mee is mijn ervaring. Als ik haar dan aan de borst zie liggen, ja ze is een peuter maar het drinken en het gretig drinken is nog hetzelfde als dat ze baby was. Ze drinkt nog zeker 6 tot 8 keer per dag. Ik tel niet meer dat is even uit de losse pols. En nog steeds een nachtvoeding. Maar ik vind het nog steeds zo leuk om te doen en ze is echt serieus borstverslaafd.

wat een mooie mijlpalen weer :inlove: :inlove:

hier vandaag de elf maanden :inlove:

Vandaag precies 1 jaar, 2 maanden, 3 weken en 4 dagen :lol: vind dit wel een mooie mijlpaal, as zaterdag dus 15 maanden :slight_smile: