Hier hebben we gisteren de 1jaars mijlpaal bereikt :inlove:
En binnenkort geef ik bij elkaar opgeteld al 5 jaar borstvoeding :dance:
Een klein mannetje maakte me wakker voor een voeding en toen kon ik even niet meer slapen… en bedacht me…
Nu echt, 6 maanden borstvoeding :dance: :dance: :dance:
@mlk1982 wrote:
Nu echt, 6 maanden borstvoeding :dance: :dance: :dance::dance:
Hier morgen vroeg de mijlpaal van een half jaar :dance:
Op de dag zelf niet vergeten hoor maar niet hier gemeld… afgelopen vrijdag 2 jaar borstvoeding :dance:
Negen maanden met liefde fultime gevoed :inlove: nu op naar 1 jaar.
meiden wat een mooie mijlpalen :inlove:
@meggie; jij in het bijzonder even. 2jaar :dance: Wat super!
Hier eerste mijlpaal; een maand :inlove:
@Mell wrote:
meiden wat een mooie mijlpalen :inlove:
@meggie; jij in het bijzonder even. 2jaar :dance: Wat super!
Hier eerste mijlpaal; een maand :inlove:
Nou ik weet nog dat jij toen nog borstvoeding gaf, ook met 2 jaar en dat vond ik toen zo geweldig. Je zult het wel met me eens zijn dat je er in meegroeit. Ik weet dat 2 jaar best lang is maar het voelt zo gewoon. Je snapt vast wat ik bedoel
En jij weer een maand. Ben benieuwd hoe lang je nu borstvoedingsperiode duurt.
1 maand vandaag :inlove: :dance:
Wat een mooie mijlpalen. :dance:
@ meggie; haha ow grappig zeg.
Ben ook benieuwd hoelang het deze x gaat duren. Dochter drinkt ondertussen ook af en toe weer vrolijk mee (wel fijn want heb wat last van overproductie, en als zij sochtends mee drinkt kan Roan daarna rustig drinken)
Wat een mooie mijlpalen allemaal .
Ik ben hier ook super trots op mezelf en m’n mannetje; na 2 maanden vrijwel fulltime kolven, heb ik afgelopen maandag de kolf aan de kant gegooid en krijgt meneertje geen fles meer. Hij drinkt weer volledig aan de borst :inlove: en hij heeft inmiddels minder last van de reflux :dance:
ICL wat super!!! En wat een volhouder ben je :-*
ICL :thumbup: top meid!!
Hier zitten we op de 4 maanden!! het gaat supergoed nu!
veel tegenslagen gehad (prematuur en dysmatuur geboren en geen zuigreflex, koemelkallergie, met 2 maand 2 wkn ziekenhuisopname ivm Rs virus, 2,5 weeklang Spruw gehad, spugen door de reflux doet hij nog steeds maar met medicatie is het aardig onder controle)
Op na een half jaar en dan 1 jaar :dance:
Vandaag 1 week bv :inlove:
Geboortegewicht 3096 laagste gewicht 2880 en vandaag 3220
:inlove:
Goed, Ka!!
Ik zat 5 dagen geleden op 1,5 jaar, ook best wel weer een mijlpaaltje :mrgreen:
vandaag 10 maanden :inlove:
Wat een mooie mijlpalen allemaal!
Whoehoeeee we mogen weer! :inlove: Binnen een half uur na de bevalling lag Floris lekker te drinken en er was zelfs al wat colostrum beschikbaar. Ditmaal wordt het weer volledig voeden op verzoek en net zo lang als Floris het wil. Het voeden is ditmaal iets lastiger met een kleinere baby (Casper was al ruim 3600 gr bij de geboorte Floris is net iets over de 3000 gr) en mijn cupmaat is aan de te ruime kant voor dat kleine toetje. :shifty:
Gefeliciteerd Rhiannon! t Gaat vast goedkomen met voeden bij jullie :thumbup: :thumbdown:
Hier bijna weer een mooie mijlpaal :dance: