Genieten doe ik zeker! heb dit keer ook niet naar cb geluisterd die wilde toen levi paar weken was dat ik een flesje ging geven omdat hij niet genoeg groeide… Ben hem extra gaan aanleggen en voila 11 maanden later nog steeds bv! Had nu een super kraam en een vk diemijn kraambed kwam doen ipv huisarts en die heeft me super geholpen zeker omdat ik zelf zou graag wou dat het zou slagen!
Zo jullie zijn goed bezig.
Hier een dubbele mijlpaal.
Me eerste mijlpaal was dat we over de 10 weken zijn.
Bij N helaas tot de 10 weken.
En we zijn de drie maanden gepaseert :dance: :dance: :dance:
Ik ben stiekem ook wel een beetje trots op mezelf.
Want ondanks alle complicaties (heftigere bevalling, knip die niet genas, vloei-problemen, wormeninfectie, fikse verkoudheid en weer opnieuw vloeien, reflux van Lynn, diagnose huilbaby, ZH-opname van Lynn en daardoor fulltime moeten kolven, oververmoeidheid/overspannenheid van ons richting postnatale depressie, enorme ruzie met schoonouders over Lynn en sinds gisteren breuk met SZ)… geef ik na 2 maanden nog steeds BV (zelfs maatschappelijk werk beaamde dat anderen wellicht al 20 keer gestopt waren). En hoop dit nog lang vol te mogen houden ! :mrgreen:
23 maanden vandaag. Nog 1 maand en dan heb ik de WHO norm gehaald. En voed ik geen dreumes meer maar een peuter :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Meggie, wauw
Selena, wat hebben jullie samen een hoop moeten doorstaan. Supergoed dat je je meiske nog steeds bv geeft, lekker volhouden!
5 maanden, en we gaan door… Helaas wel met beetje poedervoeding aangezien ik niet genoeg kolf, maar toch…
op naar de 6 maanden
@smartygirl wrote:
Morgen 11 maanden! Nooi gedacht, maar ik geniet er zo van ga nog lekker door zolang hij wil
Wauw, na zo moeilijke start… (toch? Met bv?) of verwar ik je nu?
Een eerste begin, maar zo’n belangrijke mijlpaal: voor het eerst geniet ik zo ontzettend van het voeden!
Voor het eerst een kindje wat niet teveel afgevallen is, geen bijvoeding en gedoe en nu al goed groeit.
Dus een goed begin :inlove:
Hopelijk mogen we hier nog lang van genieten
fijn zo’n goede start ollie!!! :-*
Hier krijgt kleine man nu 4 maanden (en 2 dagen) mamamelk.
Helaas moet ik op dit moment (sinds een aantal weken) volledig kolven, omdat meneertje een behoorlijke reflux heeft (verergerd door RS-virus), waardoor zijn voeding flink met nutriton moet worden ingedikt, omdat de voeding anders tijdens het drinken al omhoog komt en hij daar heel erg veel last van heeft. Als hij na het flesje nog honger heeft dan drinkt hij gelukkig nog wel wat bij mij.
Hopelijk gaan de klepjes snel sluiten, zodat hij weer lekker volledig bij mij kan drinken .
vandaag 8 maanden!!! en we gaan lekker door :mrgreen:
Ollie wat heerlijk meid!
Ik ben afgelopen zaterdag gestopt met Borstvoeding. Heb het in totaal 10 maanden en 19 dagen volgehouden.
Ik heb het met heel veel liefde gegeven en nu is het op aangezien ik moest gaan bijvoeden met kv. Helaas…
voor het eerst een kindje wat binnen een week weer op geboortegewicht was! Zonder bij te voeden…yes!
Meneer komt sinds een paar dagen om de 4 uur!
Ollie :inlove: :inlove:
Ollie wat fijn dat de kleine meid het zo goed doet :inlove:
Hannah wat fijn dat ze zo goed groeit :thumbup:
Ik ben super trots,
Morgen geef ik alweer 13 maanden borstvoeding aan ons ventje :inlove: :inlove:
genieten er allebei nog heel erg van, dat ik het einde nog zeker niet in zicht zie komen.
Nu net iets meer als een week! :inlove: Benieuwd hoelang mn mannetje het gaat willen, aangezien grote zus bijna 2,5jr heeft kunnen drinken :inlove:
ik kom trots melden dat ik vandaag precies
2 jaar
borstvoeding geef :inlove: :inlove: :inlove:
lang zal mn meisie leeeeven :inlove: :inlove:
hieperdepiep hoeraaaaaa :mrgreen:
Ah Kris wat super zeg!!! Gefelicitieerd! Nu heb je geen dreumes meer aan de borst maar een peuter :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
@kristalkindje wrote:
2 jaar
hieperdepiep hoeraaaaaa :mrgreen:
:inlove: :inlove: :inlove:
@kristalkindje wrote:
2 jaar