Dank jullie wel dames.
Klavertje al 17 maanden zeg, echt goed.
Miro jahoeee een jaar al en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap
Nooit van te voren verwacht, wel gelukt… (bijna, maar die 4 dagen lukken ook nog wel… ) 4 maanden borstvoeding :dance:
Mlk wat goed zeg meid.
Jahoeeee hier precies 2 maanden en 10 minuten hahaha
Aanstaande dinsdag geef ik mijn dochter een heel jaar borstvoeding! :inlove: En nog lang geen plannen om te stoppen! Ik kan het nu eerlijk zeggen: ik, die tijdens de zwangerschap het echt niet zag zitten om langer dan 6 maanden bv te geven, ga nu toch echt een langvoedster worden, and we´re loving it :mrgreen:
afgelopen vrijdag 15 maanden :inlove:
Ik zal ook weer meedoen, Mick krijgt nu al 6,5 week bv :lol: :lol: het gaat vanaf het begin al super…
Hopelijk lukt het nog een hele lange tijd, maar hij heeft net als indy een kma en ik zit op een koemelkvrij dieet wat ik soms erg zwaar vind…maar we gaan nog even doorzetten indy heeft 14 maanden gehad en wil dat nu ook zo graag…
Gisteren haddden we ons 22 maanden mijlpaal :mrgreen: :dance: :inlove:
geen officiele mijlpaal maar wel één voor mij waar ik heel trots op ben!
vorige week dinsdag werd Lune opgenomen in het ziekenhuis met RS virus en longontsteking. mijn lief is midden in de nacht naar huis gereden om borstvoeding uit de vriezer te halen die ze door de sonde kreeg. vijf dagen is ze flink ziek geweest, ik heb life gevoed en me een slag in de rondte gekolft en we zijn er doorheen gekomen. ik heb nu stuwing maar heb met enige moeite mijn bv op peil kunnen houden. nu drinkt ze weer goed bij mij.
ik ben trots op mijn meisje, mezelf en mijn lief die me zo steunde!!!
en ik denk dat mijn lief nooit meer vraagt waar die grote opslag bv voor nodig is in de vriezer :mrgreen:
lonneke, heftig, en zéker een prestatie om trots op te zijn.
hier vandaag een jaar bv :dance: ik doe eigenlijk maar aan 2 mijlpalen; 6 mnd en 1 jaar. (hm en >9 mnd was ook wel een feestje omdat ik toen mijn persoonlijk record verbrak) En we hebben ze gewoon beide gehaald!!!
op naar voeden in Afrika Fiep! :dance:
Fiep, gefeliciteerd!!
wij mogen ook weer een mijlpaal melden
vandaag 23 maanden…nog een maand en ons meisje krijgt twee jaar borstvoeding :inlove:
Vandaag 9 maanden, vind ik toch weer een bijzonder getal.
1 jaar vandaag :inlove: (and still g®owing strong ).
Gefeliciteerd mamaMarije!
Morgen 11 maanden! Nooi gedacht, maar ik geniet er zo van ga nog lekker door zolang hij wil
Goed bezig allemaal!
Smartygirl, wat hebben je boys mooie namen!!
Ik ben mijn 14-maanden-mijlpaal bijna vergeten, afgelopen maandag. In totaal voor mij nu 35 maanden BV!
@negentientweeëntachtig wrote:
Goed bezig allemaal!
Smartygirl, wat hebben je boys mooie namen!!
Ik ben mijn 14-maanden-mijlpaal bijna vergeten, afgelopen maandag. In totaal voor mij nu 35 maanden BV!
Dankjewel
Wauwie 35 maanden bv super zeg! Bij mijn eerste 2 maar 10 &14 dagen zelf gevoed en tot 10&12 weken gekolfd, helaas toen geen goede begeleiding gehad en was ook erg onzeker, helaas is dit onze laatste had dit graag nog een keer willen meemaken, dus levi krijgt zo lang als hij wilt!
:mrgreen: 35 maanden in totaal, hè? 21 bij de eerste en 14 and counting bij nr 2 dus
Fulltime kolven is ook wel heel lastig, zeker zonder goede begeleiding, en helaas is de informatieverstrekking vanuit CB/ziekenhuizen/huisartsen vaak minimaal, en wordt er veel te weinig doorverwezen naar lactatiekundigen :(. Maar wat super dat het nu zo goed gaat!
Geniet ervan :inlove: