borstvoedings-mijlpalen deel 3!

Prachtig al die mijlpalen :inlove: :clap: echt super hoor!!!

Over kleine 6 weken mag ik ook weer :dance: :dance: heb er nu alweer zin in, hoop dat het weer zo goed gaat als met Indy (zij heeft 14 mnd gehad).

ow jeh 7 maanden en 2 dagen (en net een ontstoken melkklier gehad). we gaan weer even verder :slight_smile:

8 maanden en een week vandaag.

Op naar de 9 maanden! :inlove:

Nog 9 dagen en dan hebben we mijlpaal 2 in zicht… nu al 7 weken en meneer drinkt nog steeds als een tierelier… Ben zo dolblij ermee :inlove:

@Meggie wrote:

Ohhh wat goed Mir82! Bijzondere mijlpaal is dat hè.

Alles verder goed met jullie?

Jaaa vind het wel heel bijzonder inderdaad en ben heel blij dat we het tot nu toe steeds gered hebben en dat ik toch heb doorgezet op de (vele) momenten dat ik op het punt stond om te stoppen.

Verder gaat het echt ontzettend goed ook! Ben heel erg happy en geniet enorm van alles. Lotte doet het heel goed allemaal, is een erg lieve en nieuwsgierige dreumes. Ben sinds kort ook weer aan het werk na al die jaren en dat bevalt ook erg goed!

15 maand… en nog altijd zwaaaar verslaafd…

Vandaag 10 maanden!!

Op naar 1 jaar!

8 weekjes alweer… :dance: enne dat terwijl ik tot twee keer toe heb gezegd dat ik wilde gaan stoppen. :oops:

Wat zijn jullie allemaal goed bezig!!! En wat leuk Mous, nog een Kaya :slight_smile: :inlove:

Hier hebben we de mijlpaal van 1 jaar bijna bereikt! Nog even wachten voor ik hem echt kom melden dus :stuck_out_tongue: In totaal al 32 maanden BV :inlove:

Ik smokkel even 2 daagjes, mag wel toch… Dan is hier ons 2e mijlpaaltje, 2 maanden :dance: Op naar de 3!! :slight_smile:

@mlk1982 wrote:

Ik smokkel even 2 daagjes, mag wel toch… Dan is hier ons 2e mijlpaaltje, 2 maanden :dance: Op naar de 3!! :slight_smile:

:thumbup: Fijn dat het zo goed gaat!

En wat een mooie.

Drie weken geleden stopte dochterlief uit zichzelf met drinken bij mij.

Ze was toen 20 maanden oud en ik was 20 weken zwanger. :inlove:

Wat een zegen om ons meisje zelf te laten bepalen wanneer het klaar is (hoewel de zwangerschap en teruglopende voeding natuurlijk wel medebepalend waren).

En wat een zegen om te weten dat ik over 20 weken de draad weer op mag pakken.

Fleurtje, mooi is dat, he? Zo ging het bij mij en mijn oudste ook :inlove:

Mag ik meedoen…?

Sinds 10dg ben ik bezig met relactatie.

Vorige week dinsdag kolfde ik 5 druppels, gisteravond kon ik mijn meisje een volledige borstvoeding (in de fles, dat dan wel…) geven :inlove:

Nu nog en snellere tsr (van de week neusspray halen) en misschien kan ze dan definitief aan de borst :pray:

Ik zal dan nog een tijdje moeten bijvoeden en kolven, maar toch…

Petje af Lily!

Geweldig Lily! Respect! :clap:

Alweer dik 11 maanden bezig en we gaan nog wel even door! Normaal nog vier voedingen per etmaal, maar als hij ziek is en weinig wil eten is het toch wel heel handig dat ik gewoon weer even wat vaker kan voeden!

vandaag al weer 5 maanden :inlove: zucht het gaat veeeeeeeeeeel te snel!

2 maanden gegeven… (we zijn aan het afbouwen).

Ondanks dat we aan het afbouwen zijn kwam ik dit tegen op de site van borstvoeding:

http://www.borstvoeding.com/columns/kamertje.html

k Weet niet of dit mag een link plaatsen?