borstvoedings-mijlpalen deel 3!

Smartygirl: helemaal super! :dance:

Ga het toch proberen vol te houden, miniman is immers echt de laatste :wink: maar ow ik voed met tranen in mijn ogen, en zie er tegenop en stel het uit en uit en uit
ik weet dat het enige dat helpt is als hij de ’ blaar’ kapotzuigt
maar echt leuk is het nu even niet
maar ik ga door!

In de 7,5 maand is hij nog niet 1 keer ziek geweest, gelukkig, en vandaag op het CB 9,1 kg en net iets boven de 70 cm
gaat als een speer!

One year and counting :inlove:

En ik heb van de week op het punt gestaan om accuut te stoppen. Ben zo moe, maar dat doen we toch maar niet, want het is ook wel erg gezellig. Het moet alleen 's nachts wat minder gezellig worden. Iemand tips om nachtvoedingen af te bouwen bij een kind wat bijna altijd bij zijn mama in bed ligt??? :shifty:

Bijna 1 maand heeft onze kleine kanjer al volledige borstvoeding! : :dance: Waar Jesse 's nachts op een gegeven moment al kunstvoeding kreeg omdat ik het niet bij elkaar gekolfd kreeg ( Jesse dronk slecht aan de borst dus kolfde elke voeding ) Wil Thijs nog met alle liefde elke keer de borst :inlove: Wel kolf ik momenteel 3x per dag af zodat Thijs toch z’n antibiotica binnen krijgt ( dat doen we dus in de fles ) maar dat gaat perfect! Ik kolf voordat hij moet drinken en dat krijgt hij dan in de fles en daarna mag hij als toetje nog even bij mama drinken :inlove:

We gaan voor kleine mijlpalen, dus duim dat hij met 2 maanden nog steeds volledig mama’s melk wil
 :pray:

Mandala, ik voed hier ook met pijn
 Helaas
 Ik heb nu wel 1 voeding afgebouwd en zo hoop ik het voorlopig nog te redden, Anne Lynn krijgt nu alleen 's morgens en 's avonds. Ik heb geen blaren, maar ‘gewoon’ open plekken, terwijl ze niet echt bijt. Dat is nu al zo’n 4 weken
 Pijnlijk! Maar dus al wel bijna 9 maanden bv!

Niet precies vandaag
 Maar we zijn de drie maanden gepasseerd! En hoe lastig het in het begin ging zo gemakkelijk gaat het nu! Fijn!

Ik heb precies 2 jaar en 1 maand borstvoeding gegeven. 6 oktober was de laatste keer
 Wauw. Ik mis t! Stijn vraagt er nog wel eens naar, maar dat zal nog wel even duren

Wauw christine!!! Super zeg :dance: :inlove:

Hopelijk went Stijn er snel aan. Hier na ruim een maand gestopt e zijn vraagt meisje er nog steeds om. Wel moeilijk hoor

Wauw christine!!! Super zeg :dance: :inlove:

Hopelijk went Stijn er snel aan. Hier na ruim een maand gestopt e zijn vraagt meisje er nog steeds om. Wel moeilijk hoor

@Liesbeth wrote:

Mandala, ik voed hier ook met pijn
 Helaas
 Ik heb nu wel 1 voeding afgebouwd en zo hoop ik het voorlopig nog te redden, Anne Lynn krijgt nu alleen 's morgens en 's avonds. Ik heb geen blaren, maar ‘gewoon’ open plekken, terwijl ze niet echt bijt. Dat is nu al zo’n 4 weken
 Pijnlijk! Maar dus al wel bijna 9 maanden bv!

Hier nu nog 2 keer per dag
1 keer 's nachts en ergens een keer overdag
helaas ook 1 kant gewoon ’ open ’ nadat hij die blaar had opengedronken
ff doorbijten, maar ik wil gewoon nog niet dat het stopt, want de 8 maanden wil ik zeker gaan halen, maar liever gewoon nog meer. Het is toch ook mijn tijd met hem in ons drukke gezin met om de week 5 kids, de andere week 3

Hier net vergeten maar hier nog wel het vermelden waard dacht ik zo. Afgelopen zondag 19 (!!) maanden! Yes!

4 maanden borstvoeding :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

en het loopt wie een tiet!

6 maanden en 3 weken.helaas gaat ervanavond een kunstvoedingsfles in en hoop ik na 3 weken gemiddels er 2 keer per nacht uit te moeten weer een naxht door te kunnen slapen. We stoppen nog niet maar minderen wel. Met pijn in mijn hart hebben we samen deze beslissing genomen. Nu een week wennen en hopen dat onze man geen krampjes zal krijgen zodat manlief straks met een gerust hart voor zijn werk 4 weken weg kan.

Vandaag genieten Lotte en ik al 1 jaar van de borstvoeding! :dance:

Nooit gedacht dat ik zo lang zou voeden (ĂƒÂŒberhaupt nooit gedacht dat ik bv zou gaan geven 8)) maar ik ben heel blij dat ik het toch geprobeerd heb en heb doorgezet alle keren dat het even minder ging en ik twijfelde of ik wel verder wilde.

Het is zó bijzonder en ook heel erg fijn dat ik haar na een paar maanden full time kolven weer aan de borst heb gekregen! Ik ben ontzettend trots op mijn meisje :inlove:.

Ohhh wat goed Mir82! Bijzondere mijlpaal is dat hÚ.

Alles verder goed met jullie?

Vandaag een half jaar borstvoeding! Van te voren nooit gedacht dat we dit zouden halen, en nu geen idee wanneer er een einde aan zal komen :lol:

oh verhip ik zie ineens dat ik ook weer een maand verder ben

20 maanden dus nu :mrgreen:

@mereltje85 wrote:

Vandaag een half jaar borstvoeding! Van te voren nooit gedacht dat we dit zouden halen, en nu geen idee wanneer er een einde aan zal komen :lol:

:dance:

9 maand vandaag en we gaan nog wel eventjes door :lol: .

Hier ook alweer 9 maanden :inlove: :inlove:

Ben er heel trots op, hoop dat het voorlopig nog niet klaar is.

4 maand :smiley: En het gaat helemaal vanzelf de laatste tijd :dance: