borstvoedings-mijlpalen deel 3!

@Sweet-Love wrote:

Mijn laatste mijlpaal, 6 maanden!

Goed gedaan hoor, dus je stopt er nu mee?

Vandaag 6 maanden! Na een moeizame start zijn we toch doorgegaan en hoop ik nog een flinke tijd door te gaan! Bij mijn andere kids heb ik nooit zo lang kunnen geven, dus ben erg trots op ons beide

ach ik was t helemaal vergeten maar dinsdag was t hier dus 18 maanden :mrgreen:

2 maanden / 9 weken! :smiley:

Hier ook nog nooit zo lang gegeven, bij stijn 3,5 maand. Vorige week 5 maanden en eind vd maand op vakantie gaan we het half jaar dus ook wel redden :dance: en wie weet hoe verder :inlove:

Thanks voor alle lieve reacties! Mevrouwtje vindt het nog steeds gek dat ze geen bv meer krijgt.

Regelmatig knijpt ze hard in mijn borst en zegt ze: Boste op! stout!! :lol: :lol:

niet precies vandaag maar we hebben de drie maanden gehaald! :inlove:

Nog een paar weken en dan mag ik ook weer. :inlove:

Mooie mijlpalen dames! Zo mooi als je die 6-maanden grens eenmaal hebt bereikt he??

En dan mijn laatste mijlpaal…

2 jaar en 5 maanden. :shock: :inlove: En toen was het op. Doordat ik nu zwanger ben is het opgedroogd.

Nog een paar maanden en dan begin ik gewoon weer opnieuw.

Niet perse een aantal maanden mijlpaal, maar toch een mijlpaal. Woensdag 40 weken zwanger en B heeft de hele zwangerschap gewoon door gedronken. (weliswaar met amper melk, maar hij heeft gewoon volgehouden!)

wauw koda!! wat fijn zeg. En dan straks tandemen?? Leuk. Lijkt me erg bijzonder

Hier ook alweer de 7 maanden gepasseerd :inlove:

En ook al krijgt hij wat bijvoeding…dat boeit hem echt niet zo: mama is nog steeds alles!

@Mell wrote:

wauw koda!! wat fijn zeg. En dan straks tandemen?? Leuk. Lijkt me erg bijzonder

Ja ben erg benieuwd hoe dat gaat. Het zal even wennen zijn voor B, maar dat is de hele situatie met broertje erbij.

Mooie mijlpalen meiden!

En Koda, wat heerlijk om straks te kunnen tandemen :inlove:

Wel een fotootje plaatsen hoor!

Koda dat lijkt mij een bijzondere ervaring

hier ook een mijlpaal vandaag…19 maanden !!! en nog met veel wederzijds genoegen aan de voeding :inlove:

8 maanden en nu is de "melk"op.

Nog 1 keer per dag een beetje kolven maar dat wordt ook al minder.

Ik ben er trots op.

en hier ook vandaag 8 maand :dance: .

Koda, veel tandemplezier alvast (al zal het in het begin echt wel even wennen/ aanpoten zijn, meerdere verhalen gelezen en dan zijn de eerste weken toch echt even wennen voor allemaal).

hier bijna 14 maand… maar niet met wederzijds genoegen :oops:

Hier het einde geloof ik ongewild in zicht :cry:

Links produceert bijna niets meer, en rechts 2 ‘bloedblaren’ en enorm pijnlie stukken erin, zodat voeden niet leuk (enorm pijnlijk) is. Had gehoopt nog een hele tijd alleen de avond- en ochtendvoedingen te kunnen doen, net zoals bij de andere 2 (tot 18 en 13 maanden) maar ben bang dat ik dat niet ga redden :frowning:

Och mandala wat jammer meid!

Hier vandaag 7 maanden, ondanks zijn kwakkelende gezondheid en ziekenhuisopname afgelopen week waarin hij slecht dronk gaat het nog steeds prima, paar dagen flinke stuwing gehad en lekkages, maar nu weer paar dagen thuis en het loopt weer als vanouds!