Mooi artikel. Misschien mag een link niet, maar het is een informatieve website, geen reclame, en het is ook geen concurrentie voor dit forum.
Ik wil graag mee doen.
14 dagen aan het kolven en heb nu zeker 850 cc over 7x kolven per dag.
Begon met een halve druppel hahaha.
Ook leg ik 1x per dag aan maar dat wil niet zo vlotte bij me manneke.
Hopelijk als hij thuis is dat we volop aan de slag kunnen.
mooie mijlpalen :thumbup:
hier vandaag precies 21 maanden :inlove:
Wauw! Lily, echt heel knap!!
Kristalkindje, mooooie mijlpaal zeg!!
Anderen, prachtig, ga zo door!!
:inlove::inlove::inlove:
Vandaag 1 jaar BV voor mijn kleine meisje :inlove:
Zo weer voor ons een mijlpaaltje.
Meneer heeft 45cc gedronken aan de borst :dance:
Zijn meeste zelf gedronken aan 1 stuk door.
Geweldig dat jullie zo goed doorzetten. Wat boft Dylan dat jij dit allemaal voor hem over hebt.
Vandaag 9 maanden!
Wat goed Smartgirl.
Hier weer vandaag een mijlpaaltje.
Hij heeft vandaag 65cc gedronken bij me :dance: :dance: :dance:
Knappe vent, ga zo door me zoon
:dance: ikaa voor jullie ook een super mijlpaal! Hier is het ook niet allemaal vanzelf gegaan, maar het is zoals ze zeggen het wordt alleen maar gemakkelijker! En het idee dat je kindje groeit op jou melk is zo super!
Dank je wel Smartygirl.
Ja hij heeft al moeite met de fles, laat staan van de borst.
Gister had hij een dipje en had hij 20cc op, maar vandaag dubbel en dwars ingehaald.
Voor de rest kolf ik me suf :mrgreen:
Maar we gaan er helemaal voor en uiteindelijk word het beloont hehe.
Heeft je andere kindje ok bv gehad? Hier hebben de oudste 2 10 dagen en 2 weken zelf gedronken, daarna tot 3 maanden gekolfd! Maar levi pakt de fles niet goed, drinkt langzaam en krijgt er buikkramp van… Maar ga in januari pas weer teug werken.
Smartygirl, ja me oudste heeft 10 weken bv gehad.
Met erg veel moeite vanuit mij kant.
Me ventje lig nog in het ziekenhuis wegens dat hij te moe is om te eten.
Vandaar dat ik kolf en 1x per dag hem aanleg.
O spannend dan als je weer ga werken.
Hier in 1 maand van 4 naar 1 live voeding per dag. Nog wel 1 extra voeding uit de vriezer. Denk alleen dat ik daar over 2 weken doorheen ben. Nu geef ik alleen nig de ochtendvoeding zelf en smiddags na tijdens de stukjes brood of pap nog een flesje bv. Nu zit ik op 8 maanden en 4 dagen en hoopte altijd de 9 maanden te halen. Voor zover het er nu uitziet ga ik dat ook redden. Verder geen idee hoelang het gaat maar we blijven nog even doorgaan!
16 maand :dance: :dance:
bijna 3 maanden hier… en die gaan we redden :dance:
Vandaag 1 jaar borstvoeding! Jippie Aron is jarig!
@Diana wrote:
Vandaag 1 jaar borstvoeding! Jippie Aron is jarig!
Goed zeg! Gefeliciteerd met je mannetje, met één jaar mama zijn en één jaar bv!
Hoe lang ben je van plan door te gaan? Tot hij zelf stopt, of heb je een eindtijd?
@mereltje85 wrote:
@Diana wrote:Vandaag 1 jaar borstvoeding! Jippie Aron is jarig!
Goed zeg! Gefeliciteerd met je mannetje, met één jaar mama zijn en één jaar bv!
Hoe lang ben je van plan door te gaan? Tot hij zelf stopt, of heb je een eindtijd?
Ik heb geen eindtijd. Ik merk dat het vanzelf makkelijker wordt, dus daarvoor hoef ik niet te stoppen. Als ik een hele dag weg ga moet ik nog wel een keer kolven maar voor een middag of avond hoef ik nergens meer aan te denken en dat geeft veel vrijheid. Om het helemaal bijzonder te maken heeft hij vannacht ook nog eens doorgeslapen, voor het eerst helemaal zonder nachtvoedingen. Ik hoop eigenlijk dat ik in ieder geval nog wel een tijdje door kan gaan met een ochtendvoeding, een middagvoeding en een avondvoeding. Mijn part nog een jaar of langer.
Dames jullie gaan wel goed.
Hier 1maand bv en kolven en sinds 4 dagen ( vandaag erbij) 2x per dag aan de borst ipv 1x per dag :dance: