1 jaar :dance: Ik hoop die ene voeding nog een tijdje te kunnen geven (tot nu toe gaat het nog goed en doet het geen pijn)
En nu alweer 9,7 kilo op alleen mamamelk! En 5,5 maand oud.
Alleen gaat mn meisje nu bijten, vanmorgen bloedde het zelfs. Dat is toch wel erg pijnlijk!
Wij zijn de 20 maanden voorbij
Zwanger of niet het maakt B. niks uit :mrgreen:
4 dagen :dance: :inlove: en dat klinkt heel kort maar is voor mij echt een mijlpaal.
Ik ben echt super blij dat ik mijn meiske na 5 weken toch aan de borst heb kunnen krijgen :inlove:
he Dragon na 5 weken nopg aan de borst echt heel goed zeg,
daar mag je trots op zijn :thumbup:
11 maand!! :dance: :dance: (over een halve maand is precies de tijd dat Milan en Matteo zelf ermee stopten!! ben benieuwd wat Manoël doet!
17 maanden! :shock: :inlove: en sinds 2 weken nog maar 1 voeding per dag. Ik wil gaan stoppen over een maandje, maar elke avond als ze die ene voeding nog krijgt denk ik… help… nog niet…!
Maar ik wil nu écht kunnen lijnen en terug op gewicht, en de main reason: ze wordt te groot. Klinkt misschien gek, maar als ik haar overdag zo bezig zie en hoor babbelen vind ik dat ik haar klein houd/maak 's avonds aan de borst. Ik vind het (bijna) niet meer ‘passen’ ofzo, ik vind het moeilijk te omschrijven hihi… Maar het is mooi zo. Anderhalf jaar borstvoeding straks, lijkt me dat ik daar gewoon super trots op mag zij toch?
daar mag je zeker trots op zijn. :thumbup:
volgens mij zou ik dat te groot worden gevoel op een gegeven moment ook hebben.
ik wil eigenlijk ook afbouwen naar 2 voedingen (smorgens en savonds en evt snachts)
maar ben bang dat mijn productie dan zal afnemen.
(ik gebruik nu al 5 maanden de neusspray voor de tsr)
Dinsdag gewoon een half jaar BV! (of naja niet helemaal want in het ziekenhuis hypo 1 gekregen, maar coch)
Wie had dat ooit gedacht, wilde met 3 maanden stoppen of afbouwen tot och en avond voeding, maar meneer weigerde fles. Nu gaat hij ook uit een flesje drinken dus hoera voor ons! Dus wil strak afbouwen en dan nog een tijdje smorgen en savonds borst geven
Gister de 6 maanden bereikt!
En we gaan ermee door!
een gek mijlpaaltje
maar mijn meissie zei vandaag voor t eerst tiet-hap toen ze aanhapte hihi
@kristalkindje wrote:
een gek mijlpaaltje
maar mijn meissie zei vandaag voor t eerst tiet-hap toen ze aanhapte hihi
Nika krijgt al een tijdje bo®stehap :mrgreen: Vind ik zo lief als ze dat zegt :inlove:
jaaa lief he,…ik voel me dan ook zo bevoorrecht dat ik dit nog kan doen met haar :inlove:
vandaag voor het eerst alleen smorgens en savonds gevoed.
hopen dat dat goed blijft gaan, dan kunnen we dat nog lang blijven doen.
en dan overdag ietsje meer rust
6 maanden vandaag!!
vandaag drie weken en het gaat super!!! ons meisje is sinds het einde van de kraamtijd 600 gram aangekomen, dat is dus in 11 dagen :shock:
ik heb slagroom denk ik. en dan nog voor een nachtvoeding komen haha
Nog steeds 1x per dag. Maar ben bang niet voor lang meer.
Li drinkt meneer hooguit 1 minuut. Rechts niet langer dan 3 minuten.
En als we dan beneden komen zo’n 2 uur laten heeft meneer zo’n dorst dat hij nog meer wil drinken. We proberen nog even door te gaan meer denk dat binnen een week over is.
Maar klagen doe ik niet. Dan heb ik heb bijna 13mnd gevoed :dance:
:thumbup: :thumbup:
hier vandaag voor het eerst in 5 maanden gevoed zonder de neusspray om de tsr op te wekken
het duurde nog wel lang voordat het toeschoot, maar mn meisje werd er niet ongeduldig van :dance:
@knollie1 wrote:
he Dragon na 5 weken nopg aan de borst echt heel goed zeg,
daar mag je trots op zijn :thumbup:
ben ik ook althans was ik want zo lekker loopt het nu even niet meer ;-(
De kleine wil zonder strijd niet meer aan de borst, drinkt 4 slokken, krijst vervolgens mega hard en wil dan helemaal niet meer
Gevolg productie loopt heel erg hard achteruit
dragon, zou ze geen spruw hebben? Mijn meiske deed dat ook en bleek door spruw te komen.