borstvoedings-mijlpalen deel 3!

Dragon, ik hoop dat jullie deze hobbel ook weer gaan nemen samen :-*

Ik bedacht me vandaag ineens dat Marte nu 4 maanden bij me drinkt en dat de teller nu totaal (3 kids) staat op 4 jaar borstvoeden! :inlove:

Op naar de 5 jaar :dance:

@beebiebeer wrote:

Ik bedacht me vandaag ineens dat Marte nu 4 maanden bij me drinkt en dat de teller nu totaal (3 kids) staat op 4 jaar borstvoeden! :inlove:

Op naar de 5 jaar :dance:

Wauw! 4 jr borstvoeden! Super zeg! :thumbup:

11,5 maand!! Milan en matteo stopten allebei net voor die tijd!! Manoel lijkt nog niet te gaan stoppen! Hoop dat we deze keer wel het jaar vol maken! En wie weet nog wel langer!

Morgen 1 jaar!!! :shock: :mrgreen:

Nooit gedacht dat ik zo lang BV zou geven, maar het gaat nog altijd super, en mn mannetje kan er nog zo van genieten (en ik ook :smiley: )

Een half jaar uitsluitend BV gegeven aan ons jongste ventje!! :inlove:

Over 2,5 week moet ik weer gaan werken.

Kolven is echt niet praktisch (bij de oudste 1 maand gedaan…) dus ga nu langzaam aan (met toch wel een beetje pijn in mijn hart :shifty: ) de voedingen overdag afbouwen en beginnen met KV en groente/fruit…

ik ben erg verdrietig :cry:

10 maanden en Lizz wil niet meer :cry: :cry: :cry:

vanavond als ze wakker wordt probeer ik nog 1x als ze dan niet wil is het einde bv :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

@bianca&? wrote:

ik ben erg verdrietig :cry:

10 maanden en Lizz wil niet meer :cry: :cry: :cry:

vanavond als ze wakker wordt probeer ik nog 1x als ze dan niet wil is het einde bv :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Dikke knuff :hug: :hug:

vandaag voor mij de enige echte mijlpaal wat borstvoeding betreft: 6 mnd volledige bv! :inlove: (oke, oke, kleine lettertjes toen ik de tent opzette heeft ze per ongeluk een dot gras gegeten…maar dat was het :angel:

eerste keer voeden, 6 mnd geleden

en 2 weken geleden

Jeetje Fiep is ze alweer 6 maanden joh! Naar mijn idee ben je net bevallen :lol: mooie foto’s!

super Fiep :clap:

En voor mijn gevoel ben jij ook net bevallen.

@mamaMarije wrote:

en loop jij nog zwanger rond zeker :mrgreen:

super!

@fiep klophout wrote:

@mamaMarije wrote:

en loop jij nog zwanger rond zeker :mrgreen:

:lol:

Nee ik ben iets minder net bevallen… maar ook dat voelt als heel kort geleden eigenlijk.

Gelukkig is ons ventje nog lekker klein en nog laaaaaang geen halfjaar :snooty: .

ja echt zo’n baby nog he die van jullie. moet er eerlijk gezegd niet meer aan denken. Vanaf dat ze 6 mnd zijn, kunnen ze toch al heel wat meer, is er wat meer mee te doen en zo. ach, zul jij over een hele poos ook wel ervaren!

Lief! :inlove:

En alweer 6 maanden, wat vliegt de tijd toch…

Bijna 5 maanden, momenteel wel met bijvoeding (ala HA melk)

Vandaag 9 maanden borstvoeding! :inlove:

&

En voorlopig gaan we nog wel even door aangezien ik mezelf net afgelopen week heb getrakteerd op een nieuwe kolf (Medela Freestyle).

Op naar het jaar :slight_smile:

@Mir82 wrote:

Vandaag 9 maanden borstvoeding! :inlove:

&

En voorlopig gaan we nog wel even door aangezien ik mezelf net afgelopen week heb getrakteerd op een nieuwe kolf (Medela Freestyle).

Op naar het jaar :slight_smile:

Ah wat goed je geeft nog steeds :dance:

en hier vandaag ook de 6 maand uitsluitend bv bereikt :inlove:

Op de foto zijn eerste slokjes ‘nog helemaal in de kreukels en onder de smurrie’ en oh wat was die klein :inlove: .

huh??Hoe kan die van jou nou al 6 maanden zijn??? Die was toch veeeeeeeel jonger???

maar goed hoor!!! :dance: :dance: :dance: