borstvoedings-mijlpalen deel 3!

Vandaag 8 maanden bv :dance:. Grootste gedeelte geef ik nu wel gekolfd omdat ze vaak te onrustig is om bij mij te drinken maar we gaan lekker nog even door!

Omdat we bijna met vakantie gaan doe ik het nu al vast maar a,s zaterdag 4 maanden! Het gaat nog steeds heerlijk, wel vonden ze hem op cb te weinig aangekomen, maar dat kwam volgens haar door de 4 maanden dip! Maar ik,maak me nergens druk om, hij is tevreden dus ik ook ( ze begon namelijk over bijvoeden als hij over 4 weken weer niet genoeg aangekomen is…ja mijn neus )

@Mir82 wrote:

Vandaag 8 maanden bv :dance:. Grootste gedeelte geef ik nu wel gekolfd omdat ze vaak te onrustig is om bij mij te drinken maar we gaan lekker nog even door!

Wow wat goed dat je nog geeft en zelfs ervoor kolft :thumbup: gaat verder alles goed?

De 6 maanden-mijlpaal komt in zicht! :dance:

En daarna gaan we gewoon nog verder!

Morgen 3 maanden en hopelijk komen er nog zeker 3 maanden volledige BV bij :slight_smile:

zestien maanden vandaag… :dance:

mijn meisje slaat steeds vaker een voeding over, ik hoop dat we het jaar gaan halen.

@kristalkindje wrote:

zestien maanden vandaag… :dance:

Gefeliciteerd!

@ Knollie: M. heeft die fase ook rond dezelfde leeftijd gehad, de wereld om haar heen was interessanter. Ik moet zeggen dat ikzelf gewoon de borst aanbood na een x aantal uren. En eigenlijk doe ik dat nog steeds… ten eerste voor mijn eigen productie en zodat ze wel iets drinkt (ze drinkt verder bijna niks anders). Je zou het dus misschien iets kunnen sturen.

Aan de andere kant, je wilt graag stoppen dus dit zou wel het moment zijn om dat een beetje die kant op te sturen. En consequent op andere manieren drinken aanbieden.

haha

eigenlijk wil ik niet per se meer stoppen

want het wordt steeds makkelijker,

en zoals ik zei ze zit niet meer de hele dag om de borst verlegen.

ik doe haar ook nutrilon met rijstebloem en dan scheppen.

op die manier krijgt ze zowieso 200 cc nutrilon binnen en dan de rest borst.

ze heeft vanochtend bv om 6.00 de borst gehad en nu nog neit weer.

nu net heeft ze 100 cc nutrilon gehad met rijstebloem.

(mag ze trouwens zoveel rijstebloem)

Ik dacht dat rijstebloem geadviseerd werd maar 1x per dag te geven. Staat dat niet op het pak?

Je zou ook gewone pap kunnen proberen. Hoef je alleen water bij te doen. Of pap met nutrilon kan ook hoor :slight_smile:

Wel fijn dat het zo ook goed toch. En fijn dat je toch niet zo nodig hoeft te stoppen :slight_smile:

Dieetist zei tegen ons dat je 6 schepjes per dag mag geven, en het liefste niet in keer, maar verdeeld over de dag.

@bianca&? wrote:

@aapie wrote:
Hier nog 1 voeding per dag…

waaaaaaaa je banner :inlove: :inlove:

feliciteerd :-

Dank je :-

hopelijk lukt deze voeding nog even. Zo niet…dan hopelijk over acht maanden weer :mrgreen:

ik wil ook :shifty: :silenced:

en lizz drinkt meestal maar 2x bij mij nog ik vind wel best :oops:

ik geef dr als ze wakker wordt smorgens

daarna krijgt ze fles pap

daarna fruit

dan een boterham met klein slokje van mij als ze wil :roll:

dan smiddag koekje met sap

dan warme hap met toetje en slokje sap

dan bij mij drinken

daarna laat nog papfles

4 mnd :dance:

@Sweet-Love wrote:

4 mnd :dance:

Gefeliciteerd! Zeker na het lezen van je verhaal op bv.com knap dat je nu 4 maanden al geeft!

Gisteren 2 maanden :thumbup:

5 maand vandaag :dance:

Nog 1 maand (wat vliegt de tijd) dan heb ik voor de 3e keer de 6 maand volgemaakt (en trakteer ik mezelf op een bedel voor aan mijn pandora :mrgreen: ).

@mamaMarije wrote:

5 maand vandaag :dance:

Nog 1 maand (wat vliegt de tijd) dan heb ik voor de 3e keer de 6 maand volgemaakt (en trakteer ik mezelf op een bedel voor aan mijn pandora :mrgreen: ).

Gelijk heb je, een hele prestatie, ook voor de derde keer!

aankomende dinsdag 9 maanden

:dance: :dance: :dance:

wow goed hoor allemaal!! ik hoop ook weer een hele tijd te mogen geven :inlove: de hefstigste weken zitten er iig op :wink: (qua bv geven dan he…)