borstvoedings-mijlpalen deel 3!

Wauw! Langer dan een jaar al bij een groot aantal! Super!

Ook de andere mijlpalen zijn geweldig!

Hier vandaag 16 weken!!! :inlove: En het gaat van een leien dakje. Zelfs het kolven 2,5 dag per week gaat super, ik kolf zelfs meer dan hij wegdrinkt en dat had ik bij de andere 2 niet (beiden ook meer dan een jaar zelf gevoed). Ook de drukte van ons gezin (in totaal 5 kids de ene week, de andere 3) en weer aan het werk heeft gelukkig helemaal geen invloed op mijn productie…en het mannetje is inmiddels de 7 kilo voorbij, dus geboortegewicht al meer dan verdubbeld…

8 maanden en we gaan nog lekker verder :inlove:

38 weken bijzondere mijlpaal , ze is nu net zo lang uit de buik als in de buik geweest :inlove:

karin uit de buik gaat alleen wel sneller vind je ook niet?

Hier morgen 9 maanden :inlove:

lees anderhalf uur

of 9 maanden morgenochtend 9 uur

zo lang geleden alweer :shock: :cry:

ja het gaat snel :-*

Bijna 4 maanden!

@Sweet-Love wrote:

Bijna 4 maanden!

http://www.borstvoeding.com/zijkolom/verhaal-van-de-week/mm.html

Kreeg het bericht ook via twitter, mooi verhaal meid! Fijn dat je nog steeds bv kunt geven :inlove:

Geweldige mijlpalen hier! Ondanks alle tegenslagen die ik hier zo vaak lees: MEIDEN: HELEMAAL SUPER!!!

en daar dragen de papa’s net als tijdens de hele zwangerschap weinig aan bij…een beetje extra tijd en ruimte creeren zodat wij kunnen voeden, maar het voeden, kolven, de nachten en alles, doen wij toch maar mooi allemaal zelf!!!

COMPLIMENTEN MEIDEN!!! :-*

hoezo dragen de papas er weinig aan bij, wil nu toch even mn man verdedigen, want als hij er niet was geweest had ik echt niet zolang bv gegeven. Hij staat voor 200% achter mij, hij gaat eruit als juul huilt, en legt haar bij me neer en dan voed ik en hij legt haar weer terug.

hij gaat met de andere kids wat anders doen (als hij thuis is) zodat ikmop die momenten rustig kan voeden.

hij stond me bij als ik er weer eens doorheen zat. en moedigde me aan.

nou voor mij vent een :thumbup:

ik ben overigens bijna bij de 9 maanden

Morgen alweer 19 maanden T aan de borst en 73 maanden totaal BV gegeven.

Wat vliegt de tijd toch!

ik schrik er van…het is al weer de 2e van de maand…ofterwijl 2 maanden nu dat ik b bv geef…wat gaat het snel en wat is het vanaf nu heerlijk genieten! Stuk makkelijker dan het begin, maar doorzetten is heel veel waard :inlove:

Gisteren 9 maand, ik wilde stoppen maar op de een of andere manier kan ik en Lynn het nog niet :oops:

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

wij willen ook eigenlijk nog niet stoppen, vind het nog wel makkelijk zo.

:clap: :clap: voor alle mijlpalen.

Ka en deb even een extra knuf voor alle strubbelingen de afgelopen 9 maanden. Wat worden onze kindjes alweer groot :shock: Gaat veel te snel.

Hier nog 1 voeding per dag…

www.borstvoeding.com

mijn meisje op de foto van de dag widget

Geweldige foto, helemaal onder de melk :thumbup: En ze kijkt ook zo van ‘so what’ :lol:

Mijn mijlpaal: anderhalf jaar vandaag :dance: :mrgreen:

@Mandala wrote:

Geweldige mijlpalen hier! Ondanks alle tegenslagen die ik hier zo vaak lees: MEIDEN: HELEMAAL SUPER!!!

en daar dragen de papa’s net als tijdens de hele zwangerschap weinig aan bij…een beetje extra tijd en ruimte creeren zodat wij kunnen voeden, maar het voeden, kolven, de nachten en alles, doen wij toch maar mooi allemaal zelf!!!

COMPLIMENTEN MEIDEN!!! :-

en zo is het maar net :-

@Karin1981 wrote:

Gisteren 9 maand, ik wilde stoppen maar op de een of andere manier kan ik en Lynn het nog niet :oops:

kunnen we ruilen Lizz wil niet meer :cry:

alleen smorgens en savonds verder duwt ze me weg :cry:

@aapie wrote:

Hier nog 1 voeding per dag…

waaaaaaaa je banner :inlove: :inlove:

feliciteerd :-*