2 maanden ! :dance: ben er zo blij mee!
eerste doel is 6 maanden als dat lukt ga ik voor het jaar!
6 maanden :dance:
10 maanden :dance:
Nice! :thumbup:
Vandaag 18 maanden!
broertje of zusje op komst, ik weet zeker dat hij nog wat binnen krijgt, maar heb ook regelmatig het gevoel dat het snel overgaat op droogdrinken. Soms zegt hij ook ‘op’.
Ben erg benieuwd hoe het gaat lopen veder.
@Koda wrote:
Vandaag 18 maanden!
broertje of zusje op komst, ik weet zeker dat hij nog wat binnen krijgt, maar heb ook regelmatig het gevoel dat het snel overgaat op droogdrinken. Soms zegt hij ook ‘op’.
knap hoor hoevaak dirnkt ie dan nog?
ik vind nu al zwaar worden :oops: steeds dat kolven
me linkerborst is er al bijna mee gestopt :roll:
hier vorige week 14 maanden :inlove:
Wauw, wat een mijlpalen allemaal :thumbup:
morgen 7 maanden
maar denk niet dat het nog lang duurt, heb het idee dat ze neit meer aankomt en het is echt niet leuk meer het voeden, het is een strijd.
@bianca&? wrote:
@Koda wrote:Vandaag 18 maanden!
knap hoor hoevaak dirnkt ie dan nog?
ik vind nu al zwaar worden :oops: steeds dat kolven
me linkerborst is er al bijna mee gestopt :roll:
Om het moment wil hij nogal vaak drinken, omdat hij er niet echt blij mee is dat het terug loopt door de zwangerschap.
Maar eigenlijk een keer of 4.
Kolven was ik ook geen fan van, dan ging met vlagen ook goed en minder goed. met 1 jaar was m’n productie redelijk stabiel en ben ik gestopt met kolven. Als ik er ben krijgt hij bv, ben ik niet in de buurt drinkt hij water of thee.
Als je linkerborst moeilijk kolft wil niet zeggen dat je meisje daar ook weinig uithaalt, misschien valt dat best mee. Wat vaker aan die kant beginnen met aanleggen brengt het misschien weer op pijl.
Succes! En je bent super bezig :thumbup: :thumbup:
@knollie1 wrote:
morgen 7 maanden
maar denk niet dat het nog lang duurt, heb het idee dat ze neit meer aankomt en het is echt niet leuk meer het voeden, het is een strijd.
Wat jammer dat je er geen plezier meer in beleeft…Als 7 maander wordt de wereld om je heem wel heel interessant natuurlijk
Misschien heb je het al geprobeerd, maar het zou kunnen helpen om de momenten even naar jullie bed te verplaatsen, in alle rust.
:thumbup: voor 7 maanden!
sinds 2 dagen voed ik boven
maar ja heb er nog 2 rondlopen, dus het kan niet altijd
2 weken :inlove: Kan wel huilen van geluk.
Na een totale mislukking bij de eerste (stress,onzekerheid,onwetendheid etc etc. Je kent het wel )
Loopt dee bv nu super!!!
De kleine groeit er flink op en ik hoor hem nog niet klagen.
Ik ben trots op mijzelf en op mijn lijf :inlove:
Nachtvlinder super meid, hier bij de eerste twee ook mislukt om meerdere redenen, maar geef nu 9 weken aan de jongste en hoop dat minstens tot 6 maanden vol te houden .
@knollie1 wrote:
sinds 2 dagen voed ik boven
maar ja heb er nog 2 rondlopen, dus het kan niet altijd
Nee inderdaad dat maakt het lastig om in rust te voeden!
:thumbup: :thumbup: voor iedereen!
Hier alwwer 10 weken met gemak…kolven gaat ook super…
Mannetje heefyt na 10 weken zijn geboortegewicht verdubbeld…en ook met 4 andere rondrennende meiden is dat geen probleem, gelukkig
@nachtvliinder wrote:
Na een totale mislukking bij de eerste (stress,onzekerheid,onwetendheid etc etc. Je kent het wel )
Loopt dee bv nu super!!!
@mamaMarije wrote:
@mereltje85 wrote:2 dagen, oftewel, t begin is er! En ze is al gegroeid :dance:
Ik hoop straks ook zulke mooie mijlpalen als jullie te halen!
oh je bent bevallen?!?!!
Gefeliciteerd met jullie 2e meisje :inlove:
Alles goed gegaan?
Vertel vertel
Ja, ze is er :inlove:
Inmiddels is ze alweer over d’r geboortegewicht en heeft een regeldagje, ook weer een mijlpaal zo voor mij :).
Morgen alweer een maand BV aan Amelie gegeven!! :inlove:
Wel met de nodige hobbels: pijnlijke tepels door zwangerschapshormonen, tepelkloven doordat Amelie niet goed aan kan happen omdat mijn tepels te groot zijn voor d’r mondje, spruw. Maar ook daar komen we wel weer voorbij, ik heb doorgezet omdat ik weet dat het rond de 6 weken straks allemaal goed op de rit zit, want dat was bij Arielle precies zo, de zusjes lijken nu al enorm op elkaar!
Helaas drinkt Arielle niet mee, dat vind ik wel heel erg jammer…
@nachtvliinder wrote:
Loopt dee bv nu super!!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: