:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
jeuj vandaag 7 maanden volledige bv, bij de andere 2 al veel bijvoeding met 4 maand. nu alleen nog maar fruit. :dance: :dance: :dance:
nou hier gaat niet lang meer duren ik ben er klaar mee :oops:
ben vaak te moe om te kolven dus het loopt al terug linkerborst weigert ze en komt maar 50cc uit.
ze weigerde net weer :roll: :twisted: en dan moet ik eigenlijk nu kolven voor ik ga slapen anders is ie te vol snachts maar ben te moe
en dat steeds vaker weigeren ik weet het niet sprongetje of wil ze gewoon niet :think: sinds ze brood enzo krijgt wil ze vaker niet ze vind andere dingen lekkerder.
ach ja ik vind al knap van mezelf en we zien wel wanneer er niks meer uit komt ik ben te moe om het op te krikken
ooh jammer Bianca, maar kan het me heeeeel goed voorstellen
en toch al zolang volgehouden, dat had je van tevoren nooit gedacht :dance:
hoelang krijgt l.izz al brood, wil er met juul ook mee beginnen, maar durf niet goed
Lynn krijgt sinds deze week brood,
Bianca :hug: balen dat het niet zo goed meer wil
do eje dan gewoon kleine stukjes
@knollie1 wrote:
do eje dan gewoon kleine stukjes
ja maar je hebt toch je 2 andere kinderen toch ook brood gegeven :think:
wat een mooie mijlpalen van soms hard knokkende mama’s :thumbup:
ja dat klopt, maar bij haar vind ik het lastiger omdat, zij ook erg moeilijk doet met ander vast eten en de fles
9 maand :dance: :dance:
Nice! mooie mijlpaal.
Is Slaapgebrek ook een mijlpaal? :mrgreen:
Morgen 10 weken…
aaach sweet toch…slaapt ze niet goed? dikke knuf voor jou,…ja dat is ook en mijlpaal hoor meis haha
voor alle volhoudende mama s, een hard applaus
voor mij is het het derde kindje dat ik zo lang voedt, het gaat gewoon prima…deze dame is trouwens wel de ergste hoor haha, dr eerste woordje was TIETUH ( nou ja na mama) en ze is helemaal toegewijd …
tuurlijk drinkt ze minder omdat ze gewoon eten krijgt.maar ze kan nog niet zonder tietuh :inlove:
mijn oudste 2 zijn allebei met 11,5 maand zelf gestopt! ik hoop dat Manoël wel langer wil
Vandaag op de 15e 15 maanden! :mrgreen: :dance: :inlove:
Wauw, meiden geweldige mijlpalen!
Hier vandaag 11 weken…en het gaat heerlijk! Alleen het doorslapen erop nog niet echt…
Dinsdag ga ik weer werken, dan mag ik 2,5 per week kolven, en hoop dat het dan ook goed blijft gaan
Hier vandaag 1 maand. Bij de eerste was het 3,5 week toen het over was.
@knollie1 wrote:
ooh jammer Bianca, maar kan het me heeeeel goed voorstellen
en toch al zolang volgehouden, dat had je van tevoren nooit gedacht :dance:
hoelang krijgt l.izz al brood, wil er met juul ook mee beginnen, maar durf niet goed
al sinds 7 maanden of zelfs iets eerder op cb zeiden ze ze mag alles proeven ook stukjes brood gewoon klein stukje in dr mond
lizz eet nu dus echt alles en heeft geen schema maar eet 1x fruit, 1x brood en 1x warme hap met danoontje
en melk tussen door maar ze weigert echt vaak als ze iets hoort wil ze niet :think:
@Sweet-Love wrote:
Is Slaapgebrek ook een mijlpaal? :mrgreen:
Morgen 10 weken…
ja slaapgebrek ook :hug:
lizz komt nog steeds snachts niet altijd maar vaak wel rond 4 uur wordt ik wakker en dan denk ik o ja dan kijk ik op de klok 4 uur en daarna hoor ik dr ineens huilen en wil ze een slokkie :inlove:
gek he moeder gevoel wakker worden voor ze begint te huilen :inlove:
@Affie wrote:
Vandaag op de 15e 15 maanden! :mrgreen: :dance: :inlove:
goed hoor!!
en je hebt je kolf aan mij verkocht dus kolven doe je niet meer?