6 maanden vandaag :dance: :dance: :dance:
18 maanden vandaag. Ik dacht dat ik allang gestopt zou zijn. En Esmee wil ook alleen nog maar 's ochtends. Zo lang ze wil krijgt ze het nog, ik kan er nog geen afscheid van nemen :oops: .
Vanavond wordt het de laatste keer voor Lara, maar toch ruim 14 maanden bv gegeven.
14 maanden! :dance:
veertien maanden, super hoor!!
wij zijn hard op weg naar die veertien…hier nu dertien maanden en een dikke week :dance:
8 maand :dance: :dance:
goed zeg!!
hoe doen julllie het met werken als je kolf/voedingverlof is afgelopen
kan me voorstellen als je de hele dag niet kolft of voedt het snel terug gaat lopen??
ik ga dan overleggen of ik die uren gewoon mag minnen, maar ja bij mij is het in totaal nog geen half uur op een dag.
@bianca&? wrote:
goed zeg!!
kan me voorstellen als je de hele dag niet kolft of voedt het snel terug gaat lopen??
In je pauze kolven? Met 9 maanden is je productie wel redelijk stabiel.
@bianca&? wrote:
goed zeg!!
ik kolf voor en na het werk… (100cc smorgens en 100cc savonds en dan heb ik dus weer een fles voor smiddags vol)…
En ik kolf als ik ineens meer melk in de koelkast moet hebben 3 a 4 dagen 2x per dag een beetje… Dus dat is dan 6 a 8x 40cc en dan heb ik dus ook weer 1,5 fles extra…
grts patricia
thanks
is idd meer voor me productie me borsten zijn nu ook erg slap (nou ja minder vol lijkt wel)
maar ze drinkt nog goed ze wil al steeds minder drinken ze wil al niet als er mensen zijn alleen als we met zijn 2e zijn :inlove:
en als ze dus iemand ziet eten wil ze de borst al niet meer ze weet dat het veelste lekker is en voor iedereen de borst weet ze al dat daar toch niemand aan komt :lol:
uren minnen is geen optie knollie heb contract en kom vaak al uren te kort omdat ik vaste dagen werk.
kolven voor en na werk ja goed idee dat doe ik nu ook
1 borst voeden en 1 kolven smorgens en als ik thuis kom ook of 2 kolven als ze al gedronken heeft
nu ga ik smorgens naar huis voor 1 voeding en dat kan dan niet meer helaas maar dan is ze toch al 10 maanden is toch 9 maanden lang dus tot de dag dat ze 10 maanden is??
Ik dacht dat het tot de 9 maanden was dus niet nog maand 9 tot 10 erbij.
Heb het even nagezocht via google en kwam dit tegen op bv.com
Je hebt de eerste negen levensmaanden van je kind het recht om te voeden en/of te kolven op je werk. In de praktijk zal het vaak zo uitgelegd worden dat je, op je werk doorbetaald kunt blijven kolven, tot de tienmaandenverjaardag van je kind. Feitelijk kolf je dan een maand langer doorbetaald dan wettelijk geregeld is.
dus bv julia is van 12 oktober dan mag ik voeden tot 12 juli
en klopt het trouwens dat als je andere voeding er bij geeft er meer uren tussen de voeding komt
nou zolang niemand wat zegt heb ik verlof tot 30 juli
Gister 3 maanden
Gisteren 6 maanden :dance: :inlove:
:inlove: :thumbup: voor alle mijlpalen
7 weken!! :inlove:
Ik 2 dagen terug 13 maanden :dance: :inlove: