borstvoedings-mijlpalen deel 3!

@dinges wrote:

Ik heb mij 6 maanden mijlpaal vandaag gehaald!! :dance:

Goed zo dinges! (hahaha, moest wel lachen om je nickname :wink: )

Mooi toch dat je Joost zo goed ziet groeien op jouw melk? :thumbup:

Vandaag 4 weken :dance: :dance:

ALWEER 4 MAANDEN :dance: En zeker niet gedacht dat ik dat ging halen…

Hier zijn we net deze week gestopt, vind 13 maanden wel mooi, we maken de vriezer nog leeg en dan wordt het halfvolle melk. Heb mijn best gedaan vind ik.

Het gesleep met de kolf naar het werk werd ik ook zat, en wil mijn energie weer eens terug.

Maar ik heb er 13 maanden van genoten! Nooit gedacht dat ik het zo lang vol zou houden.

de anderen heb ik 8,7 en 9 maanden gevoed.

hier vandaag 6 maanden , het is zeker niet makkelijk gegaan. Ze krijgt alleen 's avonds nutrilon , rest allemaal borstvoeding. Zou gaan afbouwen maar ik kolf nog steeds overdag genoeg dus we gaan lekker door. En mijn meisje en ik genieten er nog steeds erg van

4weken :inlove:

Vandaag een maand, kan het zelf niet eens geloven dat het me is gelukt! :dance:

Mooie mijlpalen allemaal :dance:

Hier vandaag anderhalf jaar, en ik denk dat het nu wel bijna gebeurd is!

Maar goed, dit is al veel en veel langer dan ik ooit had gedacht!

Mooie mijlpalen allemaal :thumbup: .

Ik begin er ook steeds meer vertrouwen in te krijgen, dat ik over een maand of 7 ook weer mag :inlove:

:dance: :clap: voor alle mooie mijlpalen!

Ik vorige week al weer 8 maanden :mrgreen: en het gaat nog steeds super, dus denk er nog niet over om te stoppen

@ICL wrote:

Mooie mijlpalen allemaal :thumbup: .

Ik begin er ook steeds meer vertrouwen in te krijgen, dat ik over een maand of 7 ook weer mag :inlove:

Wauw wat goed zeg, heb het helemaal gemist dat je weer zwanger bent. Gefeliciteerd! Fijn dat je er vertrouwen in begint te krijgen, snap dat het best spannend is.

Hier ook een Noah die nog BV krijgt.

Hij komt (helaas) ook nog 1 keer 's nachts maar ach het heeft zijn charmes :inlove:

Noah krijgt 's middags,om 21.30 en dan om 04.00

Als we opstaan om 07.00 dan krijgt hij een goedemorgen papje

Groetjes

Danielle

ICL Gefeliciteeeeerd!!!

Wij hebben vandaag de 4 maanden bereikt :inlove:

Broertjelief heeft de 21 maanden gehaald, ben benieuwd of dat met dametje ook gaat lukken.

nou hier de 4 weken bereikt, hebben een dipje gehad en kreeg het advies om de fles erbij te gaan geven,maar heb geweigerd en nu gaat het toppie!

mijn ventje kwam niet aan, dus ze wilde dat ik 1 fles liefst 2 per dag ging geven! ben extra aan gaan leggen en 2 keer extra gekolfd tussendoor en toen was hij in een week 240 gram aangekomen! de aanhouder wint en ik hoop echt nog een tijdje door te gaan!

Goed van je Smartygirl!

:dance: vandaag alweer 2 maanden :dance:

En loopt nog altijd als een tiet.

Meneertje is gister gewogen op het CB en is vanaf zijn laagste gewicht dik 2,5 kilo aangekomen :o Dus we gaan nog eventjes door :lol:

1 maand :inlove: met veel moeite, niet aankomen enz. Inmiddels van haar laagste gewicht 2760 Gr. Woog ze dinsdag 4125gr :inlove:

5 maanden vandaag! :dance:

:dance: :dance: :dance: :clap: :clap: :clap:

9 maanden :dance: