Top hoor meiden :thumbup: Ga vooral zo door :inlove:
Hier een tijdje een hoop gedoe gehad, hij dronk nog maar 2x per dag goed en weigerde overdag continu :? Maar wat het geweest is weet ik niet zeker maar sinds gister drinkt hij overdag ook weer goed zodat we weer op 3-4 voedingen zitten. :dance:
Extra mooie 9 maanden mijlpaal dus voor mij want was even bang dat het al heel snel over zou zijn. Maar we gaan dus nog lekker even door voorlopig :inlove: :dance:
Morgen 2 maanden :dance:
@MegaMindy wrote:
Morgen 2 maanden :dance:
:thumbup:
Ik zal M vertellen dat MegaMindy ook BV geeft! :mrgreen:
:lol: haha lol
MegaMelk
Hier al weer bijna 6 maanden, wat gaat het toch hard!
9 maanden vandaag :dance:
5 maanden precies!!!
En we zijn hopelijk nog lang niet klaar :mrgreen:
Zie dit topic nu pas, nooit gedacht van mezelf dat ik zo lang door zou gaan, maar ik zit nu ook al weer ruim over het jaar heen! Niet meer helemaal volledig, dat moet ik wel bekennen, maar we genieten er beiden nog heel veel van! :inlove:
hier ook 2 weken nu! dit is de 1e keer dat ik zo lang zef voedt dus ben er erg trots op, ook al heb ik nog vaak veel twijfels en voel ik me soms mega onzeker maar het is zo heerlijk om hem te voeden
@smartygirl wrote:
hier ook 2 weken nu! dit is de 1e keer dat ik zo lang zef voedt dus ben er erg trots op, ook al heb ik nog vaak veel twijfels en voel ik me soms mega onzeker maar het is zo heerlijk om hem te voeden:dance: :dance:
Alle maartmama’s…applaus voor jezelf!!!
Vandaag precies 3 weken :dance:
Dank u! :mrgreen:
Ik heb mijn 1 jaar mijlpaal gehaald
Joehoe!
Een jaar super!
Morgen 3 weken mamamelk :inlove:
GEFELICITEERD allemaal
hier woensdag 6 maanden :inlove: en wil nog Lang niet stoppen :inlove:
Ik heb mij 6 maanden mijlpaal vandaag gehaald!! :dance: