Overmorgen 4 maanden!!! :thumbup:
Nooit gedacht dat ik dit zou halen, maar nu is er nog geen haar op mn hoofd die aan stoppen denkt!!
Dames!!! Allemaal gefeliciteerd met jullie mijlpalen!!!
Nog even…en dan mag ik hopelijk ook weer :dance:
Wat een mooie mijlpalen
Hier morgen 14 maanden!
Hier 2 maandjes nu
:dance: :dance: :dance:
Hoe is het met je karin? :-*
Dit weekend alweer 10 maanden bv :dance: en we gaan nog lekker door :mrgreen:
wow… wat goed zeg allemaal!!
hoop dat ik hier de zes maand kan volmaken, als er wel een intollerantie is nog wat langer… k voed niet live hij wil al vanaf dat hij een maand is niet meer drinken, dus kolf al die tijd… wel heftig… maar je ziet em groeien! dus… stoppen is hier geen optie! :oops:
9 maanden vandaag, er is ook vandaag 1 voeding af, we eten nu zowel tussen de middag als s avonds samen aan tafel, maar na het eten wil ze altijd een toetje…mamamelk :inlove:
hier morgen 8 weken,
en we gaan nog lang niet stoppen
Een jaar en 3 dagen… :mrgreen:
(en 5,5 jaar in totaal)
Over een kleine 3 uur 5 maanden :lol:
Morgen alweer 10 maanden!
En omdat het sinds vandaag min of meer is bevestigd dat het feit dat ze de fles niet neemt een lichamelijke klacht is ipv koppigheid of what so ever is het alleen nog maar zekerDER dat we er voorlopig nog vrolijk mee door gaan :inlove: :thumbup:
6 maanden (ga ervanuit dat ik het vandaag ook nog wel ga halen :mrgreen: )…
:lol:
Dinsdag naar het cb en dan vanaf woensdag fruit en/of groente…
Op naar de volgende fase dus…
afgelopen donderdag 11 weken :lol: :inlove:
Go Ladies! :inlove:
Ik mag ook weer meedoen! 2 weken vandaag
Vandaag (en weer bijna precies) 8 weken :lol:
:dance: anderhalf jaar :shock: whoei… da’s zeg maar een jaar langer dan ik had gehoopt (nee dat zeg ik verkeerd: ik hoopte dat ik zeker 6mnd BV zou kunnen geven ) en hoewel meneer zeker flink aan het afbouwen is, vermoed ik dat we voorlopig nog wel even door zullen gaan :dance:
Jiska, super toch? Echt goed gedaan
Afgelopen donderdag 9 maanden. Ben nu ziek en vindt het pittig daarom maar ik blijf volhouden. Want hé het is voor mijn meisje :inlove:
SUPER Meggie! Ik vind je echt een volhouder, alweer 9 maanden :inlove: je mag trots zijn op jezelf!!