borstvoedings-mijlpalen deel 3!

Meiden gefeliciteerd met jullie mijlpalen :inlove: :clap: :thumbup:

Hier is de laatste mijlpaal 14 maanden en 3 dagen :lol:

Mn meisje wil sinds afgelopen zaterdag niet meer :cry: ben wel blij dat zij de keuze heeft gemaakt en ik het niet hoefde te doen.

Nu blijkt dat ze een kma heeft is het gewoon beter zo, ze zit nu aan aangepaste voeding hopelijk helpt het.

Ben toch wel erg trots dat ik het zolang heb volgehouden want had dat nooit verwacht eigenlijk, was al blij toen ik de 6 mnd gehaald had en toen een jaar, ik heb dr van genoten :inlove: :inlove:

alweer 9 maanden

Chantal :hug:

acht maanden vandaag :inlove:

nog een paar uurtjes en dan zitten we al weer aan de 4 maanden.

Hopelijk blijft het zo goed gaan als het nu gaat.

3 maanden volledig bv!!!

(Bij de jongens niet gelukt! De 1e 6 weken. En bij de 2e met 2,5 mnd al regelmatig een flesje erbij.)

Vandaag precies 9 maanden en meeeeehn wat ben ik trots! Nog zeker een keer of 4 per etmaal, ook 's nachts en dat vind ik alleen maar knus en gezellig. We gaan lekke door tot zij er klaar mee is!

hier nu bijna 5 weken (heb nu spruw en mevrouw drinkt erg onrustig.)

mooie mijlpalen! Ik zit al ruim op de 10 maanden! Wat gaat dat hard zeg!

wat n supermijlpalen weer :inlove: :thumbup:

hier bijna 13 maanden!! en nog steeds 2/3x per dag :inlove:

Wauw dames super mijlpalen!!!

5 maanden vandaag :dance:

super!!

hier 7 weken

heb alleen hele slappe borsten lijkt niet zoveel meer in te zitten dat kan door tepelhoedje maar ze wil niet zonder :doh:

hopelijk blijft het gewoon goed gaan :pray:

Zowat precies nu…heeft onze Evi 1 maand volledige borstvoeding gekregen!!! :dance:

:clap: :clap: :clap:

Voor iedereen!!!

yes yes,

morgen 9 maanden bv! Het moment van ‘vanaf nu een redelijk stabiele productie’. Niet dat ik over mijn productie te klagen heb…maar toch.

En zo heerlijk, hoe groot ze ook al denkt te zijn (staan en kruipen), zo aan de borst lijkt ze nog een heel klein baby’tje.

:dance: hier de 17mnd alweer voorbij. Vorige week had ie opeens anderhalve dag dat ie niet meer wilde, echt heel boos nee schudden als ik vroeg of ie wilde drinken, en uiteindelijk heeft ie 's avonds laat toch slapend wat slokjes gedronken (gelukkig maar, want ik knalde bijna uit elkaar :o gekke stuwing…) en nu drinkt ie weer gewoon 3x op een dag.

Ook een mijlpaal: ik ben gestopt met kolven (werkdagen). En nog een ruime week en dan wordt T alweer 1 jaar!

Super mijlpalen allemaal dames!

Morgen krijgt onze muis al 20 maanden 'tietie" :dance: .

8 weken :dance: :inlove:

Wat een prachtige mijlpalen weer!

Ik zit nu op 20 weken :dance: