hier ook de zeven maanden gehaald+ 2 dagen :inlove:
ik merk wel dat Ella steeds meer afgeleid is tijdens het drinken en veel korter drinkt. maar ze is tevreden en weegt genoeg dus het zal wel goed zijn. ook met de fles bv zit ze te knommelen… ging altijd prima met de avent fles en nu speelt ze er wat mee.
Vandaag 5 maanden!!! :dance: :dance: :dance:
Resultaat, mama 2 kilo lichter dan voor de zwangerschap en dochterlief al ruim 7,5 kilo (michelin-vrouwtje dus :lol: )
Het gaat super dus ik blijf nog wel even doorgaan met slagroom geven :drool:
Morgen 1 jaar borstvoeding!!! (aangezien ik het morgen toch vergeet… :doh: )
:dance: :dance: :dance:
Pupke, geef jij slagroom??? :mrgreen: :mrgreen:
Mijn dochter is 8 kilo
LovelyMirrie, Volgens het CB zelfs driedubbele :lol: !
Gaat er hopelijk allemaal wel af als ze gaat lopen want het is nu een kleine boeddha :inlove: .
Nou verder dan mijn 9 maanden en wat dagen is het niet gekomen
Ze wil zelf niet meer.
Ze duwt me weg en wordt boos.
Heb haar nu al een hele dag niet aan mogen leggen, gisteravond voor het laatst gevoed.
Als het zo’n gevecht moet worden hoeft het voor mij en ook voor Suus niet.
Heb nog 2 zakjes vol BV die ik op ga maken en dan is het over en uit…
Ga het heel erg missen, want na Suus komt er geen baby meer
hee wat jammer zeg! :hug:
Misschien gaat het over een paar daagjes toch weer goed joh,en begint ze ineens weer te drinken…
morgen is ML precies 9 maand, en gelukkig drinkt zij nog volop en geniet ze er ook nog echt van… :inlove:
Jaaaaa! De eerste 6 maanden mijlpaal is hier gekomen!
We hopen samen dat er nog een hoop maanden bijkomen :inlove:
Vandaag 8 weken :inlove:
Mijn laatste mijlpaal ben ik helemaal vergeten de noemen. Mag het nog?
Em is een paar maanden geleden, na 4,5 jaar, gestopt. Nooit gedacht dat ik zo lang BV zou geven. :lol:
Nog een paar maandjes en dan is haar broertje aan de beurt…
Hier alvast 1 mijlpaal :dance:
Al 15 dagen krijgt Indy bv live uit de borst :dance: :inlove:
Bij Yeline heb ik maar 3 weken gekolft omdat ze niet uit de borst kon drinken, ze was te zwak en had geen zuigkracht.
Dus nu supertrots op mezelf en mn meisje dat het deze keer top gaat!!
Hupsakee 4 en half jaar, wauw wat lang, en hoeveel dronk ze nog dan bij jou?
Geniet ze straks heerlijk met zo’n klein hummeltje weer :inlove:
chantal :thumbup: Fijn gevoel he?
Ik heb ook die ervaring bij de eerste keer BV wat niet lukt alleen kolven en daarna toch wel nu al bijna 9 maand :inlove:
wauw wat een mooie mijlpalen weer :inlove: keep the goed working up girls!
Ella geniet ook nog steeds van haar tietie!!! al hoewel mama minder geniet want die maakt zich momenteel druk over de vraag doe ik het wel goed? en krijgt ze genoeg binnen? maar de momenten blijven heerlijk :inlove:
Waarschijnlijk 1 van de laatste, maar laat ik toch mn mijlpaal en kort mn verhaal maar neerzetten.
Ondanks de hevige reflux (waar ik haar soms 3x achter elkaar moest voeden omdat alles eruit kwam) die onze dochter heeft waardoor ze bijna niet aankomt en zelfs een periode opgenomen is geweest omdat ze afgevallen was en de koemelk en soja allergie (die ze eigenlijk niet kon hebben volgens de ka, want baby’s aan de borst en koemelk allergie, dat zien we eigenlijk bijna nooit), zit ze nu 8 maanden aan de borst :dance: .
Hoe vaak iedereen wel niet tegen me zei dat ik maar moest stoppen, maar ik kon het gewoon niet. Sinds een week nog maar 2x per dag, maar ondanks dat ik er een streng dieet voor moet volgen voor haar allergie, mn 2 mooiste momentjes van de dag :inlove: .
Jammer genoeg zit ze inmiddels ook in een spreidbroek wat het voeden lastiger maakt en drinkt ze 's ochtends nog heel erg slecht, waardoor ik besloten heb met 9 maanden toch echt te stoppen (wat ik eerst ook met 3 maanden en later met 6 maanden zei :lol: ) Alleen vind ik nu het dieet en de 2 x, waarvan 1 moeizaam voeden niet meer tegen elkaar opwegen. Ik ga deze laatste maand dus nog lekker genieten.
Wow dames super!!
Hier ook trots op de 7 mnd bv!!! :inlove: :dance: :inlove:
wat doet iedereen het toch weer fantastisch
Vandaag ook weer een mijlpaal voor mij, de eerste drie maanden zijn binnen :dance: .
en ondanks onzekerheden en dipjes blijf ik het prachtig vinden dat mijn menneke er zo goed op groeit!! :inlove:
@Loesje79 wrote:
Waarschijnlijk 1 van de laatste, maar laat ik toch mn mijlpaal en kort mn verhaal maar neerzetten.
Ondanks de hevige reflux (waar ik haar soms 3x achter elkaar moest voeden omdat alles eruit kwam) die onze dochter heeft waardoor ze bijna niet aankomt en zelfs een periode opgenomen is geweest omdat ze afgevallen was en de koemelk en soja allergie (die ze eigenlijk niet kon hebben volgens de ka, want baby’s aan de borst en koemelk allergie, dat zien we eigenlijk bijna nooit), zit ze nu 8 maanden aan de borst :dance: .
Hoe vaak iedereen wel niet tegen me zei dat ik maar moest stoppen, maar ik kon het gewoon niet. Sinds een week nog maar 2x per dag, maar ondanks dat ik er een streng dieet voor moet volgen voor haar allergie, mn 2 mooiste momentjes van de dag :inlove: .
Jammer genoeg zit ze inmiddels ook in een spreidbroek wat het voeden lastiger maakt en drinkt ze 's ochtends nog heel erg slecht, waardoor ik besloten heb met 9 maanden toch echt te stoppen (wat ik eerst ook met 3 maanden en later met 6 maanden zei :lol: ) Alleen vind ik nu het dieet en de 2 x, waarvan 1 moeizaam voeden niet meer tegen elkaar opwegen. Ik ga deze laatste maand dus nog lekker genieten.
wat fijn om succes verhalen te lezen over mama’s die BV gegeven en kindjes met reflux en KMA!
Onze jongste van 10 weken heeft ook een KMA en reflux en ik ben van plan de bv door te zetten…
Vandaag 11 maanden…heerlijk op naaer het jaar!!!
:dance: 3 maanden, wihoe! Eerst 3 weken hell, tongriempje door laten knippen,toen een borstontsteking, teruggelopen bv en toch volgehouden! En dan ook nog eens fulltime met tepelhoedje wat niet schijnt te kunnen… Ik ben trots op mezelf! Op naar de volgende 3 maanden