Borstvoedings-mijlpalen, deel 2

@Biebels wrote:

Nou, laat ik het toch maar officieel een mijlpaal noemen dan: ik geef geen bv meer. Afscheid hebben we heel geleidelijk genomen, dus het is goed zo. Ik droom al tijden van een volgende waarmee ik eindeloze bv-momenten kan meemaken :inlove: Daar moet ik nog wel even op wachten hoor, ben nog niet zwanger :wink: (voor er roddels van komen).



Aangezien ik dit (inmiddels mega-grote) topic destijds gemaakt heb, roep ik op tot een nieuw bv-mijlpalen-topic. Als die door iemand geopend is, mag hier een slotje op! Bijna 50 paginaā€™s met mijlpalen, we doen het goeeeed :mrgreen: :mrgreen:




Bij deze!!



Bianca, van harte gefeliciteerd met ruim 15 maanden borstvoeding!! Dat heb je maar eventjes geflikt!! En in die 15 maanden heb je ons hier ook nog eens bijgestaan, met al je tips, raad en steuntjes in de rug. :clap: :clap: :clap: voor jou!!! En ik hoop voor je dat je toekomstdroom uikomt, en er een prachtige tweede voedingsperiode op je wacht :-*





Dan mijn mijlpaaltje: Vandaag voed ik Anouk 11 maanden :inlove: We hebben net beide een longontsteking achter de rug, en tijdens dat soort tijden is de BV extra zwaar, maar ook extra kostbaar. Wat ben ik blij en trots dat ik in het begin zo gevochten heb voor de BV en al die maanden volgehouden heb.

Ik hoop nog even door te mogen voeden, en over een maandje hoop ik te mogen melden dat ik officieel een langvoedster ben :mrgreen:



Meiden, laat maar komen weer, die mijlpalen!! :thumbup:

Ha, lang geleden dat ik hier geweest ben, maar N krijgt ook alweer 14 maanden bv! Alleen nog 's nacht en 's ochtends weliswaar, maar toch :wink:



Smiley, volgens mij hebben jullie al meer hobbels achter de rug, als ik het goed heb! Geweldig, toch alweer 11 maanden!! :clap:

Ahhhh, dat nou net JIJ dit nieuwe topic aan mag maken!!! :-* :clap: Van harte met je mijlpaal!! :-*

een :clap: en :hug: voor Biebelsā€¦vind het super dat het je zolang gelukt is :inlove: :dance:



en huP nu flink aan de klus :mrgreen: :-*



en groot :clap: voor alle dames in het vorig topicā€¦jullie zijn een voorbeeld en een inspiratie en de eindeloze stroom adviezen en steun is TOP!



idd BV rules :dance: :inlove: :dance:

Hallo dames



Hier zijn we bijna aan de 7 maanden mijlpaal. Voor mij is dat al een hele mijlpaal. Maar als ik die mijlpalen van jullie allemaal leest, stelt de mijne niet veel voor. Jullie zijn echt (.) voorbeelden.



Maar ik vind het nog altijd heerlijk en dat kolfen op het werk nemen we er graag bij.





Groeten

Isle

Biebels: heel knap hoor 15 maanden :dance: :inlove:. Leonie heeft het toch zelf besloten?



Smiley: mijlpaaltje :think: 11 maanden, ik vind het nogal wat, dat kunnen er niet veel zeggen hoor. :clap:



isle. ook al 7 maanden :dance:



De rest die ik vergeten ben :oops: natuurlijk ook allemaal van harte gefeliciteerd.

@Isle wrote:

Hier zijn we bijna aan de 7 maanden mijlpaal. Voor mij is dat al een hele mijlpaal. Maar als ik die mijlpalen van jullie allemaal leest, stelt de mijne niet veel voor.


:naughty:

In dit topic mogen ALLE bv-mijlpalen, en die van jou is juist super! Van harte gefeliciteerd hoor, hier mag je onbeperkt opscheppen :lol:

@Biebels wrote:

hier mag je onbeperkt opscheppen :lol:






oehā€¦nog 3 weken :shifty: 8) :mrgreen:

Guus, jij ook nogā€¦ top zegā€¦ :thumbup:

Biebelsā€¦ heel mooi meidā€¦ geweldige ā€˜scoreā€™ :mrgreen: en mooi op je gemakkie en geleidelijk afgebouwdā€¦ applausje meidā€¦

Smiley, LO bah, weet er alles vanā€¦ petje af voor jouā€¦!

Anneke, ook al de 14mndā€¦ goed zegā€¦ :thumbup:

Isle, juist de eerste mijlpalen zijn zo mooi vind ikā€¦ kus voor jou :-* heel goed gedaan meisā€¦



Hier de 2 jaar gehaaldā€¦ en ook al bijna 7 maanden tandemā€¦ :dance:

Myrthe is vandaag 3 jaar



Van S@nneā€¦



Ja ben haar even voor maar ik denk dat ze vandaag een drukke dag heeft en wil haar toch ook VANDAAG even feliciteren met haar mijlpaalā€¦

Myrthe is te vroeg geboren en nu toch al een heerlijk meisje die al 3 jaar aan de borst drinktā€¦ :thumbup: :thumbup: :thumbup:





S@nneā€¦ :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Myrthe gefeliciteerd!!! :dance: & borst-mama Sanne natuurlijk :clap:



Biebels, super zolang bv voor Leonie, weet nog van je opstartproblemen in het begin. :clap: dat je hebt volgehouden!! Hopelijk gaat het bij de tweede over rozen!! :-*



Anneke, 14 maanden :thumbup:



Smiley, :clap: 11 :clap: Gaat het inmiddels alweer beter met jullie? Geen nasleep van het autoongeluk meer? :frowning:



Isle: De eerste opstartmaanden zijn het zwaarst hoor! 7 maanden is :thumbup: :clap: !!



Faiz: dubbel :clap: :clap: als tandemmama!! 8)

Heej, ik zie dit topic voor het eerstā€¦

Ik denk dat ik hier ook een mijlpaaltje mag neerzetten: al ruim 14 maanden krijgt Aron bv!

We hebben flinke opstartproblemen gehad, een week in het ziekenhuis gelegen, 3 keer borstontsteking, spruw en heel wat kloven en toen iemand tegen mij zei ā€œje kunt ook stoppen he?ā€ bedacht ik ineens dat ik daar nog niet eerder bij stil had gestaan. Dit was allemaal wel in het begin, want het gaat nu al heel lang goed.



Mijn droombeeld van een moeder in een romantische witte schommelstoel met kind aan de borst is al 14 maanden werkelijkheid en we genieten nog vollop!



Vind het ook geweldig om hier alle mijlpalen te lezen :clap: :thumbup: :clap:



M-tje

@nneke, 14 maanden :thumbup: Goed hoor!



Bianca: :-



Guusje, aan je banner te zien heb jij binnenkort ook een enorme mijlpaal :thumbup: (edit: dat schrijf je zelf dus ook een stukje lager :lol: )



Isle, 7 maanden is ook een grote mijlpaal, dat doen niet zo heel veel vrouwen je na hoor. Voor jou ook een :clap: :clap: :clap:



Faizaa, 2 jaar, waarvan 7 maanden tandem :shock: Respect!! :thumbup:



Sanne, alsnog van harte met je meisje, en uiteraard met 3 jaar borstvoeding!! :-




Elise, off topic, tja, we hebben nog wat nasleep van het ongeluk, maar het knapt op. Helaas hebben we nog meer tegenslag gehad, maar we houden vol hoor :slight_smile:



Marietje, 14 maanden :clap: :clap: :clap: Ja, haha, suf he, dat stoppen dan niet eens in je hoofd op komt.



Wat een mijlpalen weer allemaal. Fijn he, die borstvoeding :mrgreen:

weer een aantal mooie mijlpalen voorbij zien komen!



Een paar extra uitgelicht voor mij mede-mei-mamaā€™s :wink: :

Isleā€¦!!! YES!!! Hardstikke mooi 7 maanden! Super toch!

Faizā€¦!!! 2 jaar en 7 maanden tandem! Doen er niet veel na! Helemaal jaloers hier!!! Had ook graag getandemt, maar Mirte had er geen zin meer in!



En even een extra voor S@nne!!! 3 jaar!!! diepe buiging voor jullie!!! (gefeliciteerd he! en is ze goed verwent?)



Voor alle andere mamaā€™s: super dames!!

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Vandaag 14 maanden alweer :dance:





Dames gefeli!

Meiden :clap: :clap: voor jullie allemaal!!



Enne, Faizaa, echt super hoor! Ook hier veel respect!!!

Ha meiden, bedankt voor alle felicitaties! Ik zie het nu pas! :oops: En ik ben helemaal vergeten om zelf mā€™n mooie mijlpaal te melden (dank je Faizaa!). Ik heb 2 waanzinnig drukke weken achter de rug en vanaf vandaag gelukkig even een ruime week rust voor ik aan mā€™n nieuwe baan begin.

Wat heerlijk om zoveel positieve geluiden te horen over 3 jaar voeden!

Faizaa, jouw 2 jaar heb ik ook gemist :oops:. Gefeliciteerd! Super hoe je je 7 maanden geleden door de begintijd hebt geworsteld toen je zo ziek was. Ik ben daar zo van onder de indruk geweest (en nog :wink:).Je hebt de artsen allemaal het nakijken gegeven met die verkeerde adviezen! En nu alweer 7 maanden aan het tandemen.

Smiley, :thumbup:. Jij bent ook al zoā€™n echte doorbijter! Super!
maar nu hopelijk eindelijk een rustigere periode :pray:

@nneke en Marietje, 14 maanden alweer! :dance:

Isle, de eerste maanden tellen driedubbel hoor! :thumbup:
het is hier nu al heel lang super makkelijk en niet echt een prestatie meer. Het eerstejaar daar ben ik veel trotser op. Die vond ik echt pittig zo nu & dan

Biebels, last but not least: wat is het mooi gegaan! Ik hoop je toch nog veel tegen te komen hier in het BV-deel, want jouw adviezen zijn zo waardevol!

Anita :clap: :clap: :clap: ƃĀ©n 16 wkeen zwanger :thumbup: knap hoor!!



Fai :clap: :clap: :clap: bikkel!



Isle top!!weer heerlijk ook dit kindje die bv meegegeven :thumbup:

:clap:



Sanneā€¦diepe buiging 3 jaar :shock:

:clap: :clap: :clap:



Ik had niet gedacht dat ik dit zou zeggen eigelijk maar het is een feitā€¦13 maanden bv :angel:

Al zijn de laatste stel maanden steeds niet zo vlekkeloos gegaan maand 10,12 ƃĀ©n 13 een dreigende BO gehad terwijl ik die nog nooit mee had gemaakt :cry: daar baal ik wel van,maar goed ik heb ze er allemaal onder gekregen zonder AB dus mijn meisje mag nog even door :inlove:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa ik geef 3 maanden BV!!!

JIPPIE!!! :dance: :dance: :dance:



:oops:

Moest er even uitā€¦ nooit gedacht maar wel gehoopt dat ik al zo ver zou komen!!!



En genieten doen we nog steeds :inlove:

Dus op naar de volgende 3 maanden :inlove:

@Mirretje2 wrote:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa ik geef 3 maanden BV!!!

JIPPIE!!! :dance: :dance: :dance:



:oops:

Moest er even uitā€¦ nooit gedacht maar wel gehoopt dat ik al zo ver zou komen!!!



En genieten doen we nog steeds :inlove:

Dus op naar de volgende 3 maanden :inlove:




:dance:



ben ook weer blij met 5 maanden :smiley: :smiley:

Had helemaal niet gedacht dat ik dat vol kon houdenā€¦