Borstvoedings-mijlpalen, deel 2

Mirretje2 en Lydia,

:clap: :clap: , super! Lekker van blijven genieten, 't is en blijft bijzonder (al 14 maanden :wink: )

Mirretje, Lydia, Anita, Fai, Isle, Sas en Sanne



:clap: :clap: :clap: :clap: :clap:



Proficiat met jullie mijlpalen.



Hier ook de 7 maandjes voorbij :dance: :dance: :dance:

jaa mirretje en Lydia, gefeliciteerd hoor!



Hier ook gister 3 maanden BV :dance: En dat terwijl we in een enorm drukke stressperiode zitten. We zijn twee weken geleden verhuisd en ik heb rond die tijd ook twee weken lang 's middags en 's avonds bijna geen productie gehad waardoor ik (naast om de 2,5 uur aanleggen) moest bijvoeden. Gelukkig met gekolfde melk uit de periode daarvoor, toen had ik echt over. Inmiddels is de productie weer aardig op peil, maar 's ochtends 1 borst kolven zoals ik eerder deed zit er nog niet in. En Niek drinkt nog steeds om de 3 uur, dat was eerder 3 uur en 3 kwartier. Hopelijk gaat dat ook weer beter worden :pray:

Dames, allemaal gefeliciteerd met jullie mijlpalen :clap: :clap:



Hier zijn we de 15 maanden gepasseerd. :inlove:

En sinds vandaag ook weer de eerste keer ongi :wall:

En Niki die sinds vorige week ineens heel erg goed vast voedsel eet (zou dat iets met mijn ongi te maken hebben? :think: ) :dance:

Mag ik ook even trots mijn mijlpaal vermelden :mrgreen:

2 jaar, 2 weken en 3 dagen :mrgreen: :dance: :dance: :dance:

Marietjeā€¦ niet makkelijk gehad dus maar wel doorgezetā€¦ omdat het simpelweg niet in je opkomt om te stoppen :mrgreen: klinkt bekendā€¦ :angel: Gefeliciteerd nogā€¦



Smileyā€¦ :inlove: bikkelā€¦ :thumbup: jij hebt ook genoeg te verduren gehadā€¦ :frowning: Maar heerlijk toch als de kok-meisjes je altijd weer een hart onder de riem stekenā€¦ (of een lief cadeau had ik gehoord :thumbup: )



Nadine, mei mamaatjeā€¦ jij bent ook zoā€™n BV monster :mrgreen: hardstikke lief, je compliment :inlove:



Anitaā€¦ jij zwanger EN bvā€¦ jammer dat je mannetje niet meer meewerktā€¦ maarrrrā€¦ zo kun je wel heerlijk afbouwen en happy terugkijken op je geweldige prestatieā€¦ :clap:



Anneke :-* :-* :-* :-* bedankt :-



S@nneā€¦ ik ga jou gewoon achternaā€¦ lijkt me zo geweldig he, om zolang nog te voedenā€¦ wat een heerlijk boobmonster heb je toch :inlove: Hahaa in alle drukte vergeten :mrgreen: Ja joh, weet je nogā€¦ die stomme artsenā€¦ :wall: wat een onwetendheidā€¦ :wall: Maar we hebben het geredā€¦ 8) en nu idd al 7 mnd aan het tandemenā€¦ ik had 1 wens: 2jr voedenā€¦ daarna: tandemenā€¦ en nu: ehmm ga nog even over nadenkenā€¦ :mrgreen:



Sas, lekker dingā€¦ jaaa had jij niet gedacht hahhaā€¦ maar vergeet niet, je hebt een mini-Sas thuis en als die eenmaal ergens verzot op is heā€¦ temperamentjeā€¦ die laat niet zomaar losā€¦ :mrgreen: maar zolang JIJ en Celiza er nog van genietenā€¦ ach, laat gaanā€¦ :inlove:



Mirretjeā€¦ dat was voor mij ook een hele belangrijke, die 3 mndā€¦ :thumbup: de zwaarste vond ikā€¦ :snooty: dus applausjeā€¦ en op naar de volgendeā€¦ veel succesā€¦ :thumbup:



Lydia, mooie donkere Lev ook alweer 5,5 mndā€¦ :thumbup: :thumbup: en hij doet het er goed opā€¦ :inlove:



Marietje, ook al het jaar voorbijā€¦ :thumbup: toppieā€¦ :thumbup:



Jo, mijn lieve mei mamaā€¦ :inlove: leuk altijd he, clubje op de meeting altijd de witte balonnen tevoorschijnā€¦ :mrgreen: ja wij zijn zelfs rond dezelfde tijd op dezelfde dag begonnen met BVā€¦ das toch speciaal he Joā€¦ :inlove:



WoLaā€¦ na een dipje toch weer doorā€¦ goed hoorā€¦ die dipjes zijn vervelend heā€¦ maken je onzekerā€¦ en zoā€™n voorraad is dan fijnā€¦ Moet zeggen dat die bolle van mij nu ook nog om de 3 uur drinktā€¦ :wink:



Katokeā€¦ hmmmm na 15 mnd pasā€¦ :o das echt laatā€¦ maar wel fijn tochā€¦ enige nadeel vind ik dat je niet elke maand die bevestiging krijgt NIET zwanger te zijnā€¦ maar goed, daar heb je ook wel weer een testje voorā€¦ :oops:

Gefeliciteerd met die mijlpaalā€¦ :clap:



Ninanienā€¦ :o jij ook nog steeds aan het voedenā€¦ wat goedā€¦ :clap: :clap: :clap: :clap: hoe vaak drinkt zij nog? :inlove:



Hier nog steeds aan het genieten van mijn 2 BV monstertjesā€¦ de een weegt 10,8 kilo en de andere 10 kiloā€¦ hahahaaā€¦ zit anderhalf jaar tussenā€¦ :think: maar goed, ik heb een dikke en een dunneā€¦ Geeft niksā€¦ :mrgreen:



:-

hihihihi mamaslagroom heb jij Faizaa :mrgreen: :inlove: Knap hoor zo lang aan het tandemen!!!



Ik voed nog tussen de 1-3x daags. In Irak wilde ze 3x per dag drinken. Thuis meestal alleen 's avonds en in de weekenden voor haar middagdutje nog. Als ze s morgens overstuur is wil ze ook ā€œmamamekkukā€



We liepen laatst in de Appie langs de pakken melk. Roept Sara, mamaaaaa? Mekkuk! Prikt vervolgens haar vinger in mijn borst en gilt door de hele winkel heen: Mamamekkuk!!!



En gister zei ze: sala geen mekkuk, mama wel mekkuk.



Logica he :mrgreen: :inlove:



Sara weegt trouwens bijna 12 kilo 8) :mrgreen:

@Ninanien wrote:

hihihihi mamaslagroom heb jij Faizaa :mrgreen: :inlove: Knap hoor zo lang aan het tandemen!!!



Ik voed nog tussen de 1-3x daags. In Irak wilde ze 3x per dag drinken. Thuis meestal alleen 's avonds en in de weekenden voor haar middagdutje nog. Als ze s morgens overstuur is wil ze ook ā€œmamamekkukā€



We liepen laatst in de Appie langs de pakken melk. Roept Sara, mamaaaaa? Mekkuk! Prikt vervolgens haar vinger in mijn borst en gilt door de hele winkel heen: Mamamekkuk!!!



En gister zei ze: sala geen mekkuk, mama wel mekkuk.



Logica he :mrgreen: :inlove:



Sara weegt trouwens bijna 12 kilo 8) :mrgreen:




:mrgreen: :mrgreen: leukkk zoā€™n dingen he, als ze beginnen te praten en dan zelf over ā€˜tietaā€™ beginnen en drinkenā€¦ oww heerlijkā€¦

Das toch lekker zo, die 1 tot 3x per dagā€¦ ideaalā€¦ sanae drinkt soms nog erg vaakā€¦ maar das meer om te knuffelen of als Aisah drinktā€¦ dan wil zij ookā€¦ :roll: Soms laat ik het toe, en soms ook nietā€¦ :naughty:

Bijna 12 kiloā€¦ :inlove: ook zoā€™n slanke tanteā€¦ :inlove:

jaaaaaaaa 3 maanden!!!



Het is misschien niks vergeleken bij hoelang sommige meiden hier al borstvoeding geven, maar ik ben stiekum toch al best trots op mijn 3 maanden. De 1e mijlpaal is behaald

3 maanden is hartstikke knap!!!





Ik vond zelf de eerste 5 maanden echt vreselijk afzien :oops: Tis nu echt balletje eitje zeg maar :mrgreen: Dus petje af en diepe buiging voor jou meis :-*

@Linda_ wrote:

jaaaaaaaa 3 maanden!!!



Het is misschien niks vergeleken bij hoelang sommige meiden hier al borstvoeding geven, maar ik ben stiekum toch al best trots op mijn 3 maanden. De 1e mijlpaal is behaald




Het is een super mijlpaal hoorā€¦

De eerste 3 maanden vond ik het zwaarstā€¦ geloof me, die mijlpalen van 1 jr en 2jr bijvoorbeeld (of 3 :mrgreen: ) zijn veel makkelijker te behalenā€¦ echtā€¦

:-*

en dat is 5!

(maanden hƃĀ©)

yeah!!! denk er nu net aan nu ik dit topic lees:



Vandaag ook 8 maanden!!! De tijd vliegt voorbij!!! :dance: :dance:



Enne hier vind ik dat ook hoor: de eerste maanden zijn de heftigste! Dan geef je nog vaker op en dag, heb je te maken met evt. borstonstekingen, spruw, etc. En moet je zelf ook weer helemaal bijkomen van een bevalling en een nieuwe gezinssamenstelling (lees: je bent oververmoeid)ā€¦ Die eerste maanden zijn echt het zwaarst!!! Dikke pluim dus!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Iedereen weer gefeliciteerd.

Ikke morgen ook alweer 5 maanden :dance: :inlove: nooit gedacht. OP naar het half jaar.



Faizaa: hartstikke stoer, twee tietenmonsters :wink: :thumbup:



Cyra: ook al weer 8 maanden :thumbup:



Linda: ik kan nu ook pas zeggen dat ik het makkelijker vind worden dus zeker een pluim hoor.



Jental: ook al 5 maanden :thumbup:

gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: :clap: :clap: :clap:

Joepie, vandaag geef ik alweer 8 maanden BV aan Jayden !!! :dance: :dance: :dance: Nooit gedacht dat ik het zou halen,en toch gehaald op naar het jaar !

Hoera voor Juul en Vic!!! 8 maanden!!!



Damesā€¦ goed werk weer!!! MamavanKirsten (en Maud): 5 maandenā€¦ bijna dat halve jaar!!! :dance:

Yes!!



De vier maanden voorbij :dance: Op naar de zes!

damesā€¦wat een mooie mijlpalen heb ik gezien :inlove: :inlove:

en idd, de moeilijkste maanden zijn de eerste :shifty: daarna is het vooral een kwestie van ā€œgewoonā€ niet stoppen :mrgreen: 8)



heel veel mensen vragen mij "en is het niet moeilijk zolang borstvoeding te geven?



en dan is dat dus mijn antwoord :lol:









ik ben de mijne helemaal vergeten :oops:

ik werd er gisteren door een heel lief dinnetje op gewezen :oops:



ik heb de 2 jaar volgemaakt :inlove: :dance: :inlove:

2 jaar!!! Super hoor!!! :clap: :clap: :clap: Enneā€¦ nogmaals van harte met Tom he!!!

Op naar de 3!!! :dance: