Vandaag 5 maanden!! :dance: en we genieten er beide nog iedere dan van.
Groetjes Marjolein
Hier 8 maanden vandaag :inlove:
:dance: :dance: :dance: zoonlief is vandaag 3 maanden oud :inlove:
Borstvoeding verloopt nog steeds probleemloos, we gaan vrolijk verder :dance: :dance: :dance:
Morgen 5 maanden!! :inlove:
vandaag 8 maanden :inlove:
Super wat een mijlpalen allemaal hoop dat er nog meer mijlpalen volgen :dance:
JOEHOE vandaag alweer 4 maanden :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
en het gaat nog steeds heerlijk
De 1e maand is volbracht :dance: :dance:
Op na de vele volgende maanden :lol:
@Hannah25 wrote:
@Loesje79 wrote:Waarschijnlijk 1 van de laatste, maar laat ik toch mn mijlpaal en kort mn verhaal maar neerzetten.
Ondanks de hevige reflux (waar ik haar soms 3x achter elkaar moest voeden omdat alles eruit kwam) die onze dochter heeft waardoor ze bijna niet aankomt en zelfs een periode opgenomen is geweest omdat ze afgevallen was en de koemelk en soja allergie (die ze eigenlijk niet kon hebben volgens de ka, want baby’s aan de borst en koemelk allergie, dat zien we eigenlijk bijna nooit), zit ze nu 8 maanden aan de borst :dance: .
Hoe vaak iedereen wel niet tegen me zei dat ik maar moest stoppen, maar ik kon het gewoon niet. Sinds een week nog maar 2x per dag, maar ondanks dat ik er een streng dieet voor moet volgen voor haar allergie, mn 2 mooiste momentjes van de dag :inlove: .
Jammer genoeg zit ze inmiddels ook in een spreidbroek wat het voeden lastiger maakt en drinkt ze 's ochtends nog heel erg slecht, waardoor ik besloten heb met 9 maanden toch echt te stoppen (wat ik eerst ook met 3 maanden en later met 6 maanden zei :lol: ) Alleen vind ik nu het dieet en de 2 x, waarvan 1 moeizaam voeden niet meer tegen elkaar opwegen. Ik ga deze laatste maand dus nog lekker genieten.
wat fijn om succes verhalen te lezen over mama’s die BV gegeven en kindjes met reflux en KMA!
Onze jongste van 10 weken heeft ook een KMA en reflux en ik ben van plan de bv door te zetten…
Wij geven een papje met gekolfde moedermelk en nutriton vooraf en nu blijft het ook nog goed binnen ook. Ik ben zoooo blij dat ik niet naar ‘iedereen’ geluisterd heb. Ik weet het toch beter

Knap hoor Loesje
Levy heeft verborgen reflux. En we hebben lekker samen de 6 maanden gehaald, ondanks dat iedereen zei dat we moesten stoppen (behalve de ka :thumbup: ). Met 6 maande weigerde Levy ineens de borst. Dat was zijn manier om te laten merken dat hij de borst wel genoeg vond zo. We hebben toen 1 maand flesvoeding nog gedaan en daarna is meneer overgaan op het normale eten wat wij ook doen.
Ben nog steeds blij dat Levy en ik lekker 6 maanden intiem hebben kunnen zijn :inlove:
:dance: 9 maanden gehaald en sinds vandaag de ochtendvoeding er af gehaald. Ze drinkt 's ochtends sowieso de laatste tijd erg slecht. Ik denk ook dat zij er wel klaar mee is. Nog een weekje ofzo de avondvoeding en dan zijn we er klaar mee
Beetje dubbel gevoel. Vond het hartstikke mooi om te doen, maar ben ook wel blij dat ik weer gewoon een broodje kaas kan eten en bij anderen weer wat kan eten zonder alle verpakkingen te hoeven lezen.
Ik hoop bij de volgende minstens net zolang te kunnen voeden (en dat die geen reflux en kma heeft ) Ik ga nog even genieten van mn laatste voedingen. Nog een paar mooie foto’s maken en met goede herinneringen aan terug denken :inlove: Wat is mijn meisje toch groot geworden in die maanden.
meer dan 7 maanden BV gegeven! Waarvan 6 maanden volledig, exclusief en uitsluitend BV. Sinds een maand krijgt Ariëlle 2x per dag verrijkte KV voor kindertjes met leverziekten.
De diëtist vond BV geven voor mij te belastend - ook omdat ik overspannen ben. Maar ik ben het niet met haar eens! De BV geeft mij een zinnige besteding en ik vind het heerlijk als ze bij me drinkt en dan heerlijk in slaap valt. Ik weet dat ik haar het beste geef wat er maar is en tot 26 weken groeide Ariëlle er prima op. En nu met ondersteuning van de KV nog steeds!! Want ze krijgt nog steeds 80% BV en soms wil ze de KV niet eens, drinkt ze er met moeite van en hapt ze als ze daarna bij mij op schoot zit nog vrolijk naar mijn borst :inlove: super! :thumbup:
En we gaan door!!! Zolang Ariëlle wil. Al is ze 16 en wil ze nog
@blue_fairy wrote:
meer dan 7 maanden BV gegeven! Waarvan 6 maanden volledig, exclusief en uitsluitend BV. Sinds een maand krijgt Ariëlle 2x per dag verrijkte KV voor kindertjes met leverziekten.
De diëtist vond BV geven voor mij te belastend - ook omdat ik overspannen ben. Maar ik ben het niet met haar eens! De BV geeft mij een zinnige besteding en ik vind het heerlijk als ze bij me drinkt en dan heerlijk in slaap valt. Ik weet dat ik haar het beste geef wat er maar is en tot 26 weken groeide Ariëlle er prima op. En nu met ondersteuning van de KV nog steeds!! Want ze krijgt nog steeds 80% BV en soms wil ze de KV niet eens, drinkt ze er met moeite van en hapt ze als ze daarna bij mij op schoot zit nog vrolijk naar mijn borst :inlove: super! :thumbup:
En we gaan door!!! Zolang Ariëlle wil. Al is ze 16 en wil ze nog![]()
:mrgreen: :inlove:
Hier ook nog steeds volledig BV (vandaag dus 3 mnd en 2 dgn) en het knulletje doet het er prima op en groeit nog steeds als kool (12 cm en 3330 gram in 3 mnd tijd :mrgreen: )
Super al mijlpalen die behaald zijn.
Hier vandaag ook mijn MIJLPAAL…Mag nu officeel een dreumes voeden.
Charissa alvast bedankt voor al deze mooie voed momenten.
Het is nog steeds een genot om zo samen ervan te genieten.
Heerlijk hoop het nog een lekkere tijd zo samen te mogen doen.
Go gilrs!!! :thumbup:
:dance: De eerst 3 maanden heeft ´ie maar weer binnen mijn (onze ) JESSE :inlove: :inlove: :inlove:
Helaas niet meer ´live´ aan de borst (blijft na de borst ontevreden), maar nog wel volledig bv! :dance:
Vandaag…
6 Maanden :dance:
Afgelopen nacht heeft hij ook zonder de laatste voeding geslapen. Dat is de eerste en hopelijk voorlopig de laatste voeding die eraf gaat. Meneer heeft geslapen van 19.30 tot 7.15, ik ben trots op hem en mezelf natuurlijk :inlove:
Groetjes Marjolein
Afgelopen maandag…8 maanden!
Niet meer volledig bv, maar wel elke ochtend ‘samen’ ontbijten!
Afgelopen maandag 14 weken… en nog lang niet van plan om te stoppen :inlove:
Wat heerlijk, al die mooie mijlpalen! :thumbup:
Nog even en ik mag weer van voren af aan starten. :mrgreen:
Hier alweer 10 maanden bv