Borstvoedings-mijlpalen, deel 2

Nu dankzij relacteren 10 weken!

we hebben de 6 maanden gehaald!!!

wat mooi al die mijlpalen :thumbup:

vandaag precies is Ml 6 maanden en ook al 6 maanden aan de BV :dance: :dance:

zal ik nog de 7 maanden halen (ik voed hem alleen nog maar in de ochtend maar ook die gaat hard achteruit :cry: :cry: :cry: )

En toch boven verwachting, weer een maand erbij! :dance:

Al weer 8 maandjes :inlove:

Het blijft wat kwakkelen.

Dan weer 3x per dag, dan weigert ze weer (maar dan weigert ze vaak ook de fles, dus aan mijn voeding ligt het iig niet) en dan zomaar weer 5x, incl 's nachts :roll: (en ze sliep net een week door :wall: )

Anywayz… zo gaan we stilletjes door :inlove:

Hopelijk toch voor het volle jaar :pray:

Hier ook de 6 maanden gehaald!

En er zullen er nog meerdere volgen, mannetje blijft gewoon de fles weigeren…

Super mijlpalen allemaal!!!

Hier de 9 maanden nu gehaald :dance: op naar de 1ste verjaardag :smiley:

jaaaaaaaaaaaaa toch 7 maand volgehouden :dance: :dance:

nee karin op dit moment is ivan 6 maand 29 dagen en 18 minuten :mrgreen:

Goed man!! :thumbup: :clap:

@Cariska wrote:

nee karin op dit moment is ivan 6 maand 29 dagen en 18 minuten :mrgreen:

Goed man!! :thumbup: :clap:

ja maar op 18 juli is hij 7 maand :mrgreen: :mrgreen:

officieel pas om 11.50 :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen:

Jaaa, alweer 7 maanden vandaag! :inlove:

Wat gaat het toch snel allemaal :shifty:

hee wat een leuk onderwerp!! ik het jaar dat ik op KOK zit zie ik m voor t eerst!!! Wat ontzettend goed zeg al die mijlpalen!!! 3,5 jaar… wauw zeg! :shock: :clap: :clap:

Hier hebben we de 20 weken / 4,5 maand gehaald! Arielle drinkt nu 8 a 9x per 24 uur. Ook 's nachts, dus we hebben om half 12, half 3 en 6 uur voedingen. Dat was ooit om de 2,5 uur, nu dus om de 3 / 3,5 uur. Ook al is het beter dan eerst, ik vind het wel slopend.

Ik zit echt te wachten/hopen op de dag (nacht) dat ze van 12 tot 5 of 6 ofzo slaapt… lijkt me zo heerlijk!!! :zzz:

Ik word soms vreselijk chagrijnig als ik over kids van dezelfde leeftijd wel de nacht doorslapen. Ook al vind ik het wel super dat mijn meiske -ondanks haar leverziekte- het zo goed doet op mijn melk!!! :dance:

9 maanden…maar nu is het écht helemaal klaar…

De vriezer is leeg :mrgreen: .

Misschien ooit tot ziens :-*

:clap: Jolanda!

6 maanden :dance: :inlove: :mrgreen:

en we stoppen nog lange niet!!!

We hebben de 7 maanden gehaald!!! En ook wij stoppen nog lang niet!

Eigenlijk vind ik elke dag weer een mijlpaal!

Ik hoor van mensen om mij heen de een na de ander die stopt, met reden, zonder reden…

Dus ik vind elke dag dat J.asmijn borstvoeding krijgt een mijlpaal!

@Maris wrote:

Eigenlijk vind ik elke dag weer een mijlpaal!

:clap: inderdaad!

Hier ondertussen wel al een 'officiele' mijlpaal gehaald; zoonlief heeft z'n eerste maand BV al binnen :mrgreen:
En 't gaat als een trein, dus voorlopig gaan we heerlijk zo door :dance: :dance: :dance:

Ik heb er morgen geen tijd voor dus ik gooi 'm er alvast in: 2 jaar borstvoeding voor Sophie! :inlove:

En we genieten er allebei nog iedere dag van; het eerste wat ze roept als ze wakker wordt of als ik thuiskom uit m’n werk is: “Tietie drinken! Lekker melluk, lekker warm!”